הרצל אביב, בן מחזור של נתניהו בקורס קצינים, כותב לו: בנימין נתניהו - עלה בידי, יותר מאשר עלה בידך !

$(function(){setImageBanner('683c1596-7971-4973-a67e-2a64fce5a4b7','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

נתניהו, אנחנו, אזרחי המדינה החרדים לקיומה, עלה בידינו בעבר, ועוד יעלה בידינו בעתיד, לעשות הרבה יותר, מאותה "ממשלת ימין ימין".
לא ניתן לכם להרוס את מה שהקמנו, בדם יזע ודמעות.

פרטי
בנימין נתניהו - עלה בידי, יותר מאשר עלה בידך
הכרזת  שעלה בידך להקים ממשלה.
בכתיבת פוסט זה, אני רואה עצמי כמייצג מאות אלפי משפחות ומיליוני אזרחים, מכול העדות, מבוחריי מפלגות השינוי, ורבים מבוחרי הליכוד. כך אני מקווה.
עלה בידי, להיוולד בארץ הזאת לפני 73 שנה.
עלה בידי להיות חלק ממשפחה, שעלתה מלוב במרץ 1949.
עלה בידינו כמשפחה, לקיים מצוות קיבוץ גלויות, מ 24 תפוצות.
עלה בידי לשרת את המדינה בצה"ל, כקצין בשירות בסדיר, קבע ומילואים, עד גיל 49.
עלה בידיי רעייתי, ריבה, לשרת בלשכתם של רא"ל דוד אלעזר, והאלוף ישראל טל.
עלה בידינו להביא לעולם שלוש בנות מקסימות ומוצלחות, ועשרה נכדים מוכשרים.
עלה בידינו לזכות בשלושה חתנים נהדרים.
עלה בידינו לראות שלוש מנכדותינו המוכשרות, משרתות בצה"ל בתפקידים מאוד משמעותיים.
עלה בידינו לחנך את הדורות הבאים לצניעות, לדרך ארץ, לכיבוד האחר, לאהבת המולדת, להיות בני אדם.

עלה בידי ובידיי משפחתי, למלא חובותינו האזרחיות, לשלם מיסים, להתנדב לטובת הקהילה.
עלה בידי לזכות בחברים נהדרים, החל מהתיכון, מהצבא, מהעסקים, ומפעילותי החברתית.
עלה בידי ועלה בידינו, אזרחי המדינה, להיות שותפים במפעל הציוני. אנו חלק מעם ישראל הנפלא, שהקים מולדת לתפארת, מערכות חינוך, ביטחון, בריאות, רווחה, תעשיה והייטק, קיבוצים והתיישבות עובדת, ועוד. מדינה דמוקרטית המושתתת על עקרונות מגילת העצמאות.
זאת המדינה ואין בלתה.
והיום "עולה בידך" להקים ממשלה המורכבת מטרוריסטים גזענים ומורשעים, חסרי ערכים ומוסר, שונאי האחר, משרים מושחתים ומורשעים שישבו בכלא, מחרדים שאינם משרתים בצה"ל, ומתפרנסים מאיתנו, מח"כים צעקנים חסרי תרבות. ואתה נתניהו, התגלית כאדם חלש, הנסחט בידי אחרים, מעבר להיותך מואשם בשלושה כתבי אישום. זו ממשלה שנולדה בחטא.
מה שעלה בידי ובידיי אזרחים רבים לעשות ולקיים בארץ הזאת, עומד להימחק במחי יד על ידך ועל ידי הממשלה שאתה תעמוד בראשה. מה בדיוק "עלה בידך"? גרמת לפירוד, שסע ושנאה, בעם שהתכנס משבעים תפוצות, לאחר אלפיים שנות גלות ושואה איומה, ושקיווה שהגיע לחוף מבטחים.
ולך ולאותם חברי כנסת, שחצנים שצועקים "אתם לא מעניינים אותנו", אומר, שבלעדינו לא תחזיק המדינה מעמד יום אחד, באף אחת ממערכות המדינה. אנחנו נושאים בעיקר הנטל. אנחנו פה, ואנחנו נשארים פה. ואם חלילה תפרוץ מלחמה, אנחנו נהיה שם להגן על המולדת.
ניסיונותיכם לשכתב את ההסטוריה הציונית לא יצליחו. אנחנו נמשיך לחנך ילדינו לאהבת מולדת בדרכנו הצנועה, בלי להתייחס לרבניכם המשיחיים, שהפכו את הדת לקרדום לחפור בו.
אני בז לרבנים המטיפים למניעת השירות הצבאי לבנות. כל בר דעת יודע, שללא תרומתן, לא יעמוד צה"ל במשימותיו. שלוש נכדותיי, ששתיים מהן חתמו קבע, והרביעית במכינה צבאית ומיועדת להתגייס בקרוב, הן התשובה למלעיזים למיניהם. אנחנו נמשיך לשרת את המדינה, ואתם תמשיכו לעשות רעש. נשרת שירות מלא ולא שירות מקוצר, כמו חלק מבוגריי ישיבות ההסדר.
אז זהו נתניהו, אנחנו, אזרחי המדינה החרדים לקיומה, עלה בידינו בעבר, ועוד יעלה בידינו בעתיד, לעשות הרבה יותר, מאותה "ממשלת ימין ימין".
לא ניתן לכם להרוס את מה שהקמנו, בדם יזע ודמעות.
והלוואי ונראה ימים טובים יותר
הרצל אביב פרדס חנה כרכור 21.12.2022
לכי לשלום ושובי בשלום, נכדתי האהובה.
---------------
להלן קטע מתוך מכתב גלוי שכתב הרצל אביב לנתניהו לפני 6 שנים. מכתב המדבר בעד עצמו, גם כיום !
ביבי נתניהו – לאן אנחנו הולכים?
מכתב אישי, מחבר עבר המודאג מהמצב במדינה.
מחזור יולי, 1969, בית הספר לקצינים – בה"ד 1, זוכר?
היינו שם שנינו. באותה פלוגה. אתה, בנו של הפרופסור משכונת רחביה בירושלים, שעלה לארץ מפולין, ואני בנו של הסנדלר מיפו שעלה לארץ מטריפולי- לוב. עברנו את כל המסלול יחד, סחבנו על כתפינו את אותן האלונקות, ניווטנו באותם שבילים, שכבנו באותם המארבים, למדנו לפקד, להגן אחד על השני, למדנו מוסר לחימה, ובעיקר למדנו שאין לנו ארץ אחרת, ושעלינו להילחם כתף אל כתף, כי אין מי שיגן על המדינה מלבדנו, ושאסור לנו להפסיד בשום מלחמה. כוחנו באחדותנו ומוסריותנו.
כולנו היינו שווים. לא חשוב מאין באנו, מאיזה מעמד, ומאיזו תפוצה ומה השקפתנו הפוליטית. היינו צעירים תמימים, מלאי מוטיבציה, אוהבי המולדת, כולנו חשנו גאווה על כך שהגענו למעמד הזה. האמנו שזה רק עניין של זמן, ושבתום דור אחד או שניים, ייסגרו וייעלמו הפערים החברתיים, האפליה, הקיטוב והפילוג, ונקים מדינה לתפארת, שתשמש אור לגויים, ומקום מבטחו של העם היהודי. ומהמקום הזה האמנו באותם הערכים. עם אחד – לב אחד.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה