כמה קל להנדס תודעה. מחשבות נוגות בעקבות טינופי אמסלם.

$(function(){setImageBanner('5911918a-c172-4f77-95e7-36811ef84951','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

ידיד שלי, ימני מלידה ממשפחה לאומית, לא אהב את התבטאויותיו של אמסלם, אבל כרבים אחרים, ניסה "להבין" אותו...
לאחר התכתבות בינינו, נוכחתי שוב שככל שאנו מוצפים יותר במידע, אנו יודעים פחות... וכי רק מתי מעט "שרוטים" כמוני עוקבים ומעודכנים בפרטי פרטים, בעוד שמרבית הציבור עסוקים בחייהם בעיקר וטוב שכך. אלא שלכן הם יעד קל לשטיפת המוח השיטתית מצד תעשיית השקרים הביביסטית.
חידה: מי הם שני המופיעים בתמונות לצד הצעקן המטנף?

ויקיפדיה

 וכך כתב לי ידידי:

אהבתי את התשובה של דב מורן.    (טור שפירסמתי מעטו של איש ההייטק הידוע)
אין לעשות הכללות.
יחד עם זאת אני יכול להבין את תסכולו של אמסלם ששלש פעמים
ברציפות נענה בשלילה על ידי ביהמ"ש העליון ללא כל הסבר.
אין ספק שקיימת גילדה
בביהמ"ש העליון שלפחות מבחינת הנראות זה ניראה לא טוב בלשון המעטה....
וכך עניתי לו: חדל שטויות.. נדחה ללא סיבה? בגלל שהוא טוען זאת? אתה ואני אישית בכלל זוכרים מה היו העתירות ומה היו הנימוקים לדחיה? 

ועתה למידע שרבים לא יודעים או שכחו...

על מה עתר אמסלם?
ציטוט: בג"ץ דחה היום (שלישי) שתי עתירות שהוגשו על ידי חבר הכנסת דוד אמסלם (הליכוד). שתי העתירות נדחו על הסף.העתירה הראשונה שנדחתה היא בקשתו של חבר הכנסת לאפשר דיון בהרכב שופטים מורחב בעתירה שכבר נדחתה בחודש שעבר ועוסקת באי מינוי מנכ"ל קבוע לתעשייה האווירית על ידי הממשלה. בפעם שעברה, העתירה של אמסלם נדחתה בנימוק כי לח"כ לא עומדת זכות העמידה בנושא. היום נדחתה העתירה, כאמור, פעם נוספת, כאשר בפעם הזו השופטים דוחים את הבקשה לא רק בנימוק זכות העמידה אלא גם מכיוון שהמנכ"ל הזמני באותה העת, והקבוע היום, כלל לא היה מכותב לעתירה.בנוסף, העתירה השנייה אותה הגיש ח"כ אמסלם, ושנדחתה אף היא על הסף, עוסקת בשר הבינוי והשיכון זאב אלקין. לטענת העותר, בג"ץ נדרש למנוע מאלקין לעסוק בנושאים הקשורים בתפקידו כשר השיכון אל מול ניגוד עניינים אפשרי בו הוא מצוי. יתר על כן, אמסלם עתר בדרישה לפתוח…

וכיצד הגיב חה"כ הלא נכבד?

ציטוט: חבר הכנסת דודי אמסלם תקף היום (רביעי) פעם נוספת את בית המשפט העליון, בעקבות דחיית העתירות שהגיש נגד הממשלה ונגד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין. ח"כ אמסלם, שכבר יצא בעבר נגד השופט דוד מינץ וטען כי הוא שתה ויסקי טרם כתיבת פסק הדין, תקף את השופטת יעל וילנר ואמר כי היא לדעתו "לא ראויה להיות שופטת אפילו בשלום, את לא יודעת מה את כותבת".חה"כ אמסלם ניצל את הבמה שקיבל במליאת הכנסת והתייחס לכך שהשופטת דחתה את שתי העתירות שהגיש, לטענתו בשל שם משפחתו: "אל תדאגו, אף אחד לא יבקש מכם כלום כל עוד אתם במעמד של אלקין וקוראים לכם אלקין. אבל את אמסלם זורקים מהמדרגות בבית המשפט העליון".

ולאיזה יחס זכה בשעתו אמסלם מ"הסמולנים האשכנזים" בפרקליטות?

ציטוט: בשנת 2003 עצרה המשטרה את "החבורה הירושלמית": דודי אמסלם, איציק קויפמן ויורם קארשי. הם נחקרו בחשד למעורבות בזיוף מאות טופסי התפקדות לסניף הליכוד בירושלים, במהלך מפקד ענק שערכה המפלגה. המשטרה המליצה להעמיד לדין את אמסלם וחבריו,אך הפרקליטות סגרה את התיק "מחוסר ראיות".  ראיתם חוצפה אשכנזית? חוסר בראיות ולא זיכוי מוחלט... פויה !

ומי הם השופטים שדחו את עתירותיו ואותם תקף בגסות?
רצה המקרה והוא "נפל על" 2 שופטים ימניים במיוחד, מה שאיני מציין כמובן בגנותם, אלא רק כדי להבליט את האבסורד . ראו נתונים מעניינים מקורות חייהם...

יעל וילנר: למדה לימודים תיכוניים באולפנת חורב בירושלים, וסיימה את לימודיה ב-1977. בתקופה זו השתתפה בניסיון ההתנחלות הראשון של גוש אמונים בסבסטיה, שבשומרון. שירתה שנה אחת בשירות לאומי בקריית שמונה. 

דוד מינץ:  בין השנים 1974–1977 למד בישיבה התיכונית מדרשית נעם ולאחר מכן, משנת 1977, למד בישיבת הר עציון, במסגרתה שירת כקצין בחיל השריון עד 1982. השופט מינץ מתגורר ביישוב דולב שבבנימין, נשוי לורדה, ואב ל-5 ילדים.

(אגב, בשעתו עתר מינץ לבג"צ  נגד שר החינוך על קביעת תהליך השלום כנושא מרכזי לאותה שנה...אכן "סמולן" אמיתי...)

ועוד הערה:

אכן יש גילדה במערכת המשפט ותופעה פסולה של העדפת מקורבים. אך התופעה מבוססת על בני משפחה וחברים, דורות אחורה. כולל בני משפחה של שופטים ספרדים. לא שזה בסדר.. ואם לפני 60 שנה היו בעיקר שופטים אשכנזים באופן טבעי לנסיבות, הרי שכך זה נמשך, אבל לא בגלל שהם אשכנזים... אלא מכיוון שברגע שבו בוגר/ת משפטים מתקבל/ת להתמחות אצל שופט בכיר- לפי שיקול דעתו האישי בלבד - באותו רגע מתחיל התהליך שמנציח את הגילדה... והגיעה העת לשנות זאת !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה