בין נס ציונה לברצלונה ושאשא ביטון

$(function(){})

למזלנו בניגוד למדינות אחרות בעולם לא נערמו טורי ארונות מתים כתוצאה ממחלת הקורונה. התוצאה של התמותה הנמוכה היא יהירות , אי ציות להנחיות מצילות חיים

https://pixabay.com

ואיזה מסכנים העצמאים 

באמת לא אכפת לי אם לא יהיו בתל אביב מסעדות יוקרה. טיילתי בעולם למדתי להבחין בין כוכב מישלן לגוזניק. ליבי עם העצמאים שעולמם הכלכלי נחרב. על משפחות שיתפרקו אחרי המשבר הכלכלי ועלינו כחברה שפעם ידעה לגלות סולידריות נדירה ועכשיו מובסת על ידי בורים נהילסטים ובעלי אינטרסים. 

בסוף השבוע הכריזה עיריית ברצלונה על סגר מרצון. מי שלא ברח לבית קיץ מבודד נשאר בבית מאחורי סורג ובריח. בישראל זה לא היה קורה. לשמאל יש אג'נדה והיא מטופטפת באמצעות כלי התקשורת - ביב אשם , ביבי אשם . לא משנה במה - הוא אשם. 

השמאל לא יודע להפסיד לימין. אבל לכל אחד אחר כן. עכשיו הוא מפסיד בגדול לקורונה וגורר את כולנו איתו . 

בישראל אין גל שני , אנחנו עדיין לא בשיא הגל ראשון. המצב יהיה הרבה יותר גרוע לפני שיהיה טוב. 

תמהיל של בורות שעמום ומצב כלכלי בעייתי לחלק גדול מהאוכלוסייה הוציאו לרחובות את כל מי שסיים לראות את הסדרה האחרונה בנטפליקס. 

אפשר לנהל את המשבר הזה בצורה טובה יותר. אין לזה קשר למשפט ראש הממשלה. אין לזה קשר לימין שמאל. יש לזה קשר לאחריות ציבורית. ההפגנות ההמוניות האלו ייצרו עוד גל של נדבקים , יעמיקו את המשבר שידפוק קודם כל את הפריפריה - האזור הקרוב לליבה של שאשא ביטון , זאת מוועדת הקורונה. 

שכל אחד מאיתנו ייעשה את החשבון שלו לעצמו - ממתי הפכנו לעם שכל מה שמעניין אותו זה מסעדות ? האם על הנהנתנות התל אביבית ומנות ב 200 שקל לראש נקריב את העתיד ? 

השמאל הפסיד את הבחירות 3 פעמים תוך שנה. הוא כרת ברית מצורעים עם המפלגות הערביות שמהרו לשלוף אצבע להורים שכולים. הוא הפסיד את הבחירות מכאן ועד להודעה חדשה. זה לא כבר ביבי או טיבי זה הכל או לא כלום. 

ומה עושה השמאל שהוא מפסיד את הבחירות לימין ? את הדבר היחיד שהוא יודע לעשות כמו שצריך  - להפגין ולעוות מסרים. ללעוג על אנשי הימין ועל נציגיו , על נשות הימין ( הגרציות של השמאל שוכחות את הסולידריות הנשית ) ועל כל מי שהוא לא אחד מהם או חיית מחמד שלהם. 

עברנו את פרעה - נעבור גם את זה  ? 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה