"יופי של בחירה חכמה"? על אסתטיקה ואתיקה, חדשנות טכנולוגית ופיגור ערכי.

$(function(){setImageBanner('1844e031-3fb2-4ce2-a8fa-11ae1d4ac915','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

השופטת המודחת אתי כרייף הפכה תחת הסלוגן "יופי של בחירה חכמה" לפרזנטורית של חברה לקוסמטיקה המתגאה בכך שלכרייף יש "ערכים המתאימים לחברתנו ומדברים ללקוחותינו."
למישהו יש כדורים נגד בחילה?...
בתמונה: מנהלת החברה ביסמוט, לצד נציגת הערכים כרייף ...

אילן בשור/ פייסבוק

קבלו ציטוט מלא (לא נגענו) מהודעה לעיתונות שקבלנו היום כדי שנפרסמה ואני בהחלט עושה זאת: 

"סמארטק טכנולוגיות', יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף ומגייסת את השופטת בדימוס אתי כרייף להוביל את קמפיין החברה בהיקף של כ-2 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום:  Women Media תחת הסלוגן:  "יופי של בחירה חכמה"

סמארטק טכנולוגיות, חברה המובילה חדשנות טכנולוגית בתחום הרפואה האסתטית ומשווקת בישראל מכשור מהפכני ומתקדם לקוסמטיקאיות ורופאים, יוצאת בימים אלו, במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, הכולל מיתוג מחדש של הלוגו והשפה הפרסומית שמטרתו הצגת הטכנולוגיה המתקדמת לטיפולים אסתטיים של החברה, בהיקף של כ-2 מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום  Women Media המתמחה בפעילות פרסומית לקהל יעד נשים.

החברה תעלה קמפיין ארצי רחב היקף לקהל קוסמטיקאיות ורופאים במהלך חודשי האביב, שיכלול רשתות חברתיות, דיגיטל רוחבי וסרטוני וידאו. מטרתו להנגיש לקוסמטיקאיות ולרופאים את קידמת הטכנולוגיות בטיפולים אסתטיים במחירים ובתנאי מימון נוחים.

את הקמפיין נבחרה להוביל השופטת בדימוס אתי כרייף, שתשמש כפרזנטורית של החברה ותובילו בשנת 2022.  

אור ביסמוט מייסדת 'סמארטק טכנולוגיות': "כרייף נבחרה כפרזנטורית בשל היותה אישה בשלה וחזקה המשלבת נשיות, הישגיות ועוצמה. אלו ערכים המתאימים לחברתנו ומדברים ללקוחותינו. מדובר באישה מטופחת במיוחד שעולם הביוטי קרוב לליבה. היא רהוטה, אינה מתנצלת ועומדת על שלה, תמיד מתוקתקת ונראית נהדר. זו הזדמנות מצוינת וייחודית עבורנו להמחיש את החדשנות הטכנולוגית בתחום המכשור והחיבור הנכון שלה לקהלי היעד שלנו."

-----------------------------------------------------------------------------------

 כך היא אומרת... ואני אומר לצערי שאולי יש להם בחברה חדשנות טכנולוגית, אבל לטעמי הם בהחלט נמצאים בפיגור ערכי. אבל מה זה משנה? כל עוד הקופה דופקת..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה