בנט, אתה חייב לנו הסבר בנושא המעון ברעננה !

$(function(){})

עולה לי בבריאות להסכים במשהו עם איילה חסון..
אבל בנושא "המעון הרשמי" ברעננה וכל ההתנהלות סביבו - מגיע לנו תשובות ברורות. ולמרבה הצער, על פניו לפחות נראה שנסחפת.

ערוץ 13

מכתב גלוי לנפתלי בנט ראש ממשלתנו !

הבט, בלי קשר למניעים של אילה חסון ודומיה ולאיחור של נתניהו בפינוי בלפור ומניעיו. וגם ללא קשר לשאלת העלות המדוייקת, כמה בדיוק עולה הפיכת ביתך למבצר ושכונתך לגיהנום.. (לשכנים).

לנו מגיע הסבר לגבי 3 שאלות עיקריות:

1.  בשעתו הבטחת בקולך שתהיה בבלפור במרבית ימות השבוע, גם אם משפחתך מעדיפה לא להצטרף. אלא שדי ברור שהשיפוצים הנדרשים בבלפור תקועים והמעבר לא עתיד להתרחש בתקופת כהונתך. מגיע לנו לדעת מדוע.

2. מי הסמיך את אנשיך לבצע עבודות בהיקף שכזה,  שדי ברור שהן לפי מיפרט אבטחה מירבית של המעון הרשמי ולא נעשו כמותן מעולם בבית פרטי של ראש ממשלה, גם לא בקיסריה.

3. מי ובאיזו סמכות  החיל לפתע על ביתך הפרטי נהלים של מעון רשמי, כולל אב בית וכו'.

ועוד הערה:

כדאי שתזכור כי בסופו של יום אף אחד לא הכריח אותך להיות ראש ממשלה. ואם יש לזה מחיר אישי שאינך רוצה לעמוד בו, יש תור ארוך של ממתינים להחליפך... וכבר הוכחת לנו שלא האדם עושה את התפקיד הזה, אלא התפקיד עושה את האדם... ואכן אתה ממלא אותו באופן ראוי להערכה. 

 מעבר לכך, יכולת ללכת על פיתרון אחר. ואם משפחתך לא רצתה לעזוב את מרכז חייה רעננה, היה עליך לשכור בית במושב סמוך, במיקום מרווח ופתוח וללא עשרות שכנים כה צמודים. על חשבון המדינה (ולא שחסר לך...) מה שהיה מאפשר אבטחה מירבית ואולי גם בפחות עלויות, במקום לפגוע כה קשה בשכניך .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה