ברגל שמאל ... עוזי שדה משיב ל"ברגל ימין"...

$(function(){setImageBanner('6b5f062e-c42a-4260-be82-205190bc86cd','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})


המשך הדיבייט הכתוב, ראו הוזהרתם , למעמיקי חשוב בלבד !

ד. מידן, אם בארזים! - מה קורה לכם?

דוד מידן, היה מועמד לראש השב"כ.  שימש כמתאם מטעם נתניהו לנושא השבויים והנעדרים. הגיע לראשונה להפגנה בירושלים 18.10.20 :  "מבחינתי זו הפגנת פטריוטיות.  אני כאן כדי לוודא שהנכדים שלי יגדלו במדינה מתוקנת, זו העת למעשים". על נתניהו אמר: "הוא 5 שנים בתוך סחרור, והמדינה הסתחררה איתו". 

                                                                                              

כתב אישום - גמני קראתי בכייף.

ברגל ימין ציטוט: "היום נדבר על כתב האישום נגד ראש הממשלה. מבטנו היא שרבים רבים מאלו שחוזרים על המילים "שוחד, מרמה, והפרת אמונים" לא קראו את כתב האישום. אנחנו קראנו אותו לפרטיו, קראנו מסמכים נוספים רבים..."    

ברצינות, אתם קראתם, שיחקתם אותה גדולים. גמני קראתי בכייף. הכי הכי אהבתי, בכתב האישום נגד מר נתניהו, את האישום השלישי פרשת תיק 1000  בעמוד מס' 77.                      רצ"ב  טבלאות "טובות ההנאה ממילצ'ן ופאקר":  2 המיליונרים, ספקי העינוגים והצ'ופרים יאאענו, לבית בבלפור.  בעבורכם כידוע,  מדובר ב- 'Peanuts', כולה חופן פיצוחים.

  טבלאת הצ'ופרים מכתב האישום.        

 ארכיון

לטענתכם: "... כל הדברים שלכאורה עשה נתניהו עבור מילצ'ן אינם יוצאי דופן וניתנים להסבר כפעולות כלליות לטובת הציבור ללא שום קשר לסיגרים או שמפניות ".                                                          פעולות כלליות לטובת הציבור ?  נגנבתי...  הומור משובח, גם לטובת הרשימה המשותפת !

האישום השלישי – הפרת אמונים בפרשת 1000(הנאשם נתניהו(      בעמ' - 36 -                                                                         העובדות : א. מערכת היחסים של הנאשם נתניהו עם מילצ'

  ג.1 .קבלת טובות הנאה ממילצ'ן                                                          8 .  בשנת 2003 ,סמוך לאחר שהנאשם נתניהו חזר לכהן בתפקיד ציבורי, החל הנאשם נתניהו לקבל ממילצ'ן טובות הנאה, שעיקרן סיגרים לשימושו ובקבוקי שמפניות לשימוש רעייתו. בתחילה, הנאשם נתניהו ורעייתו קיבלו את טובות ההנאה במסגרת מפגשים חברתיים, אולם במהלך השנים אופני הקבלה השתנו והם החלו לקבל את טובות ההנאה גם במשלוחים באמצעות עובדיו של מילצ'ן, בין היתר בתקופות שבהן מילצ'ן כלל לא שהה בישראל.   (דגשים שלי)

 

אמינות - מה הוא אומר?

ברגל ימין ציטוט שלכם: "... כתב האישום מדבר על כך שנתניהו חתם על אישורים לעסקאות. חשוב להבין שכל שר חותם על אישורים למכביר אבל אך ורק בהתאם למה שמוגש לו ע"י דרגים מקצועיים".

31.08.20 נתניהו: ''ההחלטות לא מתקבלות על ידי הפקידים וכך יהיה''                                                                      

   29.9.20 נתניהו: מצאתי את עצמי בכל כך הרבה מצבים שהייתי צריך לקבל החלטות נגד מומחים ונגד התקשורת ונגד מי שציקצקו וביקרו".

עבודה בעיניים, להעמיק ולהעמיד דברים על דיוקם בכאילו , שיטה נכלולית, לעבוד על אנשים שאין להם מושג בין ימינם לשמאלם. שאין להם יכולת אבחנה והבנה, על סידרי ממשל.

ברכה וקללה - הפגנות בבלפור.     

                                                                                                  הר גריזים והר עיבל - "ארור לקח שחד להכות נפש דם נקי "(דברים פ' כז)                                                                      

 כבר עשורים, יש מחלוקת בין המדענים, על התועלת בברכה, שבתפילות הרבים, לרפואת החולים.  כנגד 'עין הרע', ביביסט מצוי יאמר: "שלא נדע, בן פורת יוסף, חמסה חמסה ".

קללת הדיוט - אמרו ר' אלעזר ור' חנינא: "לעולם אל תהי קללת הדיוט קלה בעיניך" 17.4.20.  בנו של ראש הממשלה, צייץ נגד ההפגנה תקף את המפגינים בכיכר הבימה - ומחק: "מקווה שהזקנים שימותו בגללה יהיו מהמחנה שלכם".                                                                                    3.8.20.  יאיר נתניהו על המפגינים: "אני מראה את החייזרים האלה לאבא שלי, זה מצחיק אותו". "המשעממים החדשים, זה מבדר אותו זה אפילו נותן לו קצת כוח".                                                                   

  20.9.20. הבן יקיר: "השוטר עומד בצד, חסר אונים, מול הפורעים השמאלנים האנרכיסטים אשר מפיצים קורונה".

לא נמצא מחקר מדעי, על השפעת 'עין הרע'  והקללות על גורלו של אדם, שלכאורה חשוד בלקיחת שוחד. גם לא מומלץ לכם להתעלם ולהתעלק, על מסה קריטית של מאות אלפי מפגינים, שמקללים ושוטמים את מי שלתחושתם, הכה את נפשם ודמם הנקיים, והאנרגיה השלילית כלפיו, הולכת וצוברת.

'ארגון פשע' - מירי תרגיעי.  

                                                                                                    ארגון - מילה טובה מאוד. השרה מרים רגב, ניראה שאת לוקחת את המילים, קשה מידי.    אצ"ל - ארגון צבאי לאומי, הוקם ב- 1939  מפקד ראויי לציון מנחם בגין.                              הפשע - בואי נתפשר, אולי לא ממש מאורגן, בעובדה, הוא עמוק ב- די. אן. אי. הליכודי, לאור התפשטות הפנדמיה ובמבחן התוצאה.                                                   פשע, הורשעו בדין: נשיא מדינה- מ. קצב, שר אוצר- א. הירשזון, שר הגנת הסביבה- צ. הנגבי,  ושר העבודה והרווחה- ח. כץ.    חכי"ם: נ. בלומנטל, ע. שרון, י. חזן, ומ. גורלובסקי. ראשי ערים: א. ארז- קרית גת, צ. בר- רמת גן, ש. גבסו -נצרת עילית, ד. יוסף-אור יהודה, ש.לחיאני-בת ים, מ. מלכה-קרית מלאכי, ש. פורר- רחובות, ש. רכטמן - רחובות, א. שמעוני-אשקלון. א. אולמרט- ירושלים,(בנק צ. אמריקה, אלמליח, חשבוניות פקטיביות, הולילנד).                                                                                                                                           יש עוד שניים בחזקת החפות: שר החוץ ותשתיות - א. שרון ז"ל (סירל קרן, אי יווני).                                                          וראש ממשלה מכהן, תחת שלשה כתבי אישום, ובדרך עוד אחת ועדת חקירה ?!

 

פרופ' א. דרשוביץ - הכי אחי בסמול.

בתגובתי הראשונה 'ברגל שמאל' עוד בחודש ספטמבר, כתבתי את הדברים הבאים:                     "..במה הועלתם כל השנים היפות והטובות שזכיתם בהן בפיס השילטוני. מה שקרה כאן בשנותיכם אלה, לא אירע בגללכם.  אלא בזכות ישראלים מוכשרים ברמות, ולמרות הכשלונות הניהולים והשלטוניים שהנהגתם". 

'ישראל היום' - נ. לנסקי  08.10.2020   "השלום - הישג של העם"                                                                                                 א. דרשוביץ:  "אני טוען שאת ההישג הזה יש לזקוף לא לזכות המנהיגים, אלא לזכות עם ישראל", אומר דרשוביץ, "בזכות הישראלים המדינה הפכה לכוח המשמעותי, המתקדם והמרכזי ביותר במזרח התיכון, מכל בחינה: כלכלית, דמוקרטית, חברתית, צבאית. כוחה של ישראל עולה על כוחן של אויבותיה גם יחד, וזה בזכות הציבור הישראלי".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה