יעקב קורץ (קורצי): מדוע אני הולך כבר שנים עם יאיר לפיד וקורא לכם לבחור בו ?

$(function(){})

אני חלק מקבוצה גדולה של אנשים אשר צועדת עם יאיר לפיד את המסע הארוך, קבוצה שלא הכירה קודם, שהתקבצה סביב האיש הזה. יאיר לפיד עבד יום אחרי יום כדי לתת לנו את הרצון להמשיך במסע ולדעת שיש תקווה. ובנחישות נצליח לראות עתיד טוב יותר.

מחר תזרח השמש על יום חדש ומבטיח, יום בו נלך לבחור שוב במנהיג ובקבוצה שתוביל את המדינה. זו ההזדמנות של כולנו לבחור ביאיר לפיד וביש עתיד ולומר לו ולהם, אנחנו איתכם בואו ננצח את השינאה ששולטת ברחובות, את הקיצוניות. .

פרטי
ידידיי תושבי נס ציונה !
מאז ומתמיד הייתי מעורב בפוליטיקה, זה בגלל שבנעורי הייתי חניך ומדריך בתנועת הנוער הובד והלומד בה חינכתי וחונכתי למעורבות חברתית, לנתינה, לשוויון הזדמנויות ולערכים נוספים שעד היום אני מנחיל לסביבתי.
לפני 9 שנים התקשר אלי אפי מגדסי מהשכונה ושאל האם ראש העיר יוסי שבו יאשר אסיפת בחירות בדשא של השכונה, בערך 50-60 איש, אפילו לא ניסיתי לשאול והצעתי שנארח את האסיפה בחנייה של השכנים, מכל השכונה נאספו קצת יותר מ-80 איש, הביאו כסאות מאווררים ואת המיקרופון קיבל יאיר לפיד, דמות מסקרנת ואישיות מלהיבה.
לאחר שהשכנים נישבו בקיסמו של האיש המנומס ונעים ההליכות הבנתי שהגיע להנהגת המדינה משהו חדש, משהו אמיתי שנוגע בלב ומפיח תקווה. אלי כהן ועופרה פינקר הצביעו עלי כעל פעיל חברתי בעיר ולמחרת בבוקר לאחר ביקור אישי של יאיר לפיד ויוסי סילמן כבר הפכתי להיות חלק מהבסיס האנושי של המיפלגה שרק כמה שבועות קודם הוקמה.

הצטרפתי למסע ארוך של שינוי ותקווה מתוך אמונה שצריך משהו חדש, משהו רענן, משהו מאחד. עברו כבר 9 שנים, נפגשתי עם יאיר לפיד המון פעמים, בכנסים גדולים ובמפגשים קטנים וגם בשיחות אחד על אחד, המון סבלנות יש לו ליאיר, המון תקווה יש בו בלפיד, המון חמלה והמון אמפטיה מלוות את נגינת השיחות בינינו.
מאז הצלחנו לנצח, להפסיד, לכעוס, להיפרד מחברים, לאסוף אחרים, אפילו להיפגע ולקום מחדש, מיום ליום ומהתבוננות מקרוב מאוד במעשיו של יאיר לפיד הבנתי שצמח כאן מנהיג, מנהיג ללכת אחריו, ללכת איתו ולידו לדרך ארוכה וחדשה, יאיר לפיד בהחלט מתאים להיות ראשות הממשלה.
בתחילת דרכי הייתי עם מעטים ואז החל הגידול העצום בפעילים, התלהבות שאפשר לעשות את השינוי, אמונה שצריך ערכים וצריך לבנות את מה שאנחנו כולנו אוהבים, ארץ ישראל מאוחדת ומלוכדת. מאז הצטרפו עוד המון חברים ותיקים וחדשים שמאמינים שכדי להנהיג את המדינה צריך איש ישר, אמיתי, מישהו שאפשר להיות כמוהו, אחד העם, שמקשיב וחושב ויודע לבנות בעבודה קשה את הקבוצה הענקית שנקראת יש עתיד.
יאיר לפיד הוא קודם כל בן אדם - מנטש. כזה שאכפת לו, שמתעניין, שואל, זוכר, דואג.
אדם ישר וערכי, נעים והגון, חכם ומצחיק. אדם שיודע להגיד שהוא לא יודע, שואל שאלות, הוא תמיד מקשיב (גם אם לא תמיד מסכים), אדם שיודע לקבל החלטות ויודע לקחת אחריות, לא מעגל פינות.
אדם שהלב שלו במקום הנכון, יודע להבדיל בין עיקר לטפל, יודע במה חשוב לטפל וזה לא תמיד מה שמצטלם טוב או נשמע טוב אבל זה תמיד הדבר הנכון.
לפיד הוא אדם נחוש, סוחף, עקבי, אותי הוא מעולם לא אכזב. הוא איש של אנשים, איש של עבודת צוות.
קבוצה גדולה של אנשים צועדת עם יאיר לפיד את המסע הארוך, קבוצה שלא הכירה קודם, שהתקבצה סביב האיש הזה. יאיר לפיד יום אחרי יום עבד כדי לתת לנו את הרצון להמשיך במסע ולדעת שיש תקווה. ובנחישות נצליח לראות עתיד טוב יותר.
מחר תזרח השמש על יום חדש ומבטיח, יום בו נלך לבחור שוב במנהיג ובקבוצה שתוביל את המדינה. זו ההזדמנות של כולנו לבחור ביאיר לפיד וביש עתיד ולומר לו ולהם, אנחנו איתכם בואו ננצח את השינאה ששולטת ברחובות, את הקיצוניות. זאת ההזמנות שלכם לבחור בממשלה שפויה, אל מול הקיצוניות של ממשלת נתניהו-ליצמן-בן גביר, אנחנו מציעים נורמליות, ממשלה שפויה ושלטון שייצג אתכם ויעבוד בשבילכם ושיפסיק לרוץ לשדרנים ולדבר את עצמם לדעת. ערכים מתקדמים וליברלים יובילו את פיתוחה של המדינה, ממשלה של כולם, שתייצג את כולם ותעבוד בעבור כולם. ממשלה שבראשה האדם שיצאתי איתו למסע הכי חשוב שיש....
המסע למען המדינה שנשאיר לילדים שלנו.
אם אתם רוצים ממשלה שאיכפת לה מכם, תצביעו ליאיר לפיד וליש עתיד
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה