יוחרמו טוויטר ואילון מאסק מיד !!

$(function(){setImageBanner('8eae59bd-5a6c-41f0-9685-c00039fe7872','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

אם יש משהו ומישהו שגורמים לנו את הנזק ההסברתי הקשה ביותר בעולם מחד ואת הקרע הפנימי בעם יותר מכל - אלו הם טוויטר X ובעליה אילון מאסק שלא טורח בכלל אפילו להעמיד פני מנטר את הרשת שבבעלותו. רשת שהפכה בסיס שיגור לתועבות הגדולות ביותר.
אני קורא לפוליטיקאים, עיתונאים ומובילי דעת קהל לפתוח בקמפיין "יצאתי מטוויטר" ולהתמיד בכך.
ובשלב הבא: חקיקה מחמירה בשת"פ בינלאומי נגד הסתה ו"פייק" ברשתות ונגד מפעילי רשתות שלא יעמדו בנהלי ניטור ואכיפה.

רשתות חברתיות

יוחרמו טויטר ואילון מאסק מיד !!

נראה לי שכבר אין צורך להכביר מילים על הנזק ההסברתי המטורף שגורמים לנו בעיקר צייצני הטוויטר או בשמו החדש X .

נתחיל בכך שבשל אופי הרשת הזו, המסרים הקצרים והיותה בנויה על תגובתיות מיידית, היא מייצרת חוסר אחריות קולקטיבי בניסוח האמירות בה, כאשר התחרות בין משתמשיה איננה על תובנה מעמיקה, או מסר חשוב, אלא על פאנץ' ליין ואין בלתה.

וכך, בהיבט החברתי פנימי שלנו בראש ובראשונה, הפך הטוויטר למקדם היעיל ביותר של שנאת אחים, רדידות מחשבתית והשמצות חסרות שחר.  

אין ספק כי המסרים הכי מרושעים, הזדון הרב ביותר ואני בכוונה לא מתייחס לזיהוי פוליטי של הצייצנים, כי הבעיה קיימת בכל צד,  נמצאים כאן. וכאן גם מושקעים המאמצים הרבים ביותר של אותם רשעים הנהנים כלכלית ונפשית מהבחישה בביצת הרעל ייצור "פייקניוז" הפעלת בוטים וכל השיטות הנבזיות האחרות במלחמת התודעה

ראו מה כתב העיתונאי אורי משגב מ"הארץ". זהו עיתונאי ממש לא "צמחוני" שאיננו נרתע מקרבות, כאשר הודיע על החלטתו לפרוש מהרשת ב5/23

"זה מקום נורא ואיום - תהום אפלה, משחיתה. גם החוצה אבל גם את הנפש. אני חושב, עם יד על הלב, היא מוציאה גם מאיתנו דברים פחות טובים, הרבה לוחמנות, הרבה כסאח, הרבה התקוטטות"

בעיניי דבריו אלו חייבים להיות לנגד עיניהם של כל אותם אלפי ישראלים הפעילים ברשת ברמה יומיומית וחיים במציאות בה הם מחוברים, מהדהדים ומגיבים בתדירות בלתי נתפסת

ולכן, אני קורא לכל פוליטיקאי, עיתונאי ומוביל חברתי בישראל, להפגין אומץ לב אישי ולהודיע על פרישה מיידית מהרשת, לפחות עד לרגע בו מאסק יורה על הקמת מנגנון פיקוח וניטור אפקטיבי.

ויש לי טיפ עבורכם, בעבודה נכונה - עד מהרה תהפכו להיות חלוצים בטרנד בנוסח "מי טו", כאשר יריביו של מאסק וצוקרברג הראשון בהם, יעוטו על ההזדמנות להעצים את הקמפיין וכנגזרת מכך- אתכם... 

ואם נרחיב להשלכות הגלובליות, ברור לחלוטין כי ההסתה הכי גרועה נגדנו מפומפמת בעיקר בטוויטר. בדיוק כפי שהרעילות הגבוהה ביותר בשיח הפנימי במדינות רבות משוייכת לרשת זו ולא במקרה.

ודי ברור שאילון מאסק  נהנה אישית וכלכלית מכל רגע של מלחמת ציוצים ברשת. האם  בשל היותו אוטיסט/בעל תסמונת אספרגר/ הוא מתקשה להתחבר לרגשות, או שהוא סתם מנוול, תבחרו מה הסיבה.. אבל על פי כל הדיווחים הוא צמצם עד השבית את מערכות הפיקוח והניטור המינימליות שהיו ברשת ועדיין קיימות בהיקף נמוך אצל מתחריו. 

בכל העולם המערבי כבר נשמעים קולות שפויים המייחסים לו אחריות ישירה לעליה מטורפת בהסתה, קריאה לאלימות ועוד. ובאיחוד האירופי בהובלת גרמניה כבר נוקטים סנקציות נגדו.

הגיעה העת ליוזמת חקיקה רצינית בנושא ולפני הכל- פרישה המונית מטוויטר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה