דורית שילה תוקפת את התקשורת על האופן בו התייחסה לחטופה ששוחררה, יוכבד ליבשיץ

$(function(){})


קשישה בת 85 אינה תינוקת בת 3, היא גם אינה רפת שכל, ודעתה אינה משובשת רק משום שהיא באה בימים. איזו התנשאות וחוצפה.
מה אתם משתיקים אותה ובעיקר מה אתם מזלזלים בהיותה "קשישה" כאילו זה סימן למוגבלות מוחית. להפך, הקשיבו לה, לאישה עיניים בראש והיא רואה נכוחה. היא היתה שם, היא ראתה שחיכו לה, להם, היא ראתה ש"הכינותי מראש"...

צילום מסך ערוץ 12
דורית שילה משתלחת בתקשורת על האופן בו התייחסו לחטופה ששוחררה, יוכבד ליבשיץ
עוד עיתונאי אחד, בעיקר ממין זכר, מוציא מפיו את המילים: "לא לשכוח שזאת קשישה בת 85", ואני.... אני כבר לא יודעת מה אני... תולשת עוד שערות. רק בערוץ 12 ספרתי לפחות שבע פעמים בעשר דקות.
אז ככה חמודים, קשישה בת 85 אינה תינוקת בת 3, היא גם אינה רפת שכל, ודעתה אינה משובשת רק משום שהיא באה בימים. איזו התנשאות וחוצפה. פתאום מדביקים את ה"לכאורה" הזה לעדותה, כאילו שהיא מאה אחוז דמנטית או לחילופין במו ידיה פוצצה את הגדר והתנדבה להפליג אל השקיעה בעזה שכובה על אופנוע עם רוצח חמאס. תנו לה קצת קרדיט, בכל זאת חיה לפחות 40 שנה יותר מכם על האדמה הזאת, ובינה ושכל יש ברוך השם.
ולו הייתם מקשיבים לה באמת ולא ישר מזדעקים עד לשמיים הייתם שומעים בדיוק מה היא אומרת, מספרת בדיוק רב: הופקרנו, זנחו אותנו, בגדו בנו, והנה הראייה! הכל תוכנן מזמן מתחת לאף שלנו, הכל בשבי היה מאורגן למופת, או במילותיה שלה: "חמאס תכננו את הכל תקופה ארוכה, הם הכינו את כל מה שנצטרך, כולל שמפו ומרכך לשיער."

אז מה הכעס והזעם על שסיפרה את האמת? זה לא נכון שהופקרנו ונבגדנו והוזנחנו?
וחוץ מזה, העובדה שהשירותים היו נקיים או שקיבלה תרופות משנה משהו מהזוועה, מהתועבה של השבת השחורה? ונאמר שסיפרה שאכלה מלפפון וגבינה? זה מוציא את החמאס סבבה? הופך את הרוצחים הנתעבים למלאכים צחורים? מה אתם משתיקים אותה ובעיקר מה אתם מזלזלים בהיותה "קשישה" כאילו זה סימן למוגבלות מוחית. להפך, הקשיבו לה, לאישה עיניים בראש והיא רואה נכוחה. היא היתה שם, היא ראתה שחיכו לה, להם, היא ראתה ש"הכינותי מראש".
והיו שהגדילו והאשימו אותה שהיא משתפ"ית של חמאס כי נכנעה לאיומים על חיי בעלה. לזה אני בכלל לא רוצה להגיב. שלא נדע, לא עלינו, כל הקופץ בראש שידמיין את עצמו בחדר הזה. בושה!
מי שבעולם חושב ששרותים נקיים מוחקים את עצם העובדה שיוכבד ליפשיץ נחטפה באכזריות, את המכות שקיבלה, את מעשי הטבח והאכזריות, את התינוקות הרכים שנרצחו, הוא אידיוט גמור, ויישאר אידיוט גמור. אז היה בליץ תקשורתי, נכון. אבל התפקיד שלנו הוא לא לנגוח בניצולה שחזרה אלינו בדרך נס. בטח לא להזדעק שנתנו לה תרופות. טוב מאוד שנתנו לה תרופות. מה עדיף היה שלא? הלוואי שכל הפצועות שלנו שם מטופלות כך. אני מתפללת.
אם לטענת רבים עדיף היה להאפיל על תנאי השבי שלה כדי לא לשחק לידי החמאס - אז המדינה היתה צריכה לקחת אותה תחת חסותה כפי שעשו האמריקאים עם יהודית ונטלי. הם עטפו אותן בחיבוק גדול, וכן, גם הטילו איפול. המדינה הפקירה אותה בהחטפה והפקירה אותה בחזרתה, אז שהמדינה על טוקבקיה ועיתונאיה תבוש ותיכלם ותחריש. המשפחה של יוכבד, הקהילה שלה, החברה האזרחית הישראלית כבר ידאגו לה.
ברוכה השבה יוכבד יקרה, דאגנו לך מאוד. חזרתך היא נקודה של אור בימים שחורים אלה. בתקווה לחזרתם הבטוחה של כולן וכולם בקרוב, אמן.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה