ברגל ימין / הגרסא האידיוטית של משפט שלמה

$(function(){setImageBanner('8aee692c-8839-470f-ab77-81bdecfe0068','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

דן נחמן / מושיק קוברסקי בטורם. הפעם על:
בני גנץ הוא האם השקרנית והקנאית ממשפט שלמה התנ"כי. רק שמהסיפור שלנו נעדר החכם מכל אדם, שלמה המלך, ובמקומו קיבלנו את אביחי הטיפש.

פרטי

להלן התחקיר שבוצע ע"י הכתב אריאל כהנא בעיתון "ישראל היום". למי שמעוניין, זה הקישור למאמר המלא אבל אנחנו נאמל"ק לכם את זה.

ישראל היום

הרעיון היה כזה: ישראל רכשה רבע מיליון חיסונים מחברת "מודרנה", אלא שההסכם עם פייזר, שהבטיח אספקה מלאה לכלל האוכלוסייה, ייתר את הצורך בשימוש שלהם. בנוסף, שימוש בחיסונים אלו היה משבש את איסןף הנתונים שישראל התחייבה עליו מול פייזר בתמורה לאספקה הסדירה של החיסונים. חשוב גם להבין שלחיסוני "מודרנה" היה זמן תפוגה מוגבל.

במקביל, כאשר פורסמה ההצלחה המסחררת של ישראל במבצע החיסון, פנו מדינות רבות לישראל בבקשה לסיוע. נוצרה הזדמנות חד פעמית לסייע למדינות אוהדות לישראל, כולל גם כאלו שאין לנו עדיין קשרים גלויים איתם כגון מאוריטניה. סך הכל היה מדובר בכ-20 מדינות שפנו לעזרה מישראל.

המטה לבטחון לאומי (המל"ל) בראשותו של מאיר בן שבת ריכז עבודת מטה מול משרדי החוץ, הבטחון והבריאות לצורך חלוקה נכונה של החיסונים למדינות השונות על פי קריטריונים שונים, שכללו את מצב התחלואה בכל מדינה, את יכולות התחסנותה העצמאית, וכן את הרווח המדיני שתקבל ישראל תמורת המוכנות לסיוע.

ב-14 לפברואר שלח בן שבת מכתב לשרי החוץ והבריאות וכן לראש המוסד עם רשימת המדינות. משרד החוץ נרתם לעבודה וחלק מהמדינות אף שלחו מטוסים לאסוף את החיסונים (צ'כיה, הונגריה, גוואטמלה ורואנדה).

אלא שכאן נכנס לתמונה בני גנץ, שחשש מן הסתם שכתרי המבצע המזהיר ייקשרו לראשו של נתניהו ולו לא יהיה חלק בכך. גנץ החל לטעון שנתניהו "סוחר במחשכים בחיסונים של אזרחי ישראל ששולמו מכספי המיסים שלהם בלי דין וחשבון". כמובן שמשם הדרך הייתה קצרה לערב את הייעוץ המשפטי והדיקטטור הגדול אביחי מנדלבליט. תוך שעות הוציא הנ"ל מסמך עב כרס שסתם את הגולל על המבצע והשמיד את הסיכוי של ישראל להשיג אהדה ורווחים מדיניים ניכרים.

אז מה היה לנו פה? משפט שלמה המודרני, אלא שכאן התינוק אכן נחתך לשתיים ומת.

שלמה המלך החכם נעדר מהסיפור, ובמקומו קיבלנו את אביחי מנדלבליט הטיפש. האם הקנאית, בני גנץ, יצאה ותאוותה בידה, בכך שמנעה את ההישג של בנימין נתניהו, ומה עם ישראל? ישראל אחרי הכל...

התגובה של גנץ לכתבה מעליבה עוד יותר את המגיב. הוא קורא לנתניהו "בסטיונר בשוק" למרות שכל החלוקה בוצעה בעבודת מטה מסודרת בידיעתו ובידיעת משרדו. גנץ אפילו מעלים את העובדה שהוא עצמו פנה למל"ל עוד בינואר, וביקש לחלק חלק מהחיסונים לכוח הרב לאומי בסיני, כך שטענתו לגבי פעולה במחשכים היא שקרית בעליל.

גם ההתערבות הבוטה של היועמ"ש בכל דבר, עד כדי הכנסת מקלות בגלגלי המשילות, הפכה למכת מדינה. דמיינו בנפשכם אסון הומניטרי במדינה זרה והתארגנות מהירה של פיקוד העורף לסייע, והנה, משום מקום, מופיע היועמ"ש ודורש עבודת מטה מסודרת של שבועות, כי מדובר בשימוש במשאבי מדינה. מהיכן שואב מנדלבליט את החוצפה שלו להפוך לשליט אבסולוטי כאשר אין הוא נושא בשום אחריות מול ציבור כלשהו?  מכל הנושאים שעומדים על הפרק בבחירות הבאות זה אחד הנושאים המרכזיים שעל הפרק. החזרת הייעוץ המשפטי לגודלו הטבעי כפי שמוגדר בשמו: ייעוץ שמהווה המלצה בלבד, ומתן אפשרות לגופים הנבחרים למשול בהתאם למנדט שקיבלו מהבוחר ולדאוג לרווחת המדינה.   

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה