$(function(){})

נתניהו מחבק את רע"מ, זו שבנו כינה פעם "סניף חמאס"...
מעניין מה חושבים תומכיו הביביסטים, אלו שמדקלמים כבר שנתיים מול השמאל מרכז - את הגידופים המאשימים אותם בכך שהם "שותפים של הערבים" ושותפים כביכול לרצונם להפוך את מדינת היהודים למדינת כל תושביה.

צילום מסך

מעניין מה חושבים עתה הצמד חמד האוזר את הנדל, על התעקשות שלהם בשעתו שלא להרים יד בכנסת, פעם אחת ויחידה, עם "הרשימה המשותפת" ובכך להפיל את נתניהו.

וחשוב מכך, מה חושבים תומכיו הביביסטים, אלו שמדקלמים כבר שנתיים מול השמאל מרכז - את הגידופים המאשימים אותם בכך שהם "שותפים של הערבים" ושותפים כביכול לרצונם להפוך את מדינת היהודים למדינת כל תושביה.

וראו זה פלא, אלוף הפוליטיקה הנכלולית החושש מרוב שיפילו בנושאים המשפטיים המעסיקים אותו, החל לפתע במאמץ לפרק את ה"משותפת", כשהוא מטה אל צידי את רע"מ, הרשימה הערבית האיסלמיסטית, המזכירה את תנועת ש"ס, בהיותה מעוניינת אף היא בעיקר בתקציבים מצד אחד ועצירת המודרניזציה בחברה הערבית - מצד שני. 

וכך נזכר לפתע נתניהו שיש אלימות בחברה הערבית ואפילו הגיע לכנסת לישיבת הועדה... וכך הלאה.

אמנם נתניהו הצהיר "מכל הלב" שאין לדבריו כל קשר לחישובים פוליטיים... אך חה"כ עבאס, שותפו לעיסקה אמר בפה מלא שזו ההזדמנות לנצל את חולשתו של נתניהו ולהוציא ממנו כמה שיותר... תקציבים, הכשרת עבירות בניה ועוד.

כל המעגל הפוליטי יודעים מזמן כי נתניהו רקם עיסקאות לא פעם עם הערבים בכנסת. כשהדבר היה נוח לו ובוודאי הצביע איתם (וזה לגיטימי) אי-אמון בממשלות, כאשר היה באופוזיציה.

אבל, לכו תשכנעו את תומכיו שאין הבדל בין הצבעת אי אמון והפלת ממשלה להצבעת אמון להקמת ממשלה, או שזה הגיוני והגון שלפתע אין צורך לאכוף את חוקי הבניה במיגזר הערבי וניתן לדחות את ביצוע המלצות הועדה שטיפלה בנושא לעוד שנתיים...

ולסיום- ראו ציותץ של בן כספית המדבר בעד עצמו...

מסך

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה