גנץ, בזמנו רצית פחות מדי ועכשיו אתה רוצה יותר מדי...

$(function(){setImageBanner('a9fb0990-64bc-4fb3-96de-5624cf74d0be','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})



מכתב גלוי לבני גנץ !

בני יקירנו, איני שותף למאות אלפי המתוסכלים הנוקמים בך עכשיו ומשחררים חרצובות לשונם עלי מקלדת, בבוז מיותר ולא מוצדק. ודווקא לכן אני קורא לך:

אם תמשיך בהונאה העצמית הזו, רק תמחק מהתודעה את ההישג המשמעותי שלך בעת כהונתך בממשלת הזדון, עצירת הדיקטטורה .

 

 

 

 

פרטי

בני.

אני משוכנע שאכן האמנת שחובתך כפטריוט אוהב עמו בעת משבר הקורונה הוא להצטרף לנתניהו.

חלקתי כבר אז על זכותך כביכול להחליט עבור כמליון ממצביעי "כחול לבן", אשר, הגיע הזמן שתפנים כי בראש ובראשונה הצביעו נגד ביבי יותר מאשר בעד בני...

כולנו בני אדם, ורוב רובנו מונעי רגשות בין היתר.

להבנתי, כשנכנסת לפוליטיקה רצית פחות מדי ולא הסתרת זאת. לא באמת הכרזת מהרגע הראשון כי יעדך הינו ראשות הממשלה. ממש לא.. לא הסתערת על היעד עם סכין בין השיניים..

אך רצה הגורל או המזל המפורסם שלך ונישאת במרומי הגל ובזכות היותך "קל לאהוב" , בזכות הממלכתיות וההגינות הבסיסית שלך שבלטה לעין כל  והיותך ההיפך הגמור מנתניהו, הצלחת לעלות עם הגל מעלה.

ובאשר להתנהלותך מאז הגעת לצמתי החלטות, הרי שדי ברור כי שגית באלו המכריעות, גם אם האמנת בדרכך. והנקודה הקריטית ביותר בחכמה לאחור, היתה באוגוסט האחרון, עת הסכמת ל"פשרת האוזר"..

אבל, כל זה מאחרינו.

 

אלא שכעת אתה, שלא רצית הרבה, רוצה הרבה יותר מדי..

אתה באמת מאמין שתשיב אליך מאות אלפי מאוכזבים?

ונניח שאתה צודק בכל טענותיך, ממתי זה מספיק להיות צודק.. ?

אלא שאתה, במקום להפנים ו"לשפר לאחור" ממשיך דווקא עכשיו להסתער על היעד, במין נסיון נואל להתמקם מחדש בצמרת ותוך כדי כך כושל בלשונך ומסתבך בתירוצים ("לפיד שונא אנשים").

זה לא יקרה. ואם תמשיך בהונאה העצמית הזו, רק תמחק מהתודעה את ההישג המשמעותי שלך בעת כהונתך בממשלת הזדון, עצירת הדיקטטורה .

להלן עצתי לך, כמי שאוהבך וכמי שלא חדל לרגע להעריך את אופייך ואת יכולותיך. וגם את אומץ ליבך ויכולת העמידה שלך, גם אם לא עשית בהם שימוש מירבי כשנזקקנו ונזקקת להם...

 

דבר ראשון, קום והכרז כי לאור הכרזת הבחירות וכל תרגילי המרמה של נתניהו, הרי ברור שאין כל קיום למשרד "ראש הממשלה החליפי" ואתה סוגר את ה"משרד" ומוותר על כל הגינונים, מה"אאודי 8" והמנכ"ל הוד בצר ועד הוילון השחור בראש העין..

קום והודע, כי אתה עכשיו ועד להקמת הממשלה הבאה, מתמקד בתפקידיך כשר ביטחון ומשפטים  במשרה מלאה.

ובאשר לבחירות, אם אתה אכן לא רק מאמין, אלא גם מסתמך על סקרי עומק מושקעים לפיהם  "כחול לבן" אכן יכולה עדיין להגיע למספר מנדטים סביר

- קרא בקול לכל מתנגדי נתניהו, להתחייב מראש לנוסחה הבאה:

כל רשימה רצה לבד, אבל מתחייבת פומבית  לשתף פעולה לאחר הבחירות בהקמת ממשלת חרום לאומית לשנתיים בלבד. ממשלה שתשקם ההריסות, ללא עיסוק במדיניות ארוכת טווח כמו הסדר עם הפלשתינאים ולא תשנה חוקי יסוד, או את ה"סטטוס קבו".

תהיה זו ממשלה ובה 18 שרים בלבד. ממשלה שבראשה יעמוד מי מבין השותפים להסכם שיגיע למספר המנדטים הגדול ביותר ! כאשר הבא אחריו בוחר תיק+ סגנות ומ"מ, הבא אחריו בוחר תיק וכך הלאה., עד לבחירת ראשי כל הסיעות השותפות וכך הלאה, בכפוף למפתח של 4 חכי"ם לשר, מה שיאפשר לשמור תיקים לשותפים עתידיים.

רק בהצעה כזו, אף אם לא תתקבל על דעת האחרים, תפגין שוב לעין הציבור גישה אמיצה, מפוקחת ויותר מכל- ממלכתית !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה