זהו אינו פרצופו של הליכוד בנס ציונה ! קובע חבר מ. העיר גיל אנוקוב

$(function(){setImageBanner('985d1c10-e755-472f-ad79-4f5d74ec2088','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

חבר מ. העיר (נס ציונה ירוקה) ופעיל הליכוד, גיל אנוקוב, יוצא למתקפה חריפה כנגד "הפרובוקטורים המקצועיים" שאינם תושבי העיר ובאים לחרחר ריב בעיר. ובמיוחד כועס על הקריאה "שמאלנים בוגדים" ואומר: "השמאלנים הבוגדים " שיוצאים להפגין נגד ראש הממשלה בנס ציונה, הם החברים האישיים שלי, השכנים שלי בבניין , הדיירים ברחוב שלי , שכניי למושב בבית הכנסת , ההורים של ילדים בכיתה של בתי. לאלה חבורת המפגינים שמציגה עצמם כ"אנשי ליכוד" קוראים "שמאלנים בוגדים " ??

ארכיון

ארכיון
בשבועות האחרונים אני נתקל בנס -ציונה , בהנהגתם של פרובוקטורים מקצועיים , ב"הפגנות נגד הפגנות השמאל " .

ההפגנות האלה מלוות באלימות מילולית, בניבולי פה, לשון גסה וקריאות חוזרות ונשנות "שמאלים בוגדים ", כאשר  כמעט כל "אנשי הליכוד" המשתתפים בהפגנות אלו הם לא תושבי נס ציונה .

בתחילה לא ייחסתי חשיבות רבה לעניין , אולם,השלטים והקריאות " שמאלנים בוגדים " בסוף השבוע, מבחינתי הגדישו את הסאה. כי מי אלה "השמאלנים הבוגדים " שיוצאים להפגין נגד ראש הממשלה בנס ציונה ? הם החברים האישיים שלי,  הם השכנים שלי בבניין , הדיירים ברחוב שלי , הדיירים ברחוב של בני משפחתי בנס ציונה , שכניי למושב בבית הכנסת , ההורים של ילדים בכיתה של בתי בבית הספר. לאלה חבורת המפגינים שמציגה עצמם כ"אנשי ליכוד "קוראים " שמאלנים בוגדים " ??
אני חבר ליכוד, גאה, נאמן , המכבד את הבחירה של מתפקדי הליכוד בפריימריז של המפלגה.אין לי ולמפגינים הסכמה על דבר וחצי דבר. אני לא מסכים לחלוטין עם דעתם !!! למרות זאת ,אני מאוד מכבד אותם . אני דוחה מכל וכל ובשאט נפש את האלימות המילולית ,הקללות , גסות הרוח , וניבולי הפה של אלה שמגיעים לפה מבחוץ , לחרחר ריב  ליצור מחלוקת ופלגנות. זו לא דרכו של הליכוד ולא דרכם של חברי הליכוד בנס ציונה . אני אלחם בכל האמצעים העומדים לרשותי על זכותם של כל תושבי העיר להביע את דעתם בין היתר גם במרחב הציבורי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה