הזרזיר והעורב, או נתניהו וראש לימבו...

$(function(){setImageBanner('5a42e43b-e82f-45bb-a4e2-f7b264750315','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

על מי התאבל השבוע ראש ממשלתנו?
על השדרן ראש לימבו, מסית דוחה וקונספירטור מדופלם, יקירם של כל הגזענים האמריקנים.
קיראו עוד בטורו של:
עוה"ד דניאל חקלאי.

פייסבוק
1. ראש לימבו היה שדרן רדיו פופולרי בחוגי הימין הקונספירטיבי בארצות הברית. למרבה הצער, הוא הפך פופולרי בעיני רבים ורבות שתומכים בימין בארצות הברית. הוא היה איש ימין קיצוני שהטיף לתאוריות קונספירציה משוללות אחיזה בעובדות. למשל: הקלאסיקה הטרייה. לשיטתו, הייתה הונאת ענק בבחירות לנשיאות. ביידן לא נבחר אלא גנב את הבחירות.
2. דבריו נוטפי הארס כללו הפרחת שקרים באופן בלתי פוסק. שקרים בעלי ממד קבוע של הסתה. למשל: הוא טען שבני הזוג קלינטון אחראים למות חברם שכיהן בזמנו כסגן היועץ המשפטי בבית הלבן. לאובמה הוא קרא פעם בכינוי הגנאי שבוקע מפי גזענים מהז'אנר הנחות של העליונות הלבנה. כינוי גנאי שנועד להשפיל שחורים מאז ימי העבדות. הוא גם טען שאובמה לא נולד בארצות הברית. עובדות? עובדות זה לחלשים, אח שלי.
3. התבטאות מפורסמת נוספת שבקעה מפיו של מעריצו של טראמפ: כשהומו מסובב לך את הגב, זהו אינו עלבון אלא הזמנה. קשה לחשוב על משהו דוחה יותר. אבל חכו. ייתכן שתיכף נמצא משהו.
4. הומופוב, גזען, מסית, גס רוח, שקרן, מתעב דמוקרטים-ליברלים וכמובן מיזוגן מהסוג הכי דוחה: הפמיניזם, כך טען, הוא המצאה כדי שנשים לא מושכות יוכלו להתמקם במרכז העניינים. עקרונית, אין סיבה להתמקד במראה חיצוני כשמבקרים כל אדם, לרבות האיש הזה. אבל מאחר שאמר מה שאמר על הפמיניזם, אפשר לומר בנימוס ששקריו היו ניסיון של גבר מאד לא מושך להתמקם במרכז העניינים.
5. אין פלא שלימבו קיבל את מדליית החירות הנשיאותית מטראמפ זמן קצר לפני עזיבתו. לאחרונה נפטר בגיל 70. נחשו מי ספד לו בחשבון הטוויטר שלו זמן קצרצר לאחר שקיבל סוף סוף שיחת טלפון מביידן?
6. נכון. האיש שיכשיר כל הומופוביה, גזענות, הסתה, גסות רוח, שקרים וגם תאוריות קונספירציה. האיש שהכשיר את תורת הגזע הכהניסטית ואף חתם עם ממשיכיו של כהנא על הסכם עודפים. האיש שמכהן כראש הממשלה שלכם 12 שנים ברציפות. מכשיר הכהניזם שסיפר שדמעות נקוו בעיניו כששמע צעירים ערבים קוראים לו אבו-יאיר...
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה