ה"קריעה" של המדען מנס ציונה ד"ר אילן סמיש וחבריו ולמה שמעון שיפר הוא בור מתנשא

$(function(){setImageBanner('7e1cde5c-c83c-4e59-9538-0dccaa02dde2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

אירוע דרמטי וכואב אתמול.
כמה בכירים ממטה ההייטק אילן סמיש ילדי נס ציונה, אמיר כרמלי, מיכל הן קרמר, דורית סוקולוב, אמנון שרף, אורלי הראל, יאר שהם וגל נוימן וקסלר. קרעו בעת דיוני ועדת הכנסת לנושא הצעירים, את החולצות שלהם, במסורת ה"קריעה" היהודית ולאות אבל - במחאה נגד ההפיכה המשטרית.

מדוע? ומה הקשר לעיתונאי שמעון שיפר? ראו בהמשך את הסברו של ד"ר אילן סמיש מנס ציונה: 

אחד הקורעים, תושב נס ציונה ד״ר סרן (מיל׳) אילן סמיש הסביר:


"אנו חשים שהיום הממשלה קורעת את החוזה שבין השלטון לעם מבלי לראות את החורבן שהדבר מביא. כמעשה הקריעה של חזקיהו לאחר נאום רבשקה (מלכים ב' י"ח-י"ט), ובהתאם להנחיות הקריעה של ר' אלעזר על חורבן ארץ ישראל, (מסכת מועד קטן כ"ו א') ככתוב: "אמר ר' אלעזר: הרואה ערי יהודה בחורבנן, אומר: "ערי קדשך היו מדבר" - וקורע." כמעשים אלו, אנו קורעים בזאת את חולצתנו, לאות אבל על
הפגיעה בהייטק הישראלי ובאחדות ישראל.
אנו תקווה כי במעשה הצהרתי זה אולי נזעזע איש ציבור אחד ואחת שייבחרו להצביע כנגד חקיקה חד צדדית, שייבחרו להצביע בעד ההייטק ובעד עם ישראל ואחדות ישראל"

וכזכור גם מחאה זו לא הועילה והחוק עבר בקריאה ראשונה. אבל אילן וחבריו לא מתייאשים ואנחנו איתם !!!

ועתה לשמעון שיפר. העיתונאי הוותיק הוכיח אתמול בורות והתנשאות נדירים עת תקף במילים בוטות באחד הפאנלים את "המטומטמים" האלו על ה"קריעה" וטען כי עבורו "קריעה" היא כשם שקרע על אשתו המנוחה וכי זהו, במשתמע, שימוש אסור באקט זה.  

אני מציע לו שילמד מעט בטרם יתפרץ בעתיד וההסבר המאלף עם הציטוטים של ד"ר סמיש אולי יועילו לו...

לגירסה המלאה של הסירטון הקריעה בכנסת 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה