הרצל אביב : כך אי אפשר לנהל מדינה, תחת לחץ של עם קשה עורף מימין, משמאל והמרכז. ההפגנות הפכו לתחביב...

$(function(){})


איני מקנא בראש הממשלה בנט ובשרים סביבו. בנט מנסה בכל כוחו וכשרונו, עובד 24/7 תוך התייעצות עם טובי המוחות במישור הרפואי, הכלכלי והמדיני – לנהל מדינה קשה, תחת לחץ של עם קשה עורף מימין, משמאל והמרכז.
עורכי החדשות ורוב הפרשנים, כמו עמית סגל, קרן מרציאנו, ירון אברהם, איילה חסון, ברדוגו, ועוד ועוד, וכמובן ערוץ השנאה 14, עובדים שעות נוספות בהכפשת הממשלה
אנשים טובים, שנלחמו והפגינו נגד נתניהו, ואני בתוכם, (12 פעם נסיעה ארוכה ומתישה), התגלו במלוא מערומיהם, כאנשים חסרי מצפון ומוסר. דומה שמלאכת ההפגנות הפכה לתחביב שהשתלט עליהם.

פרטי
המילים פשיסט, רודן, נבלה, פסיכי ועוד, הפכו למטבעות לשון מקובלות. ללא חמלה וללא רחמים, הפכו מתנגדי החיסונים, לפחות בחלקם, לחסרי אחריות. אנשים משכילים, פטריוטים, מלח הארץ, נהנים לזרות את אותו מלח על הפצעים המדממים המאיימים להרוג אותנו. הדרך וההתבטאויות אותם אימצו האנשים הטובים האלה, אין בה שום תועלת, שום ערך, ושום חינוך ודוגמא לדורות הבאים.
בעבר גיניתי את הביביסטים, כאנשים אלימים, חסרי תרבות. היום אני אומר שהאלימות המילולית וההתפרעויות בשטח, של אנשי שלומנו, אינה מכובדת, גם אם ימרחו אותנו במילים מכובסות, שעיקרם "שמירה על הדמוקרטיה, וזכויות הפרט".

הממשלה מתקיימת ועומדת על כרעי תרנגולת. לאור הנסיבות נראה לי שאם תחזיק מעמד, ותמלא ימיה, יהיה זה בגדר נס.
האופוזיציה בראשות הנוכל, השולח אנשים עילגים כמו שלמה קרעי, דוד אמסלם, מירי רגב וחבריהם, לומר דברי בלע ושקר, לזעוק זעקת הקוזק הנגזל, אינה מרפה.
עורכי החדשות ורוב הפרשנים, כמו עמית סגל, קרן מרציאנו, ירון אברהם, איילה חסון, ברדוגו, ועוד ועוד, וכמובן ערוץ השנאה 14, עובדים שעות נוספות בהכפשת הממשלה. מצטרף אליהם משה סימן טוב, אביר הסגרים בעבר, הקורא לסגירת מערכת החינוך, למרות שטובי המומחים בעולם אינם תומכים בהמלצתו.
החכמולוגים מוסיפים שמן למדורה, הם דורשים את המושלם בלבד, המתאים להשקפותיהם, שאם לא כך, "שתישרף המדינה", ביטוי שהיה שייך לנתניהו, ונראה לי שהפך, בדרך זו או אחרת, לסיסמא של חלק מאתנו.
אני יודע שרבים מחבריי בפייסבוק, נמנים עם המפגינים ועם מתנגדי החיסונים. אני נוטל סיכון שחלקם יעזוב. הדבר היחיד שאני מבקש, הוא לשמור את הכוחות לחיזוק הממשלה ולא להחלשתה, אם חפציי חיים אנחנו. מתנו את השיח, נהגו בחוכמה. אנשים מסוכנים ממתינים מעבר לפינה, ומייחלים לנפילת הממשלה. אל תספקו להם תחמושת. הפרידו בין העיקר לטפל.
יש לנו מספיק צרות על הראש. האומיקרון היא מחלה מתעתעת, והממשלה נוהגת בחוסר וודאות, בהמלצת טובי רופאיה. מצבנו קשה אך נמצא תחת שליטה בינתיים, טוב יותר מרוב מדינות העולם. הגרוע ביותר עוד לפנינו, כנראה.
עלינו להיות חזקים ומאוחדים. ככה ניצחנו בעבר וככה ננצח בהווה ובעתיד. וכן, גם לממשלה ולראשה מותר לטעות. לא ראיתי רוע ומניפולציות בתוכה. האלטרנטיבה גרועה פי עשרות מונים.
בואו נשמור על הקיים, כמיטב יכולתנו. בהגיון, בסבלנות, בשקט ובאהבת האחר.
אסור לתת לכוחות האופל והחושך לחזור לשלוט בנו.
והלוואי ונראה ימים טובים יותר.
הרצל אביב- פרדס חנה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה