גדי מאירי תוקף את מנדלבליט: "נטשת את משמרתך כ"שומר הסף". לא "חסדי שמיים" מנעו מנתניהו לפגוע בדמוקרטיה !

$(function(){setImageBanner('6a2a9a46-c440-4211-86a1-4c24153d932d','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

גדי מאירי, אל"מ במיל. ומפעילי "יש עתיד" ותנועת המחאה, בטור חריף ביותר נגד היוהמ"ש .
ציטוט: לפני מספר שנים אדון מנדלבליט, קיבלת את המפתח של המבצר להגנת שלטון החוק. לאורך שנות תפקידך שברת שמירה. הותרת במצודת שלטון החוק, דלת פתוחה לרווחה, שאפשרה לכל עבריין של צווארון לבן להיכנס לתוכה ולהמשיך במעשיו הפלילים ללא הפרעה.
עם סיום תפקידך לא יהיה מנוס לבצע חקירה מקיפה, על התנהלותך המוזרה ולמרות הצהרותיך המזויפות, תיאלץ לספק הסברים. אותם "חסדי שמיים" שמנעו מביבי, לפגוע כדבריך בדמוקרטיה, יצאו למאבק מחאה חדש וחוקי עד שכל התנהלותך, בכל הפרשיות תיחשף.
קיראו הטור המלא:

פייסבוק
נו באמת מנדלבליט !
רגע לפני סיום תפקידו וכנראה מתוך הבנה עמוקה שפעילותו התמוהה, המוזרה והחשודה (שראויה לדעתי לחקירה), בתיקי נתניהו ומשפחתו תיחשף עם מינויו של יועץ משפחתי חדש, הוא יוצא בהצהרות ומנסה לחזק את תדמיתו כ"שומר הסף" של שלטון החוק בישראל, מבלי לספק הסברים איך במהלך הקדנציה שלו הלך ונשחק מושג זה עד עפר.
היועץ הזה סגר לשרה נתניהו חמישה תיקים בפרשת המעונות, בניגוד להמלצת המשטרה והפרקליטות ויותר מכך מבלי שחש צורך לנמק זאת לציבור. סגר לה ואף המציא עבורה סעיף אישום מגוחך.

עם חשיפת פרשת הצוללות, הכריז עוד בטרם נפתחה חקירה שנתניהו אינו חשוד, גרר רגליים, משך זמן, ונאלץ לפתוח בחקירה רק לאחר שאלדד יניב הגיש עתירה לבג"צ. בזמן שחלף הספיקו החשודים, לתאם גרסאות ולהשמיד ראיות. גם אם לא התכוון, היה למנדלבליט חלק נכבד, בשיבוש חקירת הפרשה.
בהמשך, בניגוד להמלצות המשטרה הפרקליטות פטר את ביבי מאשמת שוחד בפרשת 1000, כאשר מידי יום מתנהלים בתי המשפט שלנו תיקי שוחד בגין מתנות שקיבלו עובדי ציבור - תעשו גוגל ותבדקו.
במהלך חקירות נתניהו הוא לא אפשר להחרים את הטלפונים הניידים של בני המשפחה ומנע מהחוקרים מלבצע פעולות חקירה הנעשות באופן שגרתי כלפי נחקרים בפרשות דומות, תוך צפצוף על עיקרון השוויון בפני החוק.
הוא נירדם, משך זמן וגרר רגלים, תוך מתן הנחות סלב, לא רק לביבי, אלא גם לנבחרי ציבור אחרים החשודים בפלילים, כמו חיים כץ וכמו התיקים הבלתי נגמרים בעניינם של ליצמן, דרעי וביטן. התעלם מפרשת המניות ופרשת צמיד הזהב כאילו לא היו ולא הקיץ משנתו גם כשביבי באופן מופגן התעלם מהנחיותיו להחזיר כספים שקיבל שלא כדין מטייקון כזה או אחר.
לפני מספר שנים אדון מנדלבליט, קיבלת את המפתח של המבצר להגנת שלטון החוק. לאורך שנות תפקידך שברת שמירה. הותרת במצודת שלטון החוק, דלת פתוחה לרווחה, שאפשרה לכל עבריין של צווארון לבן להיכנס לתוכה ולהמשיך במעשיו הפלילים ללא הפרעה.
עם סיום תפקידך לא יהיה מנוס לבצע חקירה מקיפה, על התנהלותך המוזרה ולמרות הצהרותיך המזויפות, תיאלץ לספק הסברים. אותם "חסדי שמיים" שמנעו מביבי, לפגוע כדבריך בדמוקרטיה, יצאו למאבק מחאה חדש וחוקי עד שכל התנהלותך, בכל הפרשיות תיחשף.
"חסדי השמיים" הללו שמילאו את בלפור, פתח תקווה, הכיכרות והצמתים הם הם מילאו את הווקום שהותרת ולקחו על עצמם להיות "שומרי הסף" של עידן כהונתך, אז תחסוך מאתנו את ההיתממות - לא קונים את זה !
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה