גנץ, עדיין יש לך הזדמנות לעשות את המעשה הנכון !

$(function(){})

קריאה אחרונה לגנץ. אנא קדם את החוק שיירשם על שמך ויקבע את מורשתך. חוק שיאסור על השבעתו כחבר כנסת של אדם שהוגש כנגדו כתב אישום על עבירות מסוג פשע, בטרם נכלל שמו ברשימת המועמדים. אדם כזה יוכל להתמודד לכנסת ולהיכלל ברשימה, אך אם ייבחר- לא ייכנס לתפקיד עד שמשפטו יסתיים ויחליף אותו הבא אחריו ברשימה וכך הלאה. ואם יזוכה במהלך הכהונה, יהיה על האחרון ברשימה שנכנס לכנסת, לפנות לו את מקומו.

ארכיון

 

שום ניתוח בגב לא יחזיר לגנץ את עמוד השידרה המוסרי, עד כמה שהוא באמת מאמין שהוא פועל לטובת הממלכה ולא למען המלוכה

מה לעשות וכל בר דעת מבין כי כל העימות נובע מהפנמתו כי נתניהו לא ייתן לא להיות אי פעם ראש ממשלה.

ולו היה אמיץ לב בפוליטיקה כמו בשדה הקרב, היה תומך בהצעת החוק לאיסור כהונה של נאשם בראשות הממשלה וחובת נבצרות עד תום ההליכים.

הרי אפילו ההחלטה המבישה  של כחול לבן השבוע להימנע מהצבעה על החוק אותו הבטיחה לקדם,לא ריצתה את הקיסר הדוהר לבחירות עכשיו, כל עוד לא התפכחו כה רבים מתומכיו.

גנץ יכל לפחות לפרוש מהמשחק שאינו רוצה באמת לשחק, מבית הספר שמלחיץ אותו... עם אקורד אחרון מהדהד ומסר שימחק מעט את אכזבתנו ממנו, של כמעט מליון איש שהצביעו לו

עדיין לא מאוחר. אנא ממך רב אלוף  גנץ. תיזום הצעה חדשה, שתירשם על שמך ומי יודע אולי גם האוזר והנדל יתמכו בה. הצעה שהעלה שוב ושוב אמנון אברמוביץ ואני מוסיף עליה מעט... איסור להשביע כחבר כנסת אדם שהוגש כנגדו כתב אישום על עבירות מסוג פשע, בטרם נכלל שמו ברשימת המועמדים. אדם כזה יוכל להתמודד לכנסת ולהיכלל ברשימה, אך אם ייבחר- לא ייכנס לתפקיד עד שמשפטו יסתיים ויחליף אותו הבא אחריו ברשימה וכך הלאה. ואם יזוכה במהלך הכהונה, יהיה על האחרון ברשימה שנכנס לכנסת, לפנות לו את מקומו.

זו לא יכולה להיחשב כהצעה פרסונלית בשל כלליותה ואופיה העקרוני. כך שיש סיכוי טוב שלא תיפסל בבג"צ.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה