דיוקנו של אוהב חיות ושונא בני אנוש? מוסת שטוף מוח?

$(function(){})

לכתבה שלנו על "המשפחה הלוחמת" מנס ציונה, עם בת טייסת, בן בשייטת ובת במודיעין, היו מאות תגובות הוקרה והערכה. אך למוסת שטוף המוח הזה, מר א.ע. מנס ציונה, היה חשוב לומר בתגובה "שלא תסרב להטיס מטוס, כי יש פה הרבה סמולנים"
ובהמשך פירסם הגיגים נוספים וביניהם: " שמולני זה יותר מהיטלר" !!!
לתשומת לב הגוף הציבורי בו הוא מועסק .

וגם: מדוע מגוחכת הטענה "שני הצדדים מתבטאים כך "

פייסבוק

פייסבוק

לקוראי האתר:

אפתח ואומר כי דווקא השבוע נחה עליי רוח פיוס ואחווה. קיוויתי שאולי "השהיית" החקיקה תביא למעט רגיעה וסיכויים לאחדות מינימלית.

אבל, יש דברים שמהם אסור להתעלם, לעולם.

אני נתקל ללא הרף ברשתות החברתיות בביטויים איומים ונוראים. אך יש סוג אחד של ביטויים שלעולם לא אבליג עליו, ביטויים המחברים או משווים בין הנאצים ימ"ש לבינינו, ה"סמולנים" ובכלל כל מי שאינם לרוחם של חבורה עלובה של מפיצי רעל מבית יוצר מאוד מסויים.

קבלו את א.ע.  אדם המפגין בדף הפייסבוק שלו את אהבתו לחיות, את משפחתיותו וכו' אך באותה פלטפורמה הוא משתמש להסתה נוראית.

והאמת, איני יודע מהו.  האם הוא אוהב חיות ושונא בני אנוש? מוסת שטוף מוח? אני נוטה להניח שהתשובה השניה היא הנכונה ודווקא לכן חובה לפרסם ולהוכיח לאן הובילה תעשיית הרעל האיומה שהופעלה נגד מי שאינו ביביסט. וכשמתחילים ב"שמאלנים בוגדים", ההידרדרות ל"גרועים מהיטלר" כבר קלה. 

 וכאמור, לאחר שקבע שאנו ה"שמולנים" "יותר מערבי תומך חמאס..."ואם לא די בכך, המשיך וקבע שאנו  "יותר מהיטלר". הבנתם? 

 ואם זוהי אינה הסתה, איני יודע הסתה מהי. 

וכל זאת בתגובה לגולשת שלא אהבה את התייחסותו לטייסת הנ"ל ותהתה האם אין במשפחתו במקרה, חלילה... גם שמאלנים. ועל העלבון האיום והנורא הזה הוא לא יכל להבליג... (ראו בצילום המסך)

ולמי שממשיך להיתמם ולטעון "שני הצדדים מגזימים בהתבטאויות" אומר כי אי אפשר להשוות בין מנוולים ממחננו שמכנים את הצד השני "בבונים" או אפילו "פאשיסטים",  לבין המנוולים מ מחנה ביבי המכנים אותנו "נאצים".

אזכיר לכם כי כשאדם מכנה מישהו אחר "בבון", הוא משדר מסר בזוי של עליונות, שחצנות ומה שתרצו, אך לא משדר מסר של הוצאת האחר מכלל בני האדם והפיכתו לבן מוות. לזה שיש "לעשות בו דין" ע"פ החוק, דין מוות גם, למי ששכח. אין חוק כזה לגבי ה"פשיסטים ועוזריהם" ולא במקרה. בל נשכח כי לרצח היהודים בגרמניה קדמו כמה שנים של דה הומאניזציה, הפיכתם ל"אונטער מנטש" (תת אדם) עד שהזרע נבט וצעירים גרמנים מחונכים ומעונבים, הפכו למסוגלים להכות למוות תחילה ואחר כך גם לרצוח. יונה אברושמי משליך הרימון על הפגנת "שלום עכשיו" לא נולד רוצח... למעשהו קדמו שנים של שטיפת מוח. ועתה היא יותר גרועה

ועל כך אסור לסלוח ומכך אסור להעלים עין !

שקלתי להתלונן עליו במשטרה, אך לצערי איני סומך עליה שתתפנה לכך. אולם, מצאתי שהאיש הזה, ע"פ הדף שלו בפייסבוק, מועסק בגוף ציבורי ואפילו זכה שם בתואר "עובד מצטיין"... . ואני סבור שעל מעסיקיו מוטלת החובה המוסרית לטפל בו. על אף שלמעשהו אין קשר לעיסוקו . 

ואסיים ואומר שלמרות הכל חבל לי על משפחתו שלא חטאה, ולכן טשטשתי את זהותו.  אך אם חבריו ובני משפחתו  יבינו במי מדובר, אני מקווה כי יגרמו לו להבין כי גם "שמולנים" הם בני אדם, יהודים וציונים. 

הכתבה שלנו בעקבותיה בחר להגיב כפי שהגיב:

המשפחה הלוחמת- כתבה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה