הרצל אביב בטור מאתגר: הגיע הזמן להפרדת הדת מהמדינה !

$(function(){setImageBanner('ec335dc9-9a75-4da5-95fe-14a0385495c8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})


קובע: הדת היהודית שהחזיקה את עם ישראל משך 2000 שנה, אינה הדת היהודית הנוכחית - שעלולה להרוס אותנו, אלא אם נעמוד מול חורשי רעתנו מבית.
ראו שלושה נמושות חובשי כיפה, שלא אחזו בנשק מעולם, לא שרתו בשום יחידה לוחמת, מדברים בשם ה"הגנה על עם ישראל"? אלה הם "הרמבו המזויף".
מנהיג "להבה", בנצי גופשטיין הכהניסט, לא שירת יום אחד בצה"ל. האיש הקיצוני איתמר בן גביר, הבריון השכונתי, כהניסט קיצוני נוסף, לא גויס לצה"ל, והמצביא הדגול בצלאל סמוטריץ', שהתגייס בגיל 28, שירת זמן קצר בצה"ל בתפקיד זוטר והשתחרר טרם סיום שירותו.

פרטי
הדת היהודית שהחזיקה את עם ישראל משך 2000 שנה, אינה הדת היהודית הנוכחית - שעלולה להרוס אותנו, אלא אם נעמוד מול חורשי רעתנו מבית.
איך זה שהרבה מהקיצונים בארצנו הם דתיים? איך הפכה הדת לקיצונית כל כך? איך זה שהאלימות המילולית והפיזית באה לא מעט מקרב חובשי הכיפה? איך זה שאלה שלא משרתים בצה"ל, הם המפגינים כוח, משליטים בריונות, שנאה, וחוסר כבוד לאחר?
ראו שלושה נמושות חובשי כיפה, שלא אחזו בנשק מעולם, לא שרתו בשום יחידה לוחמת, מדברים בשם ה"הגנה על עם ישראל"? אלה הם "הרמבו המזויף".
מנהיג "להבה", בנצי גופשטיין הכהניסט, לא שירת יום אחד בצה"ל. האיש הקיצוני איתמר בן גביר, הבריון השכונתי, כהניסט קיצוני נוסף, לא גויס לצה"ל, והמצביא הדגול בצלאל סמוטריץ', שהתגייס בגיל 28, שירת זמן קצר בצה"ל בתפקיד זוטר והשתחרר טרם סיום שירותו.
שלושתם נמרים של נייר, שלושתם לא ראו דם, לא שמעו את זעקת הפצועים ואת שקט המתים בקרב, אך פיהם ותנועות ידיהם, עלולות להשאיר את הרושם, שהם מנהיגים אמיצי לב, שנותנים דוגמא לאחרים. הם שקוראים לקהל מאמיניהם ללכת אחריהם, למרות שאינם מבינים את המושג האמיתי - "אחריי". הם מעוררי המהומות בחיכוך המיותר עם ערביי מדינת ישראל. אלה שמעיזים לקרוא לעצמם "הפטריוטים" לבושתנו.
ומיהו קהל מאמיניהם? ברובם אנשים קיצונים לא מחונכים, מוסתים, בתוכם נוער הגבעות – פרי הבאושים, העשבים השוטים, הסמל הפשיסטי ביותר בעמנו, כורתי העצים, משליכי אבנים, ומכי ילדים וזקנים ללא רחמים.
מנגד עומדים המנהיגים המשיחיים, מנהלי ישיבות, שחלקם מחנכים לשנאת האחר, ולעליונותם על האחר – החילוני, שאינו מאמין בדרכם.

ומה על מנהיגי ש"ס, אלה שהפכו את הדת לקרדום לחפור בו? אלה שתורתם היא הטמעת הבורות בקרב תומכיהם וילדיהם? אלה שהשחיתות ועבירה על החוק הם לחם חוקם? ראו כמה מהם נשפטו ונכנסו לכלא על מעשי שחיתות, מרמה והפרת אמונים?
ומה על החרדים? אלה ש"תורתם אומנותם"? מהי תרומתם לחברה? מה עם מילוי חובותיהם האזרחיות למדינה?
ואלה האנשים ששלטו בנו בשתים עשרה שנות נתניהו. אלה שהתרגלו לקבל את ליטרת הבשר שלהם בנדיבות, בתמורה לתמיכה באיש הנורא, השקרן הנכלולי– בנימין נתניהו, שהתגלה במלוא מערומיו כאדם שהחלטותיו מוכתבות ע"י אשתו ובנו. האיש המשחק אותה "גבר", אינו אלא חלשלוש שדאג לעצמו לפני הדאגה לעם ישראל, שממשיך לנהוג כאילו הוא השליט העליון, שנתיניו קוראים לו "ראש הממשלה". בושה לכולנו.
ואנחנו שותקים, כאילו התרגלנו למצב. כשליש מן העם ימשיך לשאת בנטל, בעול אחזקת המדינה, לשלם מיסים ולשרת בצה"ל, במוסדות הביטחון, החינוך והאקדמיה, בבריאות וברווחה, ומה לא. אלה האנשים הטובים שבנו, חילוניים ודתיים כאחד.
לאורך כל ההיסטוריה של העם היהודי, היו בו אנשים בודדים – קיצוניים משיחיים. גחמות יומרניות של בתי מלוכה, אשר היו מורכבות מצירוף של עיוורון דתי, גאו-פוליטי, הוליכו אותו כל פעם מחדש, למרידות, לשחיתות מוסרית, ושסופם הביאו לשסע, פילוג, הרס בית ראשון ושני, ולגלות ישראל מארצו.
הרושם הוא, שחלק לא קטן מן הדתיים בתוכנו, אינו ממשיך את מסורת ישראל האמיתית והנכונה, שחלק מעיקריה הם "דרך ארץ קדמה לתורה", "ואהבת לרעך כמוך", "התורה - דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום" ולא פחות חשוב - המצווה המוזכרת יותר מכל מצווה אחרת בתורה - "ואהבת את הגר, כי גרים הייתם בארץ מצרים".
חשובים לנו עתיד ילדינו ונכדינו ושלומם. בשבילם אנחנו עמלים, ובשבילם נלחמנו.
הגיע הזמן להפרדת הדת מהמדינה.
או שנתעורר, שנחזור לעצמנו, ונעצור את ההתדרדרות לתהום - או שישתלטו עלינו כוחות האופל, הפרימיטיביים, שהמציאו תורה חדשה, קיצונית, גזענית, חשוכה, משסעת ומפלגת.
והלוואי ונראה ימים טובים יותר.
הרצל אביב פרדס חנה כרכור
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה