הנשיאה חיות והיוהמ"ש מיארה-בהרב, אתן צודקות, אבל תהיו חכמות ואל תתנו לנתניהו להשתמש בכן !

$(function(){setImageBanner('8d1a7cf0-f956-4ea9-b83a-9f43c84b3fb0','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

אבי בן דוד בטורו "אישית לוחצת":
נתניהו שהמציא את "איום הנבצרות" ואת החוק ההזוי "למניעת האיום" , כבר עבר לשלב הבא - התקווה שלו לסנקציות נגדו בשל הפרת הסכם ניגוד העניינים והוא משתוקק ומקווה שאתן תעסקו בכך... !
אל תיתנו לו לקבוע את סדר היום !

תמונות רשמיות

הנשיאה חיות והיוהמ"ש מיארה-בהרב, - אל תתנו לנתניהו להשתמש בכן !

היוהמ"ש מתכוונת להוציא את נתניהו לנבצרות !! איזו דרמה ! אלא שכל בר דעת יודע שלא היה שום ארוע שכזה, לא עלה כלל על הדעת של איש במ. המשפטים לנסות זאת, ולולא עתירה מיותרת וכתב לענייני משפט ששיעמם לו, לא היה נולד כלל האיום כביכול.

מיד מיהרה הכנופיה ותפרה חוק הזוי שכזה, עד שמרוב התלהבות נוצר בו מצב לפיו גם אם ראש הממשלה יחליט לפרוש מרצונו מתפקידו, לא יוכל לעשות זאת ללא 80 חכי"ם שיאשרו זאת.. ואם לא יימצא הרוב הזה ? אז הוא יישאר, רוצה אם לאו. (בי נשבעתי !) 

אז החוק עבר ואפשר להניף דחליל חדש !

וכך נתניהו, גם כשהוא בקושי "בחצי כח" כפי שהוא נראה ומתנהג בימים אלו, עדיין האלוף בניצול הזדמנויות והתבכיינות.. ובשלב הבא והמתוכנן היטב, מיד רכב על הסוס, התמלא עזוז וגבורה ובבריטון משכנע הודיע כי יקריב את נפשו למעננו - למרות האיום הנורא... וייכנס לנושא המשפטי, כביכול לראשונה.

ולמה ציפה ואף צדק, למכתב חריף מהיוהמ"ש ובשלב הבא, אינשאללה, להליכים נגדו בגין הפרת ההסכם עליו חתם. עוד דרך לשלהב את מאות אלפי תומכיו המושבעים, אשר במקום לנסות פה ושם להקשיב למסרים שלא ניסח יאיר נתניהו 

במקום שה"בייס" יתחילו לשאול למה הליכוד נפל בשבי של השותפים והם מחליטים בכל. או שיתחילו לדאוג מה  קרה שכל כך מסוכן, עד ששר הביטחון גלנט  החליט להסתכן בהדחה ולצאת חוצץ.

אתן, גבירותיי הנכבדות, משמיעות להן את תרועת הקרב שמפעילה אצלם את הטריגר להתכנס סביב המנהיג המאויים חלילה...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה