המדור "ברגל ימין" עוסק הפעם בגדעון סער וב"דיקטטור נולד"...

$(function(){setImageBanner('5af5ead7-0d0a-48f2-9ca5-0825d34510fa','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})

דן נחמן ומושיק קוברסקי במיתקפה חזיתית נגד ה"ביביפובים"
ו... גדעון סער.

פרטי

הביביפוב הוא כמו אישה שעברה כבר הרבה בחיים, גברים רבים הכזיבו אותה, והיא, בגילה המתבגר, מחפשת את הגבר האולטימטיבי שייתן לה אושר וכבוד.

ומצד ימין של הכביש יש אישה מאושרת, עם בעל שמביא לה מתנות כל כמה ימים, מפרנס אותה היטב, נערץ על כל הקולגות שלו לעבודה, ושומר לה אמונים.

אוי כמה שהאישה שלנו שונאת את האישה הזו ובעלה? מה היא לא תעשה בשביל להוציא להם את העיניים? כל גבר מזדמן שעושה לה קצת דאווין ילכוד אותה מייד, אבל תוך זמן לא ארוך היא תגלה שהוא בסך הכל עוד רכיכה רופסת חסרת כח השתכרות, ואז היא תעזוב אותו לאנחות ותחפש את הגבר הבא...

החל מסוף שנות ה-90 נולדה התופעה שבה רגע לפני הבחירות קמה לה מפלגת אווירה המבוססת על אדם אחד או מספר אנשים, שהמסר היחידי שלה הוא שנאה לבנימין נתניהו. החל ממפלגת המרכז של ליפקין שחק ז"ל, דרך ישראל ביתנו של ליברמן, יש עתיד של לפיד, התנועה של ציפי לבני, ימינה של בנט ושקד, תלם של יעלון, וכחול לבן המרוסקת. פח הזבל של ההיסטוריה מלא בגוויות של חלק מהמפלגות הללו והיתר נמצאות בדרך לשם. וכעת, לקראת בחירות 2021 הגיע "שבתאי צבי" חדש בדמותו של גדעון סער, החתרן הבלתי נלאה.

לכל המפלגות הללו מאפיין אחד מרכזי: רוממות הדמוקרטיה בפיהן ותהומות הדיקטטורה בתקנוניהן. גדעון סער אינו שונה מאלו שבאו לפניו. התלמיד אף עולה על מוריו. בתקנון של מפלגת "תקווה חדשה – אחדות לישראל" שנחשף השבוע אפשר לקרוא את הדברים הבאים:

סעיף 6.1 - מר גדעון סער הוא יושב הראש המייסד של המפלגה (להלן: יו"ר המפלגה המייסד).
סעיף 6.5 – ככל שיו"ר המפלגה הינו יו"ר המפלגה המייסד, הוא יבחר את חברי הנהלת המפלגה ואת מנכ"ל המפלגה.
סעיף 6.9 - יו"ר המפלגה יקבע את רשימת מועמדי המפלגה לכנסת ואת סדר שיבוצם ברשימה, בהסכמה עם מ"מ היו"ר המייסדת.
סעיף 6.10 - ככל שנשיא המדינה הטיל על יו"ר המפלגה את הרכבת הממשלה, ינהל יו"ר המפלגה את המשא ומתן הקואליציוני בשם המפלגה, בעצמו או באמצעות מי שהוא ימנה לשם כך, יסכם את הרכב הקואליציה וימנה את השרים, סגני השרים ויתר התפקידים שיופקדו בידי המפלגה.
סעיף 7.7. - חברי הנהלת המפלגה ימונו על ידי יו"ר המפלגה המייסד כאמור בסעיף 6.5 לעיל, וליו"ר המפלגה המייסד תהיה סמכות לסיים את תפקידם.

בקיצור, גרסת המאה ה-21 ללואי-גדעון ה-16 ומארי אנטואנט-שאשא-ביטון במסגרת מופע "בוא נחלק את עור הדוב בטרם צדנו אותו".

יצוין שהתלמיד לואי-גדעון ה-16 למד מצרותיו של המורה לואי לפיד ה-14. הנ"ל קבע את עצמו כיו"ר לחמש כנסות רצופות, בכוונה לכהן עד 2037, ומשתכפו אירועי הבחירות, נאלץ לעדכן את תקנונו במחתרת. גדעון סער דאג להיות יושב ראש לנצח, ובכך מנע מעצמו גם את הצורך בכך.

ומה ה"בשורה" המרכזית של המפלגה החדשה? אחדות לישראל. אכן זו ממש "אחדות" כאשר כל מהותך הוא פסילת ראש הממשלה המכהן, דבר שמזכיר את ימיו האפלים של שלטון מפאי בלי חרות ומק"י. אין שום דבר מקורי במסר של פסילת נתניהו ועל המשבצת הזו מתחרות גם יש עתיד, כחול לבן, ליברמן, יעלון, ואולי גם אייזנקוט וחולדאי המתחממים על הקווים. הדבר הנוסף המשותף לכל אלו הוא אגו עצום שלא יאפשר גם את החבירה שראינו לפני שנה וחצי בין שלושת הגנרלים והלוחם המהולל מעיתון "במחנה".  

מול הקקופוניה של האופוזיציה לליכוד בראשות בנימין נתניהו אנו מצביעים על מספר עובדות שאינן ניתנות לערעור:
עובדה – ממשלת נתניהו חתומה על ארבעה הסכמי שלום ונורמליזציה מלאים עם אויבים מרים מהעבר הלא רחוק.
עובדה – מספר הנפגעים בפעולות איבה בשנים האחרונות הוא הנמוך ביותר אי פעם.
עובדה – דירוג האשראי של ישראל גבוה מאי פעם, עולה על רבות ממדינות המערב ונפגע פחות מכל מערב אירופה במהלך משבר הקורונה.
עובדה – ישראל היא הרביעית ממדינות העולם המערבי שמתחילה את מבצע החיסון מהקורונה, לפני גרמניה, צרפת, איטליה, ויתר מדינות מערב אירופה, למעט בריטניה.
עובדה – המהפכה התחבורתית שהתרחשה בעשור האחרון מחברת את הפריפריה למרכז ברשת כבישים מהירים ורכבות שכל אזרח במדינה חש ורואה.
עובדה – הנגב מתפתח בקצב מדהים כולל הפיכת באר שבע לבירת הסייבר והקמת עיר הבה"דים בדרום.
עובדה – הקמת אוניברסיטה חדשה ובתי ספר לרפואה באריאל ובצפת למרות ההתנגדות המאפיוזית של ועד ראשי האוניברסיטאות

מול עובדות מוצקות של עשייה מבורכת, מה יש לך לחדש, מר גדעון סער? רק סיסמאות ריקות של אחדות מזויפת.

רבים עדיין תוהים מה הביא אותך לקחת פסק זמן מהפוליטיקה ב-2014 למשך ארבע שנים, האם הסיבה מאז לא תשפיע על מעשיך היום, והאם בשם הניקיון הפוליטי לא ראוי שאשתך תפרוש מתפקידה הבכיר בתקשורת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה