ימני, בלי דף מסרים..! עם: נמר לוי

$(function(){})

והפעם: מה הסיפור שלי עם נתניהו...

פרטי

והפעם: מה הסיפור שלי עם נתניהו...

 

רציתם להבין מה הסיפור שלי עם נתניהו. טונות של הודעות פרטיות על כך ש״עזבתי את המנהיג״. זה שנלחמתי כמו משוגע בשביל שייבחר.

אז קודם כל אני איש ימין אבל אני לא ביביסט.

ביבי, ואמרתי את זה לכל חברי במשך שנים, ביבי אינו ימין - הוא פרגמט. אבל הוא מנהיג מחנה הימין ולכן אני תומך בו. אבל נפל דבר בבחירות האחרונות. נתניהו סילק את כל מה שעלול לאיים עליו פוליטית וסידר לעצמו קואליציה ממושמעת של לקקנים לא יוצלחים.

פליטות הפה שלהם: ״ביבי עלול לא לגמור את החודש״ - מיקי מחלוף זוהר... ״אין אנשים רעבים, זו חרטה״ - צחי הנגבי... ועוד שלל יציאות באין כניסה שהציבור הימני הלא ביביסט אינו ממש יכול לעכל.

 אז מה הסיפור שלי? אני אסביר את זה בקצרה. לפי ראות עיני נתניהו פוגע בשוק במכוון. מעבר לעובדה שהוא עסוק רק בעצמו, בלסדר לעצמו פרישה נוחה עם החזרי מס רטרואקטיביים ועוד שלל הטבות בבית בקיסריה ,-יש דבר אחד שלדעתי הוא הנורא מכל.

נתניהו יודע שני דברים. הוא יודע שבעוד תקופה די קצרה מי שייקח את המושכות יהיה בני גנץ. נתניהו גם יודע שזו הולכת להיות הקדנציה האחרונה שלו. הוא יודע שהמשבר הזה, בגל השני שלו, הוא מכה איומה עבורו. הוא הגיע אליו לא מוכן, לא מאורגן למרות שהיה לו מספיק זמן לארגן לנו נחיתה רכה בגל השני. נחיתה רכה בדמות תקציבים, אירגון בריאות שמוכן לגל השני (שידוע שהיה מגיע) ואופס - הכל מתפקשש. למה? כי זה לא עניין אותו.

 הרי ידוע שנתניהו מספיק חכם בשביל לדעת לנהל משברים מהסוג הזה, במיוחד בהיבט הכלכלי. אז מה היה לנו? תוכניות שרק עכשיו (!!!) מובאות לשולחן, שייקח כמה שבועות או חודשים להפוך אותם לתכלס, והשוק בינתיים צונח מטה, חלק מהשווקים במצב קריסה טוטאלי וכן, יש כאלה שאין להם מה לאכול (מר הנגבי, הבנת את זה?). אז נתניהו כמו נתניהו, פרגמט וגאון פוליטי, יודע שמי שהולך להחליף אותו הוא האויב הכי גדול שלו, אדם שלעניות דעתי לא מתאים לנהל ועד בית, תוצאה של יחצנים ומתוסכלים שפישלו בגדול והעמידו מול נתניהו את האופציה הכי הזויה בעולם.

אבל את נתניהו לא ממש מעניין לעזור לו להצליח, הרי אצל נתניהו הזה, נתניהו לפני כולם!!! אז שימו לב לתהליך. נתניהו מצליח לשכנע אותו להצביע נגד דמי אבטלה לעצמאים (מה שיוריד חלק מהם לקרשים טוטאלית), מרסק את הכלכלה במתכוון, לא מחיל ריבונות כפי שהבטיח (ועשה על זה קמפיין - וואחד קמפיין) ותוכניות כלכליות מהירות כמו לשפוך כסף על העצמאים, על מנת שיהיה לעובדים שיצאו לחופשה לאן לחזור - הוא לא ממש רוצה.

 והנה זה בא. נתניהו הולך להשאיר לגנץ אדמה חרוכה, מדינה בדיכאון, כלכלה ברצפה. ואז הוא יגיד שהוא היחיד שיודע להחזיר את המצב לתפארתו.

למה? כי את נתניהו לא מעניין לשלוט בשביל להטיב עם העם, מעניין אותו לשלוט בשביל לשלוט - כי ככה הוא, וזה האופי הבסיסי של אנשים שכמותו. כשהוא הבין שהמקום שלו לא ממש בטוח, הוא החליט להשתמש בקורונה בשביל להפיל את מי שיבוא אחריו ברוטציה. נ

תניהו לעניות דעתי עושה בכוונה, ועל חשבון החיים שלנו, הפרנסה שלנו, העסקים שלנו, הוא מסדר לגנץ מפלה פוליטית.

בשורה התחתונה: נתניהו פוגע בנו בשביל לפגוע בגנץ וברוטציה. וזה, זה לא מעשה יהודי. חברי, תהיו טובים לעם שלכם, תתמכו בנו, ביבי פחות חשוב.

והוא שאמרתי: נתניהו שכח מה זה להיות יהודי!!!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה