זאב שפיר מוחה: שקיות "יום הולדת" לעובדי הקבלן המנקים את נס ציונה. כמה מרגש...

$(function(){})

זאב שפיר, הסוציאליסט הותיק, יצא מכליו לנוכח מה שהוא מכנה "הצגה מבויימת" ודורש לתת להם מעמד וזכויות סוציאליות מלאות במקום שקיות ממתקים...
שווה מחשבה.
ומה דעתכם?

דוברות נס ציונה, ארכיון
זאב שפיר מוחה: שקיות "יום הולדת" לעובדי הקבלן המנקים את נס ציונה. כמה מרגש...
שקיות " יום הולדת" לעובדי הניקיון בנס ציונה. כמה מרגש.

גם מילות ברכה של יו" ר פרלמנט הנוער...מרגש, מה לומר?
אז הנה כמה דברים שלטעמי הייתי אומר אילו הייתי מוזמן...(!) סתם, סתם !
" עובדי נקיון יקרים,אתם ומשפחותכם: אתם אנשים מבוגרים שיודעים בליבכם שאינכם
אלא " שחקנים" בהצגה של אלה שהזמינו אתכם.
אחי ורעיי, אזרחים יקרים, אתם הרי יודעים שלא זה מה שאתם צריכים: סוכריות, תופינים, צלופן מרשרש ומחוות של כבוד לכאורה, כמו ההצגה המבויימת לצורכי תעמולה ,דימוי ,קידום אישי ,הבחירות שבפתח וקצת גם ניקוי המצפון. למי שיש, כמובן.
אתם אחי האזרחים צריכים שכר נאה,זכויות סוציאליות שאינן פחותות משאר עובדי ועובדות העיריה! ,ייצוג של וועד , ביטחון ורצף תעסוקתי ובכלל להיכנס ולהיות עובדי עיריה לכל דבר וענין כמו למשל שאר עובדות ועובדי העיריה, הנהנים מזכויות, ביטחון תעסוקתי, תנאי עבודה נאותים, זכויות סוציאליות,ימי חופשה וחג נאים ואפילו בגדי עבודה וביגוד שנתי. שאפילו את זה לא מעניקים לכם קבוצות "הקבלן" שמנצלות את שעותיכם היקרות וכוחכם ההולך ואוזל.
ואולי ,אולי (" טפו ,טפו") עלולים ב'מכרז' הבא ,לפטר אתכם בלי שיח ותגובה שלכם.
אז זהו,לסיום :
אני מציע לכם לצאת בסוף האירוע וללא אומר פשוט להשאיר כאן את "שקיות יום ההולדת" המיותרות בידם של המארחים המאולצים שיחלקו זאת לילדי העיר ביום ההולדת הקרוב לעירנו היקרה," יום הולדת 140" בתהלוכה צוהלת במיוחד, ברוב עם, נשים וטף ברחובה של עיר ערב שבת קודש. מרגש.
תודה לכם אחים ורעים יקרים ובימים אלה אומר לכם שימרו על הבריאות תתעטפו כהלכה נגד הקור,הגשם והרוח ותנסו למצוא מחסה מפני גשם וברד !
נתראה בימים טובים של חסד וחמלה ואחווה אנושית כמו שראוי ונכתב בתורתנו הקדושה.אמן וכן יהי רצון מלפנינו ומלפניך. בורא עולם!
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה