הגבר האשכנזי הנעלה.. והמעריצה המזרחית !

$(function(){setImageBanner('42641d6e-2e74-4dcf-af27-27c3c87805ab','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

הידעתם  שהגבר האשכנזי "יותר אינטליגנטי מ-80% מהאוכלוסייה האנושית"?

לתגלית אחראית גלית דיסטל אטבריאן, שחקנית הרכש החדשה של נתניהו, הגבר האשכנזי האולטימטיבי... הווכחנית הקולנית שגם יודעת לכתוב ואפילו טוב. (כשהטקסט לא פוליטי..) ומי ששוריינה על ידו לפתע במקום העשירי ברשימת הליכוד !
 אבי בן דוד, אשכנזי (במחתרת..) שוקל לתמוך בליכוד. מי יודע, אולי כאן יעריכו אותו כראוי לו...

ארץ נהדרת/ מסך

כן, מי שאחראית להצהרה המקוממת הזו היא הגברת הנכבדה, מי שניסתה לעשות קריירה בכתיבה ספרותית ואפילו טובה למדיי. אך גילתה שבליקוק לקיסר מגיעים להרבה יותר קוראים...

היא פירסמה זאת ב2018 (ראו צילום פוסט) וכך כתב בתגובה ב"הארץ" קובי ניב:

ניצן ויצמן

גלית דיסטל אטבריאן מציגה: מנטליות של עבדים

הסופרת ובעלת הטור כתבה בפייסבוק שהגבר האשכנזי "יותר אינטליגנטי מ-80% מהאוכלוסייה האנושית". אולי יש בכך כדי להסביר את סוד כוחו של נתניהו בקרב מזרחים.

הסופרת כלת פרס ספיר מטעם עצמה, גלית דיסטל אטבריאן, יהודיה ממוצא פרסי, בעלת טור דעה שבועי ב''ישראל היום", שבו היא בעיקר מהללת, משבחת ומלקקת לראש הממשלה בנימין נתניהו, פרצה לפתע בשבוע שעבר בהצהרה דרמטית בעמוד הפייסבוק שלה - "הגבר האשכנזי יותר אינטליגנטי מ-80% מהאוכלוסייה האנושית".

על מה נסמכת קביעתה המיזוגנית והגזענית הכה נחרצת? בפוסט לא נאמר על כך דבר. לא הובאה שום מובאה, ולו עלומה, אפילו לא מעבודה סמינריונית במכללה מזויפת. כלום. הקביעה נכתבה כעובדה שאין עליה שום עוררין, וזהו.

אז למה לא שמענו על זה עד עכשיו שום דבר? כי "ממצאי המחקר הזה הושתקו ומי שמעז לציין אותם דינו הוא מוות", לא פחות, הסבירה דיסטל אטבריאן, ו-"מי שאשם בכל זה הוא היטלר. היטלר לקח את העניין הזה של "עליונות הגזע" למקומות מאוד בלתי-נעימים (הכוונה לדכאו, טרבלינקה ואושוויץ – ק.נ.) ומאז אף אחד לא מעז לרמוז על שוני שנובע מסיבות גנטיות. במקום זה כולם מדברים על זה שכולם שווים, אבל זה שקר".

קודם כל נקווה שהגברת דיסטל אטבריאן לא תוצא אכן להורג, כחרדתה, על שפרסמה את "האמת" האסורה הזאת (שהועלתה, אולי נמחקה, אולי הוסרה, ושבה וחזרה, כמו במחול שדים, לעמוד הפייסבוק שלה), אבל לבד מהיבט הפתולוגי בדברים שכתבה, שהדיון בהם מקומו אחר, יש לדברים שהיא כתבה, ודאי בהקשר להערצתה את הגבר האשכנזי נתניהו, היבטים פוליטיים חברתיים מעניינים שראוי דווקא לדון בהם.

שהרי מכלל ההן הזה שכאילו "הגבר האשכנזי יותר אינטליגנטי מ-80% מהאוכלוסייה האנושית", נובע גם כלל הלאו - כלומר שכמעט כל מי שאינו גבר יהודי אשכנזי, דהיינו כל הנשים, יהודים מזרחים, נשים מזרחיות (למשל הגברת דיסטל אטבריאן), גויים בכלל, ערבים, שחורים, סינים, יפנים, צרפתים, קנדים, אוסטרלים - 80% מאוכלוסיית העולם, שישה מילארדי בני-אדם, הינם נחותים באינטליגנציה שלהם מכ-3.5 מיליון גברים יהודים אשכנזים שקיימים בעולם, ומהווים רק חצי אלפית מאוכלוסייתו.

אבל נעזוב את העולם ונתרכז בישראל. אולי יש בפוסט המעוות הזה של דיסטל אטבריאן, שהיא מצד אחד לכאורה אשה ומזרחית גאה ולוחמנית, ומצד שני מעריצה נרצעת של הגבר האשכנזי נתניהו, כדי להסביר אכן את סוד כוחו באוכלוסיות הללו.

ידוע הדבר, ועל כך יש דווקא מחקרים רבים שהיטלר לא אסר לפרסם, שבני דור שני ושלישי לעבדים, על אף שהשתחררו מכבליהם הפיסיים, הפנימו את "משוואת הדיכוי", של אדוני הוריהם וסביהם, שעל פיה הם אכן נחותים מן המדכא, הגבר, הלבן, האשכנזי, שהוא אכן יותר אינטליגנטי מהם, "יותר אינטליגנטי מ-80% מהאוכלוסייה". ואכן, במשך כל השנים עד כה, הקפידו מתפקדי וחברי מרכז הליכוד, שרובם המוחלט מזרחים, לבחור תמיד אך ורק גבר אשכנזי נערץ למלוך עליהם - מנחם בגין, יצחק שמיר, אריק שרון ולאחרונה בנימין נתניהו.

זה לא שהמזרחים המדוכאים שנשתחררו קמו ונטלו את מוסרות השלטון לידיהם. אלא שמאז המהפך ב-1977 ועד היום המזרחים בוחרים לעצמם מי יהיה "האדון הלבן הטוב" שישלוט בהם. וגם הפעם, בבחירות הללו, זה יהיה גבר אשכנזי מסוים, "יותר אינטליגנטי מ-80% מהאוכלוסייה האנושית", ושמו בנימין נתניהו.

 מסך י נט

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה