תושבי נס ציונה, הצילו את העיר מועדה קרואה ותורידו את הפוליטיקאים מהעץ !

$(function(){setImageBanner('bc2856cb-0e7f-4a62-9298-6287d8523aaa','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

נכתב מחדש. 31.5
הזירה הפוליטית בנס ציונה לא היתה במצב הזה מעולם ולאחר 37 שנות סיקור שלה, יש לי פרספקטיבה די נרחבת..
לשם שינוי, כאן המקום לומר "כולם אשמים", גם אם לא באותה מידה והחיוכים הרחבים שבתמונות לא יסתירו זאת.
אני מציע לתושבים להתעורר, להתארגן ולצאת ביוזמה לפשרה והקמת קואליציה רחבה, גם אם בעקבותיה יהיו "נבחרי ציבור" שלא יהיו סגני ראש עיר בשכר, שומו שמיים...!

למעלה, השביעייה. למטה "השמינייה"

על  ישיבות המליאה האחרונות ומה שהתרחש בהן, ראו בכתבות קודמות שלנו:

https://nessziona.net/חדשות/ישיבת-המליאה-הקרב-הראשון-במלחמת-ההתשה-הסתיים-בניצחון-טכני-לבוקסר-ושות-584501

https://nessziona.net/חדשות/מלחמת-ההתשה-במועצת-העיר-נמשכת-עם-מעט-הסכמות-הרבה-הצגות-ושיא-גינס-חדש-586244

------------------------------------------------------------------------------------------------

תושבי נס ציונה הצילו את עירכם מועדה קרואה ותורידו את הפוליטיקאים מהעץ !

צר לי לומר זאת, אך הזירה הפוליטית בנס ציונה לא היתה במצב הזה מעולם ולאחר 37 שנות סיקור שלה, יש לי פרספקטיבה די נרחבת..
לשם שינוי, כאן המקום לומר "כולם אשמים", גם אם לא באותה מידה והחיוכים הרחבים שבתמונות לא יסתירו זאת.
אני מציע לתושבים להתעורר, להתארגן ולצאת ביוזמה לפשרה והקמת קואליציה רחבה, גם אם בעקבותיה יהיו "נבחרי ציבור" שלא יהיו סגני ראש עיר בשכר, שומו שמיים...!

השילוב הקטלני בין קרבות אגו ותחושות נקמנות אישית והציניות שלא תאומן של מחפשי משכורות מסויימים, דרדרה את העיר למצב בלתי אפשרי. ואתן לכם דוגמה לאיך נהגה אופוזיציה אחראית במזכרת בתיה, בה סיעה חדשה בשם "מזכרת מתעוררת" השיגה רוב בן 6 חברים במליאה (מתוך 11) והתנתה הקמת קואליציה עם ראש המועצה הנבחר, גבי גאון,  בכך שלא יהיה שום סגן בשכר !!!

אני מציע לתושבים להתעורר, להתארגן ולצאת ביוזמה להחתמת אלפים על עצומה הקוראת לפשרה הוגנת והקמת קואליציה רחבה.

יש בעיר לא מעט אנשי ציבור ידועים ופעילים כיום וכמובן "לשעברים" בעלי רקורד מוכח, שלא חשודים בחיפוש קרש קפיצה.. ומהם אני מצפה להוביל יוזמה כזו.

תזכורת: ניסן קרופסקי עשה מיד קואליציה עם יוסי שבו כסגנו וכך יוסי שבו עם מני ויצמן כסגנו, לאחר מערכות בחירות שבהן היה דם רע בין הצדדים לא פחות מהפעם ואולי אף יותר... אלא שאז הצד המפסיד בבחירות לראשות העיר הפנים זאת, מה שלא קורה עכשיו להבנתי, אם כי אז לא היה לצד המפסיד רוב במליאה..

ואני מציע לנאור ירושלמי ותומר תדהר מחד לרדת מהעץ ולהתגמש, כי 8 יוכלו בקלות יחסית להפוך שוב ל7 (ולא ארחיב בתסריטים שיגרמו לכך, אבל הם קיימים ומתבשלים). אגב, גם להסתמך לאורך זמן על "לוס קנון" כמו גלית אבינועם, זה לא חכם מצידם...

ומעבר לכך, לדרוש 2 סגנים בשכר זו חוצפה והרבה יותר נבון זה לדרוש סגן אחד לכל צד,  מה שלא יאפשר "להעביר צד" את מר לוגסי, אם אתם חוששים מכך. (אני דווקא מאמין לו שה"זיגזג" שלו אידיאולוגי)

ומאידך אני מציע לבוקסר להפנים שהוא לא יוכל להמשיך הרבה זמן במשחקים האלו. למנות חמישה משותפיו ל"משנים לראש העיר" זה לא פיתרון... כאשר הוא לא יכול אפילו למנות לעצמו ממלא מקום ! (ובכך הוא מנוע מלצאת לחופשה בחו"ל לדוגמה..)

ומכל מקום, גם אם הרוב הדחוק יעבור מחדש לצידו של בוקסר, באיזה "תרגיל" - האמנם ניתן יהיה לנהל כך עיר, חשוף לסחטנות של חבר מועצה בודד?   

 את ההסכם הקואליציוני עליו חתם והבטיח תפקידי סגנים בשכר לרוב,  חובה מוסרית עליו להפר ולצאת בקריאה פומבית לצד השני להצטרף, כולל הודעה גלויה מה יהיו תפקידיהם וכיצד יוכלו להיות בטוחים שיקיים את התחייבויותיו גם בהמשך. בכך יעביר את האחריות להמשך ההידרדרות אליהם ועליהם, אם לא ייאותו. 

ואם חלקם יסכימו וחלקם יסרבו, יצטרכו המסכימים להחליט מה יותר חשוב: תקיעות הכף ההדדיות, או עתיד העיר

אגב, אם בוקסר חושב שהתסריט הקיצוני ביותר הינו ועדה קרואה בראשותו, כדאי שיזכור כי שר הפנים יכול גם למנות ועדה קרואה מלאה ולפתור בעיית תעסוקה של פעיל ש"ס כלשהו שימונה לעמוד בראש הרשות..

וזו תהיה המורשת שלך? שמואל מכובדי?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה