בלעדי: לאחר שקיבלתי חיסון שלישי, נשר הזנב שצמח לי בחיסון הראשון ! וגם - כמה טיפים לבנט ושאשא ביטון

$(function(){setImageBanner('5df38ea1-8992-4114-90a8-4f98b70f3bbb','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})



הכותרת הזו נועדה רק לאותת עד כמה נמאס לי מזיבולי המוח והשקרים הגסים בקמפיינים המתועבים נגד החיסונים וגם נמאס לי מחוסר העקביות הציבורית והממשלתית, בהתמודדות עם הסרבנים והתמימים הנסחפים אחריהם, או העצלנים והאדישים.
אבל, גם שרת החינוך מרגיזה אותי... וקצת גם בנט שמנסה למרוח אותנו...
להלן כמה תובנות ומסקנות בנושאים אלו וגם הצעות לפיתרונות לסכנת התפשטות הנגיף.
לעיונכם:

 

צילומי מסך:

הפיתרונות:

 א' אם בארה"ב הפסיקו לדבר על דמוקרטיה וכופים על עובדי מדינה וחיילים להתחסן, גם לממשלת ישראל מותר. מספיק עם סיפורי הבדיקות המהירות ואחת ל72 שעות, זה הכל קישקוש.

ב' הממשלה צריכה להכריז על כמליון מבוגרים ובני נוער שטרם התחסנו, שלא בהוראת רופא, כ ס ר ב נ י ם ולאסור עליהם לחלוטין כניסה למקומות ציבוריים שאינם חיוניים.  ושהם יילכו לבג"צ...

ג' עד סוף ספטמבר יש בסך הכל 10 ימי לימודים, מהם 3 ימי שישי... במקום להמר על המתווה וכו' וכו' מוצע להורות על הארכת החופש הגדול בחודש. כן. לא מדובר בצעד משמעותי חינוכית, כי את עשרת הימים האלו יחזירו בחנוכה וחופשת פסח. אבל, כדי לסייע להורים העובדים לילדים הצעירים, על הממשלה לממן חידוש פעילות של "ביה"ס של החופש הגדול" לכיתות א'-ו' באחריות הרשויות ושם תוכלו להפעיל בדיקות מהירות וכו' ולהרויח זמן יקר בחטיבות הביניים והתיכונים, בתקווה שתלמידיהם ישתכנעו סוף סוף להתחסן.   

וגם: מומלץ למעסיקים פרטיים להסתמך על פסיקת ביהמ"ש בשבוע שעבר ולהתנות העסקה בהתחסנות. ואילו מעסיקים שלא יעשו זאת, מומלץ להסתדרות וארגוני עובדים אחרים לסייע לעובדים האחרים לשבות עד שהחיסון ייאכף ובריאותם לא תסוכן.

והמלצה לראש הממשלה בנט:

אני יודע שאתה בבעיה ומשתדל ושלפיד וסער תופסים מרחק... ועדיין, זו ההזדמנות שלך להראות מנהיגות ולהוכיח שלא חייבים צעדים בומבסטיים מחד אך גם לא ניתן להתעלם מחומרת הבעיה מאידך. עליך להיות כנה ולומר לציבור בפשטות שאין פתרונות קסם ומה שהיה נכון אתמול – לא בהכרח נכון מחר. רק אל תנסה למרוח אותנו.  אל תספר לנו שתוספת התקנים למערכת הבריאות תאפשר להתמודד עם כמות כפולה של חולים קשים. כי זה לא רציני ואתה יודע זאת, כי עד שהתקנים יאויישו והצוותים יוכשרו יחלפו חודשים.

ועוד הערה, קרא נא לגדעון סער ואמור לו שהגיעה העת להרגיע את שרת החינוך הגב' שאשא ביטון, שלא נגיע למצב בו נתחיל לחשוב שהיא אכן "פאקא פאקא" כדברי נתניהו.

ולך, כבוד השרה הנמרצת, הגב' שאשא ביטון :

אין לי בעיה עם עמדותייך, גם אם איני מסכים עם חלקן. זכותך להילחם עבורן, אבל, השבוע בבני ברק, כשמשרדך "תקע" את הבדיקות הסרולוגיות שיזמו פיקוד העורף והעירייה, - זו כבר היתה חוצפה ורוע לב.

פתאום מ. החינוך "דואג" לילדי החינוך החרדי?  ממתי?  הרי שנים עצמתם עין מעשרות הפרות בוטות שלהם את הוראות חוזרי המנכ"ל ואף סעיפי חוק ברורים. ופתאום אישור בכתב ששלח הורה עם צילום ת.ז. לא מספיק טוב? או דאגתכם הכנה שחלילה יפסידו שעת לימודים בשל הבדיקה...

על כך ייאמר "עלינא"?..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה