היתה תחושה נפלאה של אחדות? ה י ת ה ...

$(function(){})

הבטיחו לנו או הבטחנו לעצמנו שה6 לאוקטובר לא ישוב. לצערי, בקרב רבים מדי מתוכנו הוא שב, כאילו לא קרה כמעט כלום למחרתו.
הפילוג חזר לחיינו על סטרואידים. ממש התגלמות הכתוב בספר משלי, "כְּכֶלֶב שָׁב עַל קֵאוֹ - כְּסִיל שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ".
וזה שבחזיתות בין הלוחמים (ובמח' השיקום...) עדיין אין ויכוחים פוליטיים, ממש לא מרגיע.

אילוסטרציה: הידיים אוחזות זו בזו בעוצמה למכפלת כוח, או אחוזות בלפיתה הדדית למניעת יתרון?

אחיזה משותפת של אחדות, או לפיתה של התמודדות ?

"כְּכֶלֶב שָׁב עַל קֵאוֹ - כְּסִיל שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ".

את הפסוק הזה מ"משלי" כמייצג את ההתנהלות הנוכחית, יכולים לצטט באותה רמת שכנוע שני הצדדים, כל אחד כלפי הצד שכנגד.

אני אאשים את נתניהו, בן גביר ושות' ומושון, חברי הטוב מזה 50 שנה, יאשים את אהוד ברק ויאיר לפיד וכו'... אני אצטט אמירות של נתניהו ואמנה את מחדליו והוא ישוב להסכם אוסלו ולהתנתקות. 

אני אאשים את ערוץ 14 בהסתה ומושון ידבר על "אל ג'זירה 13"... וכך הלאה. וברשתות החברתיות? שם בכלל מזרקות הרעל שבו לפעילות מלאה. 

הפילוג חוזר לחיינו על סטרואידים. ולצערי רק אם חלילה תפרוץ מלחמה בצפון, יש סיכוי לשובה של האחדות, זו ההרגשה הנפלאה שחווינו שבועות ארוכים, אבל בתכל'ס הפסידה בקרב נגד רדיפת השלטון, הרוע, הציניות והאופורטוניזם של מרבית הפוליטיקאים ונגד העקשנות הגוברת וחוסר הנכונות המינימלית מצד רבני ומנהיגי החרדים לשאת מעט שבמעט בנטל.

ואם יש קונצנזוס שיכול להשיג 90% בסקר, זו הקביעה ש"צריך להעיף את כל ה120 חכ"ים וכל השרים ואת כל צמרת צה"ל והשב"כ " כי ככל שה"פיתרון" הזה פחות מעשי, כך קל יותר להתלכד סביבו. 

ובינתיים? 

בינתיים מה שהיה הוא שיהיה, חוששני. ולוואי שאתבדה. אני אמשיך לשפוך במקלדתי את מררתי על נתניהו ושותפיי לדרך יהנהנו להסכמה, אך לא אשכנע אדם אחד נוסף.    וגם כאשר ביידן, חלילה, יטיל אמברגו על נשק, יטען חברי מושון שנתניהו מציל אותנו ואנחנו לא רפובליקת בננות...

וסיום אופטימי:

השבוע חלמתי על מעמד הר סיני גירסת 2024. סוג של "הופעה פומבית" של היושב במרומים ובה הוא רועם בקול אדירים, חושף אמיתות וקורע מסכות.. ברור שבחלום שלי המסרים שלו תאמו לדעותיי, אבל בי נשבעתי שגם אם אדע שיכריז כי נתניהו נמשח למלוכה עוד בבטן הורתו והוא משיח בן יוסף.  ושבחור ישיבה שקוע בלימודו  שקול כנגד טייסת F35 , עדיין אשמח שהחלום יתגשם ונזכה להתגלות שתכריע אחת ולתמיד מי צודק...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה