כשטירוף הקונספירציות הסמולניות פוגע ב"רבנים" נערצים והפחדנות מדביקה "רב ראשי"- הספיחים של פרשת ולדר.

$(function(){setImageBanner('e1e536c1-4f5c-41cc-a23b-e1dd0f62c166','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

פרשת ולדר מעסיקה עדיין ובצדק רבים בחברה החרדית החצויה ביחסה לנושא.
והנה,בעוד רוב המחנה הדתי לאומי גאה ברב אליהו ובעוז רוחו, הרי שהרב הקיצוני לאומני מישיבת "הר המור" הרב טאו יצא להגנת ולדר וטען כי הכל עלילה של השמאלנים... כשם שהעלילו על הנשיא קצב..
הבנתם?
ואילו הרב הראשי לאו מיהר ל"ניחום אבלים" מתוקשר, מחניף לחרדים הבזים לתפקידו ולו ובפחדנותו הרבה טען לאחר מכן כי ברור שהוא תומך במתלוננות.. אך הלך לנחם את האלמנה והיתומים...
לעומתו, עבר מהפך מרשים עוה"ד דובי וינרוט חברו של ולדר ומי שתחילה הספידו וטען כי התקשורת רצחה אותו.. ראו בהמשך:

את דעתי על ולדר ותומכיו כבר כתבתי כאן בשבוע שעבר. אך הפרשה לא נרגעת ובציבור הדתי והחרדי היא מסמנת קו שבר שאולי לא ייסגר לעולם ויחצה את החברה החרדית ואך הדתית לאומית סופית לשתי מחנות כל אחת. כיפות סרוגות רגילות מול חרדלי"ם וכיפות שחורות מול ה"ישיביש".. . 
ומה שגרם לי לשוב לנושא הינו הבזיון הבלתי יאומן בתמונתו של הרב הראשי לאו בניחום אבלים.  זהו הרב ששירת בצה"ל המשוקץ וממילא חשוב כקליפת השום בעיני החרדים. הרב שכל מעמדו הינו כגורם מדינתי רשמי, מרשה לעצמו להפגין בפומבי תמיכה בטורף מיני אכזר. ואף כי מיהר לטעון שהוא "תומך במתלוננות" ורק הלך לנחם את המשפחה אותה הוא מכיר זמן רב.. הייתי מאמין לו, אם היה לפני הביקור מפרסם הודעת תמיכה במתלוננות וברב אליהו ולאחר מכן היה בא בשעת ליל מאוחרת, בלי צלמים.. לבית המשפחה ומעז להתמודד עם הטענות שהיו מוטחות בו מן הסתם..
רשתות
הרב לאו בבית מש' ולדר
ועתה לסיפור האמיתי המזעזע, כיצד ההקצנה החרדל"ית לאומית מבית מדרשו של הרב טאו, הנערץ על כל חסידי מלכות יהודה.. ומטפחת אטימות רגשית איומה כלפי סבל הזולת כאשר הוא פלסטיני.. חוברת לאטימות מרושעת כלפי קרבנות עבירות מין.  וכיצד הקיבעון המטורף ואין לי הגדרה אחרת, מצטער, לפיה חבורה של סמולנים שונאי הציונות בהנהגת השופט ברק (..) עומדת מאחרי כל עלילה כנגד הצדיקים הסובלים.. וגם הנשיא לשעבר קצב לא חטא חלילה אלא היה קרבןשלהם, כי סירב להיפגש עם הרפורמים אוייבי העם.. ואילו ולדר נענש בעלילה כי כתב מאמר ביקורת חריף נגד בג"צ..
חושבים שנסחפתי? ראו הדיווח ב"ערוץ 7" לא נגעתי...

נשיא "הר המור" הרב טאו במילים חריפות: "הרב שמואל סובל ממקארתיזם. הבית דין זה צחוק אחד גדול. הכל לא היה ולא נברא"

נשיא ישיבת הר המור הרב צבי טאו התייחס בשיעורו לסערת חיים ולדר, שהתאבד לאחר שפורסמו ב"הארץ" עדויות כי פגע בנשים לאורך שנים, לכאורה, ואמר כי "הכל שקר ובלוף".

בהקלטה שהגיעה לידי ערוץ 7 נשמע הרב טאו כשהוא אומר כי הרב שמואל אליהו "סובל ממקארתיזם. אחרי מה שהיה עם שינברג אז הוא איבד את כל הגבולות".

"אנשים חיים את הרדיו והתקשורת ומאמינים בלב שלם. זו אמונה", אמר הרב טאו לתלמידיו. "האמונה הכי גדולה זו תורת משה מסיני לפני הכל. כל מה שנאמר שם זה אמת".

על העדויות בדבר פגיעתו של ולדר אמר הרב כי הן חלק ממהלך מתוכנן לפגוע בשמו בעקבות ביקורת שכתב ולדר על בית המשפט העליון. הרב טאו השווה את מקרה ולדר למקרה הנשיא לשעבר משה קצב, עליו אמר כי תפרו לו תיק.

"תדעו לכם שזה הכל בנוי על שקר. רצו לתקל בו", אמר הרב טאו. "שמעתם על הנשיא קצב? תפרו לו תיק. למה תפרו לו תיק? הכל זה עלילות. למה? בשביל להפיל אותו. הם חשבו שגם הוא יתאבד אבל הוא לא הסכים להתאבד. חיזקנו אותו. למה? בגלל שהוא לא היה מוכן לקבל את המשלחת של הרפורמים בתור נשיא. כי רפורמים זו כמו נצרות, זו דת אחרת. הוא לא קיבל אותם. הוא לא היה מוכן להכיר בהם כזרם לגיטימי של יהדות. הוא החזיק עמדה. על זה היה צריכים להתנקם בו. תפרו לו תיק הכל שקר מההתחלה ועד הסוף. הם ציפו שהוא יתאבד והוא לא התאבד ברוך ה'".

המניע, לדברי הרב טאו, לפרסום העדויות נגד ולדר הוא ביקורת על בית המשפט. "פה תפסו אחד שהוא כתב ביקורת מוחצת, חריפה, אי אפשר לתאר, על הנשיא של בית המשפט המכונה בית המשפט העליון, אהרון ברק, והיו צריכים בשביל זה להתנקם בו ולחסל אותו", אמר. "מי שכותב דברים כאלה אז תפרו לו תיק".

"כל העסק מצוץ. הכל שקר והכל כזב", הדגיש הרב טאו. "שלא תאמינו מילה אחת בכל האשמות האלה. לא היה על זה לא בית דין ולא חקירה. זה הכל סיפורי התקשורת שמתנקמת במי שפוגע בציפור נפשה של השמאלנות בארץ, החילוניות בארץ. מה שהיום עוקרים את הדת והמדינה באופן טוטאלי שלב אחרי שלב זו בדיוק המדיניות של אותו נשיא של בית המשפט העליון. הוא הוריד את כל זה והוא וחבורתו וכל הקליקה שלו וזה המצב ה' ישמור. אנחנו מקווים שבמהרה ניפטר מהממשלה הזאת והשיבה שופטינו כבראשונה".

בהתייחסו לבית הדין שהקים הרב שמואל אליהו שאסף 22 עדויות של נשים שנפגעו מולדר אמר הרב טאו: "הכל תפור. אין שום אמת בכל הסיפורים האלה. זה לא נחקר ואין בית דין. הרב שמואל הוא סובל ממקארתיזם. אחרי מה שהיה עם (עזרא, י"ג) שינברג אז הוא איבד את כל הגבולות. יש לו מקארתיזם, מה אני יכול לעשות? בדבר הזה אל תשמעו לו. בדבר הזה הכל שקר ובלוף. כל מה ששמעתם זה מפוברק ושילמו להם בדיוק כמו שעשו לקצב. הבית דין זה צחוק אחד גדול. אל תאמין. הכל לא היה ולא נברא".

-----------------------------------

לעומת זאת, פירסם האתר "כיפה" סיפור מדהים על מהפך שעבר עוה"ד דובי וינרוט חברו של ולדר ומי שתחילה הספידו וטען כי התקשורת רצחה אותו... וינרוט התפכח ובאומץ לב נדיר - חזר בו פומבית !

https://www.kipa.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/1124275-0/#

----------------------------------------------------------------------------------------------

למי שזקוק לרקע על הפרשה, ראו טור קודם:
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה