בי' בטבת החל נבוכדנאצר את המצור על חומות ירושלים וביא' בטבת החלו לוין ונתניהו את המצור על חומות הדמוקרטיה הישראלית.

$(function(){})

אם את י' בטבת אנו מציינים כיום בו החל המצור על ירושלים של בית ראשון, אך את יא' בטבת ניאלץ לזכור כיום בו הובקעו לראשונה חומות הדמוקרטיה הישראלית והמבצר ששמו ביהמ"ש העליון מאויים.
והאיום רציני מאוד, רבותיי. כי החבורה הזו מתכוונת לכל מילה.

בנימין נתניהו צילום מסך ערוץ כאן יוטיוב

ואם ישאלו אתכם אנשים טובים שלא מבינים מה ההתרגשות,  "מה הבעיה שלכם עם יוזמת לוין, הרי "ידוע" שצריך רפורמות במערכת המשפט... תפנו את השואלים לדוגמאות הבאות, שלקטתי ממה שכתב הערב עידו באום ב"דה מארקר" הממחישות גם למי שלא בדיוק התעמקו עד עכשיו בנושא, מהי הכוונה  של היוזמים ומה עלול עוד לקרות, חלילה. 

למשל, שרת התחבורה תוכל לקבוע שרק המכונית שלה תיסע בנתיב התחבורה הציבורית. שר החינוך יוכל לחייב את כל ילדי ישראל ללמוד תורה בלבד מבוקר עד ערב. שר השיכון יוכל לקבוע כי העיר החרדית הבאה תיבנה מול הים בשטחי הטבע האחרונים שנותרו, והשרה להגנת הסביבה תתמוך בו. שום בלם לא יעצור אותם.

ואפשר לתת עוד דוגמאות רבות כמו זו שנתן הערב בני גנץ בראיון נוקב " נניח שיעבירו חוק שנשים לא יכולות לתת שרות או לפגוש גברים בעבודה". נשמע מופרך? ממש לא...

ואם  יעלה חשד כי נבחרי ציבור כמו שרים או ראשי ערים  קיבלו שוחד, לא יהיה מי שיחקור – כי פקודת המשטרה כבר תוקנה בשבוע שעבר. מעתה השר לביטחון לאומי הוא שיקבע את מדיניות המשטרה. הוא יוכל לקבוע שהמשטרה לא צריכה לחקור אישי ציבור, כאלו ש"עמדו למבחן הציבור" והוא שבחר בהם למרות הכל..

לא סביר? לא משנה. כי לוין מקדם את ביטול עילת הסבירות ובג"ץ לא יוכל עוד להתערב בהחלטות הממשלה.

וגם אם כן יהיו חקירות שחיתות, לא יהיה עוד שופט בישראל שירשיע פוליטיקאי. לוין מתכוון להעניק לפוליטיקאים רוב מוחלט ומכריע בוועדה למינוי שופטים. כל שופטי השלום והמחוזי ימונו מעתה על ידי הקואליציה. גם קידום השופטים יהיה בידי הפוליטיקאים, כי זו סמכותה של הוועדה למינוי שופטים. איזה שופט יפסוק נגד פוליטיקאי?

ואפשר להמשיך עוד ועוד, אך אם הדוגמאות האלו לא ישכנעו את בן השיח שלכם, אז חבל על הזמן !

להתראות בהפגנות !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה