הדרך להחלפת נתניהו להקמת קואליצייה- "משישה יוצא אחד"...בלי איחודים מיותרים ובלי ויכוחים מי בראש...

$(function(){setImageBanner('bd8e9e14-1400-444f-8982-f8ff21b3c31f','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

לפיד, בנט, גנץ, ליברמן, יעלון וסער, המפתח לעתיד המדינה בידכם.
היעד: ממשלת חרום לאומית, לתקופה קצובה של שנתיים. ממשלה שתימנע מעיסוק בנושאים שנויים במחלוקת ותתמקד בהצלת המדינה מהמשבר. 
ויש דרך ליציאה לבחירות, במטרה משותפת להקמת ממשלה כזו. דרך בה ניתן להגיע לקואליציה בטוחה מראש, בלי איחודים מאולצים ובלי ויכוחים כעת מי יהיה ראש הממשלה. ואפילו לקבוע מראש מנגנון לחלוקת התיקים.
ושהטוב ביותר ינצח !...

אתר הכנסת

ועתה לאביב שאולי הגיע בסוף הסתיו...

שיהיה ברור. למרות כל ההפגנות והלהט, עדיין ביבי היה מנצח בבחירות. בקושי ובמחיר קואליציוני כבד מנשוא. וכפי שכתבתי כאן שוב ושוב, ללא פילוג בליכוד שום דבר לא ישתנה...

רק עתה יש סיכוי לחילוץ המדינה מהבוץ העמוק, של שני גושים ללא יכולת הכרעה. ולהקמת ממשלה שתפעל לפתרון בעיית הכלכלה הכל כך דחופה ואולי גם תצליח להרגיע את הרוחות ולהתחיל תהליך של פיוס לאומי.

אם אתם אכן רוצים בטובת העם, עליכם לצאת לבחירות לכשתהיינה בהודעה משותפת לפיה בכוונתכם לחבור לאחר הבחירות לקואליציה כדי להקים ממשלת חרום לאומית, לתקופה קצובה של שנתיים. ממשלה של 18 שרים בלבד, אשר תימנע מעיסוק בנושאים מדיניים שנויים במחלוקת, כפי שיפורטו בהסכם. ותתמקד בפיוס לאומי ובהצלת המדינה מהמשבר הכלכלי והבריאותי. 

צאו לבחירות ונסו לשכנע אותנו בדרככם , ביכולותיכם ובעדיפות שלכם על פני האחרים, אדרבה. אך סכמו מראש כי בראשות הממשלה יעמוד מי מביניכם שיביא יותר מנדטים והבאים אחריו יבחרו לעצמם תיקים לפי הסדר - ברף המנדטים בהם יזכו, כאשר מס' 2 מבין הזוכים הינו סגן ומ"מ ראש הממשלה.ויתר התיקים יחולקו לפי מפתח המנדטים שתקבלו, שוב בשיטת הבחירה המדורגת, ללא כל ויכוח. 

ואם תצאו יחדיו בהתחייבות פומבית ברורה כזו לפני הבחירות, כאשר הבוחרים יידעו בוודאות שצפויה ממשלה רגועה שמבנה והרכבה לא נתונים לסחר מכר וסחטנות, הרי  תוכלו להביא יחדיו בקלות 61 מנדטים ויותר.

ואז, רק אז, מעמדה של כח, תוכלו להציע למרצ משמאל (או העבודה אם תקום לתחיה..) ולש"ס מימין להצטרף, אבל בנזיד עדשים בלבד... ולהשאיר בחוץ את הליכוד ואת החרדים האשכנזים.

רק כך ניתן יהיה גם להשיג רוב מוצק בכנסת וגם לתת ייצוג למאסה של בוחרי ש"ס אשר הפגינו לאורך משבר הקורונה חיבור אמיתי לרקמת חיינו וציות להנחיות. ואילו יהדות התורה ישלמו מחיר על התנהלותם הכל כך מקוממת.

ובאשר לליכוד? שם יצטרכו לעבור תהליך ארוך וממושך של גמילה מעטיני השלטון ולהתפנות לחיסול חשבונות פנימי...

והערה לבני גנץ !

נתניהו בלחץ וינסה לתת לך עולם ומלואו, כולל תקציב. רק לא ללכת לבחירות... אבל, אם תתפתה שוב, לא יעזרו לך התרוצים ושמך ייזכר לדראון עולם. !

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה