ותודה ענקית לגדעון סער !!!

$(function(){setImageBanner('e25049b6-b0a1-4437-8f53-6c504bad1966','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

עיזבו אתכם מתגובות מהבטן ותפנימו שסער לא נפרד מגנץ בגלל הכיסא בקבינט המלחמה. הוא ואלקין לא פרייארים ואנחנו, ציבור מתנגדי נתניהו, צריכים להודות להם ולהחזיק להם אצבעות בתקווה שהמהלך האמיתי שיזמו יצליח.
ראו את ההסבר שלי:

גדעון סער וברדוגו- צילום מסך ערוץ 14

ותודה ענקית לגדעון סער !!!

בתחילה הגבתי כמו רובנו, "אופורטוניסט",  הוא סולל את דרכו חזרה לליכוד וכו'. אבל, כששמעתי שאת הראיון הראשון נתן דווקא לערוץ 14 ועוד למראיין הנבזי  ביותר, ברדוגו, מי שטינף עליו ברמה בל תתואר, התפכחתי והבנתי מה המהלך.

סער רוצה שדעת הקהל תאמין כרגע, שהוא אופורטוניסט חסר בושה הסולל את דרכו חזרה לליכוד  הוא דאג אפילו בקשריו הטובים בתקשורת לפמפם "פרשנויות" לפיהם נתניהו שוקל לנפנף בו כמקל מעל ראשו של גלנט, כמי שעשוי להחליפו כשר ביטחון ומעל ראשו של בן גביר...ושבלית ברירה גם שרה תתקפל.

וכל זאת במהלך דו שלבי שמטרתו להרחיק מחד את סכנת הבחירות המוקדמות, בהן סיכוייו דלים עד אפסיים, כי  בנט/יוסי כהן מצטרפים ותופסים לו את משבצת "הימין הממלכתי". ומאידך- ליצור זעזוע טקטוני בליכוד, שם חבורת הטוענים לכתר אחוזה חלחלה מהאפשרות שסער ישוב לליכוד...

וזעזוע מבחינתו זה הסכמתם לאי אמון קונסטרוקטיבי והקמת ממשלה חדשה, ללא נתניהו, לפי יחסי הכוחות הנוכחיים בכנסת. כי אם ברקת, כץ, דיכטר, אוחנה ואדלשטיין מסכימים, יצטרפו גם כמה "נורבגים" וחכי"ם מהספסל האחורי שברור להם כי בבחירות אין להם סיכוי להיבחר מחדש. לוין, מירי רגב, קרעי, אמסלם ודומיהם לא יתמכו ובכך תיסלל הדרך להשאירם בחוץ בחלוקת השלל..

כי בליכוד מבינים היטב שבמצב הרוח הציבורי כיום, אם יש בחירות באים בנט/ יוסי כהן והופכים למפלגת ימין עיקרית, בעוד גנץ גם עם "רק" 24 מנדטים יהיה ראש הממשלה בכל תסריט. וגם מבינים שעם סמוטריץ' ובן גביר המצב המדיני בטחוני והכלכלי במדינה יילך ויורע, בעוד ממשלה רחבה בלי קצוות, אבל עם ש"ס והחרדים, תייצר מחדש אמון מדיני וכלכלי ותיצור אוירת פיוס פנימית וחיצונית  שהציבור כה מייחל לה.

אבן הנגף העיקרית הינה מי יהיה ראש הממשלה וכנראה שסער ישכנע את יולי אדלשטיין  להיות מועמד מוסכם ובתנאי שיתחייב באותות ומופתים לא להתמודד מחדש, כאשר לטוענים לכתר הוא מציע להיפטר משניים בכרטיס אחד, מנתניהו ומגלנט שמאיים עליהם אף הוא.

ואבן הנגף המאיימת ששמה "שוויון בנטל" , כך מאמין לדעתי סער, תהפוך לפתע לקטנה יותר.. בהינתן שביבי הולך הביתה עם סמוטריץ ובן גביר, הרי שציבור המחאה ייצא לפחות וחצי תאוותו בידו. סער גם מאמין שהוא יוכל להחזיר את החרדים למו"מ ופשרות, כי אינו כה סחיט ולחיץ כמו נתניהו.

לעצמו הוא לא ידרוש הרבה. יסתפק בתפקיד שר המשפטים, + חבר קבינט מלחמה כמובן. גם אלקין לא יגזים בדרישות ואולי יסתפק ביו"ר ועדת חו"ב

והוא מאפשר לראשי הליכוד בכך שנפטרים מהחיבור לסמוטריץ' ובן גביר - למצב מחדש את הליכוד במקומו ההיסטורי ולחזקו וגם לפנות כסאות נחשקים בממשלה.

ראו כמה רווחים יפיקו מכך סער ושותפיו בליכוד..

  1. הם משאירים בחוץ את בנט ויוסי כהן ומחזירים אותם לתפקד כפרשנים באולפנים...
  2. גנץ מאבד כ20 מנדטים וירטואליים.. ונאלץ להצטרף ולשכוח מבחירות קרובות. וכי יוכל לסרב להצטרף לממשלה כזו, בתור שר הביטחון? מקסימום אייזנקוט יפרוש..
  3. לפיד יבוא בריצה , שומר על יתרונו הנוכחי הענק על גנץ בחכי"ם ויסתפק בשר חוץ לעצמו + תיקים בינוניים.
  4. סער משמיד את מורשת לוין ורוטמן , קורץ לעבר האליטה המשפטית וחוגי המרכז שמאל .
  5. וחשוב כמעט מכל, סער גם נוקם בנתניהו... וגם פותח אפשרות לניקוי אורוות כללי בליכוד. מה שאולי יפתח לו דלת חזרה בעתיד.
  6. ובליכוד? איך יסתדרו? הכל תלוי עם כמה חכ"ים יצביעו בעד המהלך. ואם הם יספקו ת'סחורה, הרי שדיכטר ידרוש את בטחון הפנים, כץ יסתפק בלשוב לבייבי שלו בתחבורה+ תשתיות וברקת באוצר.

בשורה התחתונה:

לא פלא ששרה נתניהו מודאגת..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה