התושב בני בוחניק על ההתנהלות בימי קורונה: מספיק. אי אפשר עם ההפקרות הזו. אין דין ואין דיין.

$(function(){setImageBanner('d80d3ca1-6d65-4ddf-acf5-d54cadb76810','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45931,'Image','');})


א ו מ ר : אני אשמור על ההנחיות כי אני שומר חוק. אני אשמור על ההנחיות כי אני רוצה לשמור על בריאות משפחתי וקרוביי.
מ ו ח ה : אבל אני מרגיש שאני מנסה להוציא מים מספינה טובעת עם כפית ועושה זאת בכל כוחי ומנגד, מהצד השני של האוניה, בה אני חי, עושים בדיוק הפוך ואפילו לעיתים זה נדמה שעושים במכוון שהספינה כולה תטבע.
מ ס כ ם : המצב מייאש. יאוש נוראי. כואב. בלתי נסבל. מכעיס. הכל ביחד מתערבב ביחד בבטן וזה פשוט כמו בעיטה חזקה בריאות ואין לך אוויר לנשום.

פרטי
פוגעים לי בילדים! שלי. שלכם! רומסים להם את הילדות, הנעורים, את חיי החברה, השכלה! הכל!
אני אשמור על ההנחיות כי אני שומר חוק.
אני אשמור על ההנחיות כי אני רוצה לשמור על בריאות משפחתי וקרוביי.
אני אשמור על ההנחיות כי אני לא מומחה בריאות וסומך על זה שאנשי רפואה אומרים שהמצב קשה וצריך לעשות ככה או ככה.
אני אשמור על ההנחיות כדי שהמצב הכללי הלאומי יהיה טוב יותר - גם אם אני מרגיש בטוח בביתי שלי ובסביבתי הקרובה.
ואני עושה זאת כי יש לי אחריות קהילתית. בסיפור הזה של הקורונה - מעשים שאני עושה יש להם השלכות על קרוביי, על השכונה שלי, על החבר במכולת, על עירי, על המדינה..
אבל אני מרגיש שאני מנסה להוציא מים מספינה טובעת עם כפית ועושה זאת בכל כוחי ומנגד, מהצד השני של האוניה, בה אני חי, עושים בדיוק הפוך ואפילו לעיתים זה נדמה שעושים במכוון שהספינה כולה תטבע.

מייאש. יאוש נוראי. כואב. בלתי נסבל. מכעיס. הכל ביחד מתערבב ביחד בבטן וזה פשוט כמו בעיטה חזקה בריאות ואין לך אוויר לנשום.
מה אפשר להגיד לילדים שיושבים חודש בסגר או לומדים כבר שנה! שנה! מרחוק, סגורים בחדרים שלהם? מה? שאנחנו חברה לא אחראית? שיש לנו מנגנון הרס עצמי? במה הם אשמים? הם נמנעים, שומרים, מקפידים אז מה אפשר לענות להם שישאלו את השאלה הפשוטה - למה?
פוגעים לי בילדים! שלי! רומסים להם את הילדות, הנעורים, את חיי החברה, השכלה! הכל!
הילדים תקועים בבית כבר שנה! שנה! חלקם עשו קצת קדימה ואחורה וחלקם קבורים כבר שנה (פורים 2020... האירוע האחרון שהיה בנוכחות גדולה בבתי הספר) - ואין אופק. הילדים נטחנים דק דק תחת גלגלי הפוליטיקה, חוסר המשילות, חוסר הכבוד לשלטון החוק, זלזול במשטרה, זלזול בחיי אדם.
הכלכלה ועסקים קורסים לתוך עצמם בחור שחור נוראי תחת מגבלות וחוקים שמגיעים מתוקף המצב - שבהחלט ראויים בעת משבר בריאותי גדול - אבל ככה - בצורה הזו - לא נצליח לצאת ממנו לעולמים. זה כמו ריקוד תימני מתוגבר. צעד לפנים 4 לאחור.
מספיק. אי אפשר עם ההפקרות הזו. אין דין ואין דיין. לא שאני חושב שצריך לפתוח או לקבל החלטות שלא על ידי מומחים אבל אי אפשר עם ההפקרות הזו שמשליכה על כולנו אסון. פשוט גוררים את כולנו ביחד לקבר. רוצים למות? תמותו לבד ואל תגררו אותי ואת קרובי ביחד איתכם. אני מקדש את החיים. אתם מקדשים את עצמכם ובדרך רומסים אותי ואת ילדי.
ייאוש מוחלט.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה