דעות: המופע של אביב גפן, האם פיקוד העורף נהג בחוסר הגיון?

$(function(){setImageBanner('3e8fa758-ae13-436b-bdb4-ac5bd14a00d8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

המופע אמש של אביב גפן, האם פיקוד העורף נהג בחוסר הגיון? סיכון מיותר, ניתוק של "מדינת תל אביב" ואצבע בעין של תושבי העוטף, או הפגנת נחישות ו"עסקים כרגיל" . אביב גפן לא אשם בכלום והאצבע צריכה להיות מופנית לפיקוד העורף, או אפילו הדרגים שמעליו, שאישרו את המופע ולא הותירו לו ברירה.
קיראו טור מדהים של עמית סלונים ב"וואללה" , ומספר פוסטים בולטים ברשת החברתית, על אירוע מדהים, שלמרות הכל לא היה צריך להתקיים.נשמח לשמוע מה דעתכם.

המופע אמש של אביב גפן, האם פיקוד העורף נהג בחוסר הגיון? מה חשבו על כך באתר ואללה וברשתות החברתיות. 

אתמול התקיימה בפארק הירקון הופעה של אביב גפן, בזמן שמדינת ישראל הייתה נתונה למתקפת טילים מרצועת עזה. ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט המובילים ישראל הביעו אנשים רבים תגובות בעד ונגד. לקטנו עבורכם כמה מהתגובות והפוסטים ואתם מוזמנים להגיב ולהביע את דעתכם. 

אביב גפן והתעויוט הופעה בנס ציונה: החלה מכירת הכרטיסים למופע באמפי 140Live חדש

המו"ל הוותיק חנוך סער כתב טרם המופע - "אתם לא יכולים לתת אישור לקיום מופע גדול שכזה בערב שכזה" 

" אני פונה למי שאישרו בחוסר אחריות זועק לשמיים את המופע רב המשתתפים של אביב גפן בפארק הירקון...אתם לא יכולים לתת אישור לקיום מופע גדול שכזה בערב שכזה - אלא אם הכרחתם את הילדים שלכם ואת הנכדים שלכם להיות נוכחים גם הם במופע!!! בעצם... יודעים מה? גם אז לא!!!
הלוואי הלוואי שהכל יעבור בשלום - אבל אם חס וחלילה יהיה מטח טילים על תל אביב בזמן האירוע ואנשים ייפגעו - דמם על ידיכם!!! ואל תתנערו בוועדת החקירה עם המשפט האומלל ש'לו היו מושכים בדש מעילכם, הייתם מורים על ביטול האירוע'!!! הנה אני מושך בדש מעילכם!!!" 

נגד המופע של אביב גפן המול הוותיק חנוך סער טרם המופע צילום פייסבוק

חבר מועצת עיריית נס ציונה רביב ורניק - שערוריה שמקיימים את המופע.

וכך כתב רביב בפוסט ברשת החברתית פייסבוק: "שערוריה שמקיימים את המופע. מעבר לסכנה הברורה והמיידית, אני לא מבין איך אנשים יוצאים לחגוג, כשאזרחים אחרים יושבים במקלטים בדרום כשילדיהם רועדים מפחד! איפה הסולידריות? מדינה של מטומטמים". 

רביבי ורניק מנס ציונה מגיב לקיום המופע של אביב גפן צילום מתוך פייסבוק

 

צפו בווידאו יירוטים טילים בשמים על רקע ההופעה של אביב גפן 

אנשים רבים הגיבו ברשת החברתית, בעד ונגד ההופעה של אביב גפן. מי שעוד הביע דעה נגד הוא היוצר הדיגיטלי Danny Gelman שכתב:  יירוטים מעל ההופעה של אביב גפן בתל אביב כל ההופעה הזאת היא החוסר אחראיות אחד גדול. וגם חוסר סולידריות כלפי אנשים בדרום כולל הנפגעים ברחובות. ורק לחשוב אם זה היה איזה חרדי או הילולה של ל״ג בעומר מה היו הכותרות מחר, אבל זאת הופעה של אביב גפן אז זה אחלה וזה ממש ״משפר״ את החוסן הלאומי. "

וכך נכתב בין היתר בכתבה באתר walla על ההופעה של אביב גפן

מופע הענק של אביב גפן לא היה צריך להתקיים אתמול, אבל איזה יפה הוא היה
הבמה הייתה יפהפייה, בחירת השירים הייתה אדירה, איחוד כוכבי להקות הניינטיז היה מדהים, מתי כספי ופורטיסחרוף היו נפלאים, המחווה ליהונתן גפן הייתה מרגשת עד דמעות ואפילו מזג האוויר היה נוח. "נשף רוק" של אביב גפן היה כמעט מושלם, חבל שהוא היה מעט מנותק מהמציאות

המופע הענק של אביב גפן לא היה צריך להתקיים אתמול

 בעד ההופעה נגד המופע לקט תגובות בעד ונגד קיום המופע של אביב גפן בפארק הירקון 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה