גנץ ונתניהו, באיזו טמפרטורה מגישים נקמה?...

$(function(){setImageBanner('ee0ed09f-144c-4466-a779-47ace3b65c0a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

מסתבר שגנץ הפנים את הפתגם הערבי ובשבועיים האחרונים האכיל את נתניהו במלוא הדלי נקמה קרה...

בנימין נתניהו צילום מסך ערוץ כאן יוטיוב

גנץ ונתניהו, את הנקמה אוכלים קרה !...

הציבור אולי שכח מה עוללו הנתניהוז ושליחיהם לבני גנץ. 

היעד של נתניהו היה פשוט - להפוך תוך פרק זמן קצר רמטכ"ל לשעבר, אדם מוערך בציבור שפרץ לפתע והפך לאיום מוחשי עליו,  לדמות מגוחכת וחסרת יכולות ו"על הדרך" גם מושחת ונואף סידרתי. 

לא ארחיב באיזכורים ורק אומר כי, חד משמעית, לא היה קמפיין שינאה והכפשה כה ממוקד בתולדות המדינה. כך שאין ספק מה חשב גנץ על נתניהו באותם ימים, כאשר מכל עבר נהמו כלבי התקיפה לעברו "יו יו יונית".. 

ועדיין, בני גנץ הפר הבטחתו לבוחריו וניאות להקים ממשלת רוטציה עם האדם שכה פגע בו ובמשפחתו. הופך בכך למטרה לתסכוליהם של כה רבים מבין תומכיו בעבר.

יש שיאמרו שהיתה זו תאוות כח ושררה שהניעתו, זכותם. ואילו תומכיו סבורים  כי הניעה אותו תחושת החובה והשליחות של מי שנשא בעול מנעוריו ובהאמינו שהוא פועל לטובת המדינה, הפגין  גדלות נפש נדירה.

והנה באו ימי פיזור ממשלת השינוי ונתנו סוף סוף לגנץ אפשרות להיפרע מנתניהו...

בכל הערוצים והעיתונים כמעט, סיפרו לנו שוב ושוב איך הליכוד דוחה את פיזור הכנסת כי או טו טו מוקמת ממשלה חליפית. ממשלת רוטציה בין נתניהו לגנץ ואפילו שנתניהו מציע לו חצי שנה ראשונה בתפקיד...

הסיפורים סופרו והפרשנים חגגו והיגגו ולבסוף גנץ, כך מספרים-  השלה אותם, בעודו מושך עוד ועוד את נתניהו ושליחיו, נהנה מן הסתם לראותו מתפתל.. אוכל את הנקמה קרה ובכף, לא בכפית..

בשורה התחתונה:

גנץ לא העלה על דעתו לרגע ללכת שוב עם מי שכינה "העקרב" ו"מחריב הממלכתיות" וסירב לאפשרות לכהן כראש ממשלה מיד מהשבוע..  וכך ראש הממשלה הינו לפיד, מי שלא מעט תחושות הדדיות של אהבה שהפכה לאיבה חוצצות ביניהם וגנץ הינו שר ביטחון בממשלת המעבר המפגין שוב לויאליות ואת מחוייבותו העמוקה לעיקרון לפיו טובת המדינה חייבת ויכולה להיות בראש.

ומה שהכי אירוני הינו שגם לאחר הבחירות בנובמבר, יש סיכוי לא רע שנתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה בלעדיו...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה