ההדלפה ממשפט נתניהו מוכיחה: יש שופטים בירושלים. והגיעה העת לצאת מהפוזיציה !

$(function(){setImageBanner('3dde31a3-5430-4dec-ab59-9e9db2183628','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

אחרי שלקחתי כדור נגד צרבת.. הגיעה העת לומר בכנות: יש שופטים בירושלים. ונקווה שהשכל הישר יחזור ואנשי שני המחנות ייצאו מהפוזיציה ויפנימו מהצד האחד כי ל"אבי האומה" נתניהו לא נעשה עוול, להיפך.. ומהצד השני כי למרות שיורשע לבסוף, הוא כבר לא יישב בכלא.
נקווה שהוא עצמו לא יתחיל להאמין לשופריו ויזדרז ללכת על הסדר טיעון, כדי שיוכל לצאת מחיינו ולהקל על יתרת חייו.

אתר בתי המשפט

ההדלפה ממשפט נתניהו מוכיחה: יש שופטים בירושלים. והגיעה העת לצאת מהפוזיציה !

מי שמשוטט מעט ברשתות החברתיות, כמוני, מבין היום יותר מאי פעם- עד כמה נעלמה הראיה המפוכחת מחיינו, יחד עם היכולת לחשיבה מורכבת.

כולם עוסקים בהדלפה ממשפט נתניהו, לגבי מה שאמרו השופטים בפורום סגור על סיכויי ההרשעה בשוחד. אמירה שלדעתי התבקשה מהם, על כל מרכיביה. כולל המסר הברור שהרשעה כלשהי תהיה.. ושספק אם ניתן יהיה להרשיעו באשמת שוחד בתיק כה מורכב וראשון מסוגו. 

ומיד נפתחו שערי הגיהנום..

מימין הפך נתניהו ל"הרוג מלכות" האחד עשר... דרייפוס וחנה סנש ביחד ואילו מאשימיו, רחמנא לצלן, לקומבינציה של כל הרשעים שבהיסטוריה, מוכפלת בריבוע.. 

אתם שם במ. המשפטים: מהרו והוציאו מהמחסן את תא הזכוכית ממשפט אייכמן. נראה לי שיש כמה מעמיתיו של השר המכהן שכבר מתכננים משפטי ראווה לכל "המעלילים"...

ומשמאל: לא מעט מחבריי לפייסבוק, אנשים שקולים בדרך כלל, כבר מאשימים באיזושהי קונספירציה נכלולית את השופטים ויש מי שמציע לשולחם לפוליגרף.. אחרים חוזרים לנחש הקדמוני, אבי אבות הרישעה, הלא הוא מנדלביט, לו מייחסים מזימה מפותלת שנועדה גם להאשים וגם לזכות..

צר לי, אך קונספירציות מקומן בספרי וסרטי מתח ובמציאות יש רק אמת אפורה ואפילו מדכאת לעיתים. והאמת היא שחכמים ממני, כמו אמנון אברמוביץ, טענו כל העת כי אישום השוחד בתיק 4000 קשה להוכחה, כשם שטענו ש"תיק המתנות" הינו תיק שוחד פאר אקסלאנס.

האמת היא, כפי שחוויתי על בשרי, הינה ש"אמת עובדתית" איננה "אמת משפטית". וספק סביר המונע הרשעה פלילית וודאי שאיננו תעודת יושר.. כך שכל מי שבצד שלי של המפה, יודע מזמן שנתניהו מושחת ולא צריך גושפנקא של בית משפט בכדי להשתכנע בכך.  ומאידך, מי שמוכנים לכך ש"המלך" יקבל מתנות בשווי מטורף, כי "מגיע לו" - לא ישתכנעו גם אם נתניהו יודה במו פיו בכל המיוחס לו, אלא יאמרו "מסכן, המנוולים שברו אותו".. 

אך העובדה הכי משמעותית הינה שעד כה המשפט הזה רק הדביק את כל העם במגיפה איומה. מגיפה של שינאה הדדית  והרס כל המערכת הציבורית ממשלית. במערכה הזו, על המוסר הציבורי ונורמות השלטון הראויות כבר הפסדנו. מה שקורה במדינה עקב משפט נתניהו הינו ההיפך מכך. השחיתות הפכה לנורמה והמערכת המשפטית לאוייב העם. כך שהמשפט יארך עוד שנים ויעלה לנו מחיר יקר בכל היבט שהוא ולבסוף מה?   

לכן, למעננו, כולנו, הבה נקווה שנתניהו יירגע מגלי ההערצה והליקוק, יפעיל את מוחו המפואר ויפנים מה נאמר שם בלשכה הסגורה ומה מצפה לו אם יימשך המשפט. יפנים ששום דבר טוב לא מצפה לו (ולנו) עם הממשלה המטורללת שהקים ושאם יימשך המצב הנוכחי, הרי שה"מורשת" שלו שכה מעסיקה אותו, תישחק בכל מקרה, גם ללא הרשעה פלילית. 

ונקווה שהיוהמ"ש תעשה חושבים ותתגמש לכיוון פשרה. פשרה בה מצידי אפשר לוותר בלית ברירה גם על "קלון" ובלבד שנתניהו יודה באשמה כלשהי, ייענש במאסר ע"ת בלבד ויפרוש פרישה סופית מחיינו הציבוריים, כאשר התחייבותו זו תעוגן היטב .

ורצוי גם שיעזוב את הארץ...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה