ח ש י פ ה ! מה גורם להם, לכמעט כל בכירי מערכות הביטחון בעבר לצאת חוצץ במאבק על הדמוקרטיה?

$(function(){})

לרשימה הארוכה והמגוונת של הבכירים לשעבר בגופי הביטחון, שמתנגדים למהפיכה המשטרית, הצטרף גם ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן, ימני מוצהר וחובש כיפה, שאמר "אני מאוכזב מכך שאין יותר רבנים ואנשי ציבור מהימין, המסתייגים בפומבי ממנהיגי ציבור, הפועלים באופן פגום מבחינה מוסרית, ערכית ובניגוד לחוק."(ראו נאומו בוידאו).
נאומו הצטרף לשיטפון הדי מפתיע של הצהרות נגד הרפורמה, מקרב הביטחוניסטים.
אבל, תודות לתחקירנים הבלתי נלאים, גיבורי המאבק נגד הסמולנים - נמצא הגורם לכך.
ראו בהמשך חשיפה בלעדית !

י נט. פייסבוק

ח ש י פ ה !

צוות התחקירנים הבלתי נלאה שמורכב מטובי המוחות מסביבת בן גביר וסמוטריץ'-  גילה כי לפני עשרות שנים, כאשר בטירונות של היחידות הלוחמות נהגו להכניס למזון הלוחמים לעתיד סודה לשתיה (לדיכוי הייצר) - היו מי שהכניסו לסודה גם נבגים של חיידק מסוכן ששמו "סמולבוטוליום". חיידק שמתפתח לאיטו בגוף במשך 30-40 שנה, עד שהוא מתפרץ... 

ולכן, רק מי ששירתו ביחידות לוחמות הושפעו ממנו, תודה לאל הטוב שבמרומים, בעוד שיקירי האומה, סמלי הדת ושאר המשתמטים והמתחמקים למיניהם - לא נדבקו ממנו ויוכלו להמשיך ולהנהיגנו בגאון !.

(סאטירה)

ועתה ברצינות.

כאשר לרשימה הארוכה והמגוונת של הבכירים לשעבר בגופי הביטחון , שמתנגדים למהפיכה המשטרית, הצטרף גם ראש השב"כ לשעבר, יורם כהן, ימני מוצהר וחובש כיפה. (ראו נאומו בוידאו), הרי זה כבר ממש לא מפוזיציה. ולא קשור לאופוזיציה.

זוהי שעת חרום וזו  ק ר י א ת   א ז ע ק ה  !

נאומו של יורם כהן, ראש השב"כ לשעבר, איש אמונו של נתניהו, בהפגנת אנשי הימין המתנגדים לרפורמה, אמש בירושלים.

 "כפי שאתם יודעים, אני לא חילוני, לא אשכנזי, לא שמאלני ולא פוליטיקאי", אינני חלק ממערכת המשפט ובדרך כלל אינני נוהג להתבטא בסוגיות פוליטיות. למרות זאת, ואולי על אף זאת, פרסום הרפורמה המשפטית, על הסיכונים שבה, לאחדות העם ולצביונה הדמוקרטי של המדינה, הוביל אותי להחלטה להיענות הפעם לבקשה לשאת דברים.
"אני רוצה להודות למארגני העצרת ולקהל שהגיע, על ההזדמנות להשמיע קולות שקולים וממלכתיים, מתוך שורות הימין. הממשלה המכהנת כיום בישראל, היא כמובן לגיטימית. חובה על כל ממשלה לגבש מדיניות ולפעול לקידומה, כולל הובלת שינויים מפליגים, בהתאם לצורך. אף אני חושב שיש מקום לשינויים ולשיפורים במערכת המשפט. אך נראה כי מטרתה של הרפורמה המשפטית המוצעת איננה לשפר את מערכת המשפט, אלא לנטרל אותה".
כהן אמר עוד: "בהיעדר חוקה במדינת ישראל, בית המשפט העליון הוא המבצר היחידי, המגן על זכויותיהם של אזרחי המדינה, מפני החלטות פוגעניות של הרשות המחוקקת והרשות המבצעת. הרפורמה, היה ויתממשו כל מרכיביה, תהפוך את ישראל מ'מדינה דמוקרטית' למדינה שאינה כזו, ותפגע קשות באופייה של מדינתנו. כתוצאה מהרפורמה - הביקורת השיפוטית צפויה להיחלש באופן דרמטי עד שתיעלם לחלוטין.


"הרפורמה המוצעת תשנה את המבנה השלטוני בישראל משום שלרשות המבצעת ולעומד בראשה - ראש הממשלה, יהיה כוח בלתי מוגבל. 'האיזונים והבלמים' הנדרשים לקיומה של חברה דמוקרטית ייעלמו. כל אזרח במדינה צריך לחשוש ממצב זה, ללא קשר להשתייכותו הפוליטית. אני מאוכזב מכך שאין יותר רבנים ואנשי ציבור מהימין, המסתייגים בפומבי ממנהיגי ציבור, הפועלים באופן פגום מבחינה מוסרית, ערכית ובניגוד לחוק.


"אחדים מחבריי תומכים בשינויים במערכת המשפט. אחרים מתנגדים לרפורמה במתכונתה הנוכחית. בין המתנגדים, חברים שנלחמו לצידי, שנפצעו וכאלו שבני משפחותיהם נפלו בקרב. חלקם מזוהים פוליטית עם מחנה השמאל. אחיי, ישראלים ציוניים אלו, הקריבו רבות למען המדינה, והם ממשיכים לתרום לה גם כעת. עלינו לגנות את הדה-לגיטימציה השיטתית, המתבצעת נגד אזרחים נאמנים אלו, אך ורק בגלל תפיסת עולמם. הפילוג שנוצר בעם בעקבות השיח על הרפורמה מדיר שינה מעיניי. העברת הרפורמה במתכונתה הנוכחית, בכוחניות וללא דיאלוג עם כל חלקי העם, תוביל חלילה לאסון". (מתוך YNET)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה