קריאה פומבית לעירייה: הביאו לנו גם את שימי תבורי למופעי יום העצמאות בנס ציונה

$(function(){setImageBanner('39b0c06c-88b7-4da9-bffa-ffa3104f65e8','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

לאור הכרזת הרשויות המקומיות על הצבת רף תשלום לאמנים במופעי יום העצמאות, יוצא שפיר קמר בקריאה להכריז על יום העצמאות הקרוב כערב הכישרונות המקומיים לדורותיהם ובראשם שימי תבורי המגייס בימים אלו תרומות להצלת קארין באומן.

שימי תבורי צילום מסך

יום העצמאות בסימן כישרונות מקומיים בנס ציונה ובמופע המרכזי - שימי תבורי. 

שני נושאים חמים בתקשורת יכולים להביא לכך שיום שערב יום העצמאות הקרוב יהיה אחד המקוריים והיפים שנחגגו בשנים האחרונות בנס ציונה. הראשון, 'מרד' הרשויות המקומיות מול דרישות התשלום של האמנים למופעי יום העצמאות והשני הוא מצבו האישי העגום של הזמר, יליד נס ציונה, שימי תבורי, שכידוע מגייס תרומות להצלתה של קארין באומן.

שימי, כמו שכולנו יודעים, נולד בנס ציונה והתחיל בה את הקריירה המפוארת שלו. לאורך השנים הוא הופיע בהתנדבות בלא מעט אירועי התרמה בנס ציונה, גם בימים בהם היה אחד הזמרים המובילים והמבוקשים בישראל.

מאז, ידעו הקריירה והחיים האישיים שלו עליות ומורדות. לאור צירוף הנסיבות, אני קורא לעיריית נס ציונה, להזמין את שימי תבורי למופע המרכזי ביום העצמאות. ולא רק אותו, אלא לצרף אליו את היוצרים והכישרונות המקומיים וכאלו לא חסר.  

אפשר ונכון יהיה לשלב חיזוק של אמנים נוספים במחיר שפוי ולענות לטעמם של קהלים נוספים ובעיקר של בני הנוער והילדים - הקהל העיקרי בחגיגות.

תור הזהב של תבורי בשנות השבעים והשמונים הוכתב על ידי להיטים שחיבר לו עוזי חיטמן ז"ל, שירי אהבה בסגנון פסטיבל סן רמו וכן שירים שביצע בפסטיבל הזמר המזרחי שהיו בעלי אופי מסורתי. מדובר בחיית במה מנוסה שיכול להרים את הקהל ולהביא לחגיגות גם את הקהל הבוגר יותר, הזוכר לו חסד נעורים... 

ואתם מוזמנים להצטרף לקריאה !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה