ברוך הבא כבוד הנשיא בוז'י הרצוג, וגם הצעה למשימה ראשונה עבורך!

$(function(){})

דע שתמה מבחינתך ובעיקר מבחינתנו תקופת הנחמדות. העם הזה, השסוע והמדמם מפצעי ליבו, לא זקוק לחיבוקים ולטיפות על הפצעים, כי הפצעים עמוקים מדי ומזוהמים.
מה שעמנו זקוק לו הינה מנהיגות ערכית שתשמיע קול ברור וצלול מבלי לפזול לסקרים ולתגובות הטוקבקיסטים.
עליך לפתוח מיד עם כניסתך לתפקיד – בקמפיין אגרסיבי כנגד הסגנון הרע והנבזי שהשתלט על חיינו הציבוריים ובביקורת פומבית בוטה ומוחצת כנגד ההסתה ברשתות החברתיות.

פרטי

בתמונה: הנשיא הנבחר עם רעייתו ועם איש המטה שלו- עידן יגודה מנס ציונה.

ובכן, כצפוי ניצח המועמד הראוי והמתאים הרצוג ,את המועמדת הראויה, אך לא מתאימה – מרים "חיבוקי" פרץ.

ועתה, לא נותר אלא לקוות כי הרצוג יצליח להוכיח כי הוא לא רק כל מה שנאמר לזכותו ובעיקר קשריו בינלאומיים הענפים ויכולתו הייצוגית – אלא גם שהוא כבר איננו מה שנטען כנגדו... ובעיקר, שיתחיל להתמקד בלׅרְצות במקום בלְרַצות...

ועתה אעבור לקריאה נרגשת אליו:

יקירנו, נשיא מדינה ה-11. בעוד שבועות מספר תהיה לנשיאנו ה-11.

דע שתמה מבחינתך ובעיקר מבחינתנו תקופת הנחמדות. העם הזה, השסוע והמדמם מפצעי ליבו, לא זקוק לחיבוקים ולטיפות על הפצעים, כי הפצעים עמוקים מדי ומזוהמים.

מה שעמנו זקוק לו הינה מנהיגות ערכית שתשמיע קול ברור וצלול מבלי לפזול לסקרים ותגובות הטוקבקיסטים.

וודאי ראית כמה חבטו בקודמך כשהעז להשמיע קול ברור וצלול בעת הרצח בדומא (הצתת בית על יושביו בכפר בשטחים – למי שחלילה כבר שכח!) , או בנושא אלירן עזריה. אלא שכולי תקווה כי אתה לא הסקת  מכך שעליך "לשבת על הגדר" ולנפק רק אמירות של קונצנזוס...

נכון, אסור לך להתבטא בנושאים פוליטיים. אך מותר, מתבקש ואולי אף חובה,- להשמיע קול בנושאים מהותיים ואחד מהם הינו הקמפיין בו עליך לפתוח מיד עם כניסתך לתפקיד – בקמפיין אגרסיבי כנגד הסגנון הרע והנבזי שהשתלט על חיינו הציבוריים.

אני מצפה ממך לפתוח את כהונתך בביקורת פומבית בוטה ומוחצת כנגד ההסתה ברשתות החברתיות. כנגד  "ציידי הלייקים" וענקי התקשורת הדיגיטלית שמעודדים אותם. כנגד גחלי השינאה העמומים שרוח רשתות החברתיות מלבה אותן והופכת את הגחלים הלוחשות והרמץ העמום ללהבות יוקדות! כנגד הרשעות והרוע שמתוגמלים בחשיפה מירבית ע"י הענקים הללו.

ובאשר לתכני ההסתה, וודאי שמתם לב שלא הזכרתי במילה אחת שמאל/ימין ולא כאן המקום להתחשבנות מאיזה צד נוטף יותר רעל לכיוון השני.

אבל, יקירי הנשיא ה- 11 – יש נושא רגיש ביותר שהינו בנפשנו ואף כי נעשה בו שימוש פוליטי מזעזע. אתה, חייב לעצמך ולנו - לעסוק בו ובהשלכותיו, מבלי להיתמם ומבלי, לעשות הנחות! כוונתי לנושא העדתיות וההסתה כנגד "ישראל הראשונה" (כביכול) – זו שאתה אמור להיות מבין נציגיה הבולטים...

אתה חייב זאת לזכרו של אביך ז"ל וכל בני דורו, בני כל העדות – שהקדישו את חייהם להקמת המדינה שמירה על ביטחונה, ביצור כלכלתה והבטחת עתידה.

 

איך עושים זאת? יש דרכים רבות ואף מעשיות, אך בראש ובראשונה דרוש קול ברור וצלול (גם אם הוא נשמע לעיתים ילדותי... סליחה, הייתי חייב...)

 

ועוד עצה ממני הקטן: אל תתמקד בתחילת כהונתך ביחסי יהודים-ערבים כי עדיין מוקדם מדי. יש לחכות עוד חודשיים שלושה ובינתיים לעמול בשקט, בלי כותרות – על בניית מועצה ציבורית חדשה בהובלתך – אשר תשים לה למטרה להיות "הסוכנות היהודית-הערבית" לגישור על השסעים שנפערו במהומות האחרונות.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה