בעקבות ההסכמים הקואליציוניים עם יהדות התורה, בני בוחניק מתריע : עד מתי שותקים? עד שהילדים יחליטו שאין להם עתיד ויעזבו את המדינה?

$(function(){setImageBanner('b3bf1cd5-7761-49c4-814d-7cbfa920c136','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

בני בוחניק יו"ר ההנהגה ההורית בנס ציונה היוצא ק ו ב ע : מוכרים את ההווה והעתיד של הילדים שלנו בנזיד עדשים - ואנחנו שותקים. כל זה בא ויבוא על חשבון עתידם. ואנחנו שותקים. מדינה עצובה עם עתיד מרוסק.
הכל במימון שלי אבל לא בשבילי. לא בשביל הילדים שלי. אבדנו.
מחר יגיע מישהו שירצה לפתוח בית ספר חרדי חדש ותהיה לו הסמכות שלו בלעדית ולא יהיה לרשות המקומית שום אמירה ותצטרך לממנו - גם אם מדובר על 12 ילדים. והילד שלי ימשיך להיות דחוס עם 38 ילדים במקלט?
ד ו ר ש : שיפתחו בשם השיוויון חינוך פרטי במימון המדינה באופן מלא. מלבד שכר המורים (55%) כמו שאישרו לחינוך החרדי הלא מפוקח.

פרטי
.
אני מחנך את הילד שלי שכשהם קובעים ללכת לפיצירייה עם החבר׳ה - זה לא משנה כמה כל אחד הביא איתו בכיס - הם קונים ביחד מגש? אז מחלקים אותו שווה בשווה.
גם אם יש ילד שלא הביא שקל. מחלקים שווה.
הם הולכים ככה כבר מלא פעמים וכל פעם הוא חוזר משם ומתעצבן שיש את X שלא הביא שקל אבל אכל כמו כולם. אבל מקבל כי אני אומר לו שזה בסדר גמור. ככה צריך לנהוג. יש מגש אחד וכולם מתחלקים.
עד שיום אחד האח הגדול של אותו ילד הגיע לפיצירייה גם וקבע ש X אוכל חצי מגש ושאר הילדים מתחלקים בשאר ויותר מזה - הוא גם קבע שזה לא חד פעמי כי X עכשיו רעב נקודתית - אלא זה ההסדר הקבוע שהם חייבים לפעול וזהו.
למחרת הילדים קבעו בלי X בפיצירייה אחרת. ולא אמרו לי כלום.
אז ככה לצערי אני אמצא את עצמי בעוד כמה כשנים שהילדים שלי יבינו שאין להם פה עתיד ויעזבו..
מוכרים את ההווה והעתיד של הילדים שלנו בנזיד עדשים - ואנחנו שותקים. כל זה בא ויבוא על חשבון עתידם. ואנחנו שותקים.
מדינה עצובה עם עתיד מרוסק.
הכל במימון שלי אבל לא בשבילי. לא בשביל הילדים שלי.
אבדנו.

למה הילד שלי צריך להידחס במקלט עם עוד 38 ילדים וזה ה״כיתה״ שלהם כי אין כיתות ואין מבנים והבית ספר ישן ואין כסף... אבל מחר יגיע מישהו שירצה לפתוח בית ספר חרדי חדש ותהיה לו הסמכות וההחלטה שלו בלעדית ולא יהיה לרשות המקומית שום אמירה ותצטרך לממנו, ללא זכות לפחות לערוך בדיקת היתכנות או שיקול כלכלי/כמותי - גם אם מדובר על 12 ילדים. והילד שלי ימשיך להיות דחוס במקלט?
למה ילד שהוריו החליטו לרשום אותו למוסד מסויים למרות שיש מוסד קרוב למקום מגוריו יזכה להסעות (שזה תקציב מטורף שיפול על הרשויות ובעצם יבוא על חשבון שאר הילדים) רק בגלל שהוריו לבושים שחור והילד שלי לא?
הכסף הגדול מתחיל לזרום ללא קשר וללא נוסחא של ליבה, או מחוייבות כלשהי או פיקוח.
- תקציבי גפן, העשרה, הזנה, הסעות, ניצנים, שכר מנהלים, שרתים, מזכירים/ות, יום לימודים ארוך...
איזה בית ספר פרטי במדינת ישראל מקבל את זה - ללא לימודי ליבה וללא פיקוח?
אבל סבבה. אנחנו נמשיך להתבשם בשם הפוליטיקלי קורקט.
אני בעד חינוך ציבורי ודוגל בו חזק אבל.. אם זה כך - שיפתחו בשם השיוויון חינוך פרטי במימון המדינה באופן מלא לכל העלויות מסביב (והלוואי ויקום ארגון שידרוש זאת לטובת הרצת חינוך פרטי ויגש עם זה לבג״צ! אהה... אין בג״צ יותר... ) - העשרה, הסעות, הזנה, שכר מנהלים, בית ספר של החופש...
ורק שכר מורים ב 55%. ללא פיקוח.
אהה ורגע, גם מבנים! ואם הרשות לא מממנת - המדינה תקזז לרשות ותשלם באופן ישיר... כמו בהסכם. ואני רוצה גם. בשם השיוויון.
זה מה שהמסמך הזה אומר אבל רק למגזר אחד. דתי חרדי.
אם זו לא אפליה - סגרו את האור - אין מה לעשות פה יותר.
הגענו לנקודת השבר. אל חזור.
1
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה