ביהמ"ש העליון בדרך למעון הקרנפים או לסיר מרק הצפרדעים?

$(function(){setImageBanner('68b37f00-675b-4d5f-89af-5709cf202386','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

עיני כל שוחר צדק ומאמין בדמוקרטיה נשואות אל ביהמ"ש העליון, בו תידונה בקרוב כמה עתירות הקשורות לממשלה הבאה עלינו ולא לטובה.
אלא שאני לא מאמין לצדק שיופיע ממגדלם וחושש שכבוד מעלת השופטים העליונים מתנהגים כצפרדעים ש"התרגלו" לחום המרק בו הן מתבשלות, גם אם אינם בדיוק קרנפים מן השורה.
והלוואי ואתבדה

נשיאת בית המשפט העליון כבוד השופטת מרים חיות צילום מסך ערוץ כאן יוטיוב

התקשורת דנה בהתלהבות רבה בשאלה איזה תיק יקבל אריה דרעי. ואפילו האופציה למינויו כשר ביטחון נחשבת לאפשרות בעולם החדש אליו נגררנו בכשפיו של ה"מלך" נתניהו.

אלא שעד לכינון "פיסקת ההתגברות" יש בעיה קטנה בדרך.. וזו המניעה החוקית למי שעבר עבירה שיש עימה קלון לכהן כשר.  אמנם דרעי הערמומי והשקרן מיהר להתפטר מהכנסת ובכך איפשר לשופטיו הנמושות לחמוק מנושא ההכרזה על הקלון שבמעשהו, למרות שזו אמורה היתה להיות קביעה ערכית ולא רק החלטה שיפוטית. ועדיין לא מאוחר לביהמ"ש העליון להתערב, כאשר נתניהו ימנהו לשר כלשהו. למעלה מכך, ביהמ"ש העליון יכול, להבנתי הצנועה, גם להורות על פתיחת חקירה נגד דרעי כבר מחרתיים, מיד לאחר השבעתו לכנסת, בשל בזיון ביהמ"ש שדן במשפט השוחד, שם חלק מההחלטה בדינו נבעה מהתחייבותו לביהמ"ש לפרוש מהחיים הפוליטיים. 

אלא שמן הסתם אתם, כמוני, כבר לא חושבים לרגע שזה עוד יקרה. כי שלב אחר שלב אנחנו רואים איך הפשיזיציה משתלטת ורומסת כל מחסום. פתאום גולדנקופף מתנהל כגביר בעיירה ולא טורח להסתיר את דעותיו עלינו. לפתע בן גביר "התמתן" וקובי שבתאי עלוב הנפש ממירון מתחבק איתו..  וקציני משטרה בכירים מתחככים בו. ואפילו הטרוריסט ברוך מרזל הופך למרואיין באולפני ערוצי הטייקונים, 12+13.

וכשקצינים בכירים בדימוס מתנגדים לסמוטריץ כשר ביטחון, חלילה, הם מנמקים זאת ב"חוסר נסיונו" - טיעון אווילי לכל הדעות, עיין ערך מישה ארנס ז"ל ועמיר פרץ, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן יבל"א.  אלא שהם לא מעזים לומר בפשטות "כי הוא אדם מסוכן המעוניין להצית אש מלחמה בינינו לבין הפלשתינאים". 

פתאום החכי"ם מהליכוד "עולים לרגל" אל "אוספת הבקבוקים" הלא היא העבריינית המורשעת והיא שותפה פעילה בחלוקת שלל התיקים..

ומחר מחרתיים נראה את חכמי הפרקליטות מנסחים "הסכם ניגוד עניינים" לפיו על נתניהו אסור לעשות כמעט כלום... והוא יחייך ומטעמי נימוס לא יקרע אותו לגזרים בפניהם, אלא ימתין לצאת השליח מן החדר. בדיוק כפי שעשה עם ההסכם הקודם ועם פסקי בית הדין והוראות שונות שלא טרח לקיים... (הצהרת הון? מישהו... - להחזיר את הכסף ליורשי מיליקובסקי.. נראה לכם? ויש עוד ועוד).

אז כבר לא באמת משנה אם ביהמ"ש העליון ברובו יעבור תהליך מואץ של "התקרנפות" או שיקרה לו "רק" מה שקרה לצפרדעים במרק..

ואתם חושבים שועדת החקירה לפרשת הצוללות לא תבוטל? אז תחשבו... ואגב, כדי לבטלה לא תועיל "פיסקת ההתגברות", אבל כן תועיל הבריונות המחכה לנו. 

אז בואו לא נשלה את עצמנו שהגברת חיות מסוגלת להתעלות לפתע לגובה המוסרי הנדרש ממנה ולהפנים את גודל השעה.  כי מי שהכשירה נאשם בפלילים להתמודד על ראשות הממשלה לא באמת תהפוך עולמות כאשר "פיסקת ההתגברות" תהפוך אותה לנשיאה העצמאית האחרונה של ביהמ"ש העליון ומי שיחליפוה, יהיו מי שילקקו מספיק לאמיר אוחנה, טלי גוטליב ושלמה קרעי... 

ברוכים הבאים לסדום העתידית של ימינו בה כל שחיתות וגזל יהיו מותרים, אך חלילה להם לעושי מעשי סדום...

ו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה