דודי שבתאי על הדר מוכתר: האידיאולוגיה שלה: "מה אכפת לי?!"

$(function(){})

מוכתר :
האידיאולוגיה: "מה אכפת לי?!" המצע: "לא כסף, לא מעניין." הפרוגנוזה: "אין שום בעיה עם הפוליטיקאים הקיימים". המדיניות: "נשים ווייז, שיחליט שמאל או ימין" החזון: "אני, ואני, ואני = אנחנו "אם זה לא יוקר המחייה - זה לא מעניין".
ומהן ההשלכות? מה זה אומר על הדור נצעיר?

פייסבוק
הדר מוכתר, מפלגת "צעירים בוערים": "מה אכפת לי מביבי לא ביבי?! לי אין שום בעיה עם הפוליטיקאים הקיימים. אני רוצה לשתף איתם פעולה כדי לקדם את האידאולוגיה של הצעירים. מה אכפת לי מימין ושמאל? אם זה לא יוקר המחייה - זה לא מעניין".
האידיאולוגיה: "מה אכפת לי?!"
המצע: "לא כסף, לא מעניין."
הפרוגנוזה: "אין שום בעיה עם הפוליטיקאים הקיימים"
המדיניות: "נשים ווייז, שיחליט שמאל או ימין"
החזון: "אני, ואני, ואני = אנחנו"
התוכנית: ........................................(הפרעת קשב שנרדמה על המקלדת)
המנהיגה: "לי אין שום בעיה"
המוטו: "הכל מטומטם"
הג'ינגל: פה-לא-פה-לא-פה-פה
הדור הצעיר (ה-Y וה-Z) הבין בדיוק את מה שחינכו אותו הוריו. הוא הפנים לעומק את צרור העצות של דור ההורים ואת רוח המנהיגות שחווה בשנות נעוריו: תתעניינו בעצמכם. תדאגו רק לתחת של עצמכם. תהיו חברים טובים. שתפו פעולה כדי להרוויח, אבל אל תתחלקו שווה בשווה. אל תהיו פראיירים. אידיאולוגיה זה לפראיירים. העולם שייך לצעירים, אנחנו ההורים עדיין לא מבינים אותו. העולם אינו מקום הוגן. אם הכל מושחת, שתפו פעולה כדי שישתפר. אם כולם גנבים, תגנבו גם אתם. כשאמרנו לכם "יבוא שוטר", שיקרנו לכם. יש לנו אחלה מדינה, יש לנו חרא מדינה, אין לנו כסף לדירה בשבילכם, בוא ניסע לחו"ל עדיף, אין לנו מה להוריש לכם, פנו לסבא וסבתא. רק כך, תבנו לכולנו עתיד טוב יותר. אין כמו ישראל, אין על העם היהודי. תהיו גאים במי שאתם, תהיו תמיד עם ראש מורם וביטחון עצמי. אל תשכחו מאיפה באתם, אל תהיו דגים, תהיו כרישים. אם הכל מטומטם, פשוט נצלו זאת לטובתכם. לעולם אל תפנו את הגב. אין אמונה בערבים. אין אמונה בגויים. ערבי טוב הוא ערבי מת. אלוהים אוהב את עם ישראל. תהיו טובים. תצומו בכיפור. הוא ימחל לכם, בדוק. תתנהגו יפה. אלוהים ישמור, בעזרת השם. אוהבים אותך, כפרה, עיניים של אמא, מתים עלייך, נשמה, עיניים של אבא. תנו בראש. תביאו כבוד לעם ישראל!

תעשו לי פיקצ'ר, זו תמונה עם אחותי. יואו, הדר, אפשר תמונה?!
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה