לדוד בנימין תהיה פרה, א ד ו מ ה. ולנו תהיה מ ל ח מ ה.. איזה כיף?

$(function(){setImageBanner('9d1bc5ad-c03e-4061-9163-c7b13cf8435b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

חשבתם שראינו ושמענו הכל על ממשלת הטירוף הנשלטת בידי חבורת המשיחיסטים הפנאטית שמנסה להשתלט על המדינה?
אז לא..
היה קשה להירדם אמש לאחר צפיה בחשיפה המדהימה של ערוץ 12. לפיה כספי מיסים מוזרמים לטיפוח "פרות אדומות" כשלב חיוני לפני הקמת בית המקדש השלישי. והכל בסיוע נדיב של האוונגליסטים מארה"ב המייחלים למלחמת גוג ומגוג, אצלנו..

היכונו, הפרה האדומה מגיעה. וזה יקרה בעוד שבעה חודשים..
נרשמתם כבר להתזת מנת "מי החטאת" המים המטהרים?

נתניהו ב"ארץ נהדרת" + פרה אדומה

אתם מתעסקים ב"עילת הסבירות" "פיסקת התגברות" ועוד זוטות?  אנחנו כבר רחוק משם..

עוד כמה חודשים תישרף פרה אדומה ומאפרה יוכנו מאות מליוני מנות של "מים מטהרים" ולאחר הזאתם עלינו, ניטהר ונוכל כולנו לעלות להר הבית, ולהתחיל בהקמת  בית המקדש השלישי. ובא לציון גואל ולישראל מלחמת דת כלל עולמית, אבל למי איכפת? 

תשאלו את נתניהו, האתאיסט שהבטיח ש"לא תהיה כאן מדינת הלכה". 

ציטוט מערוץ 12

כשבוע לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר בהודעה מוקלטת ש"מדינת ישראל לא תהפוך למדינת הלכה", מסתבר כי כמה משרדים ממשלתיים מקצים משאבים לפרויקט שמטרתו הקמת בית מקדש שלישי בהר הבית • תקוותם של מקדמי הפרויקט, בהם הרב ישראל אריאל, יוצא תנועת "כך", היא שהפרה תאפשר באופן הלכתי עלייה המונית של יהודים להר הבית • מנכ"ל משרד ירושלים קיבל את הפרות בשדה התעופה !

לכתבה המלאה

היכונו, הפרה האדומה מגיעה

ה ע ר ה למוקירי תורת ומסורת ישראל התוכנית ההזויה הזו נוגדת הלכתית את האמור במקורות ופסיקת הרמב"ם.

המשנה במסכת מידות (ב, ד) כותבת, שכל הכתלים בבית המקדש היו גבוהים, למעט הקיר המזרחי. הסיבה לכך, שכאשר הכהן היה שוחט את הפרה בהר הזיתים עליו היה לראות את פתחו של ההיכל, וכן פסק הרמב"ם (פרה ד, ה). 

כמו כן, המשנה במסכת פרה (ג, ה) כותבת, שעד כה נשרפו תשע פרות אדומות. כאשר הרמב"ם (ג, ד) הביא משנה זו הוסיף, שאת הפרה העשירית יעשה מלך המשיח (דהיינו שיורה לכהן לעשותה). בעקבות כך כתבו חלק מהאחרונים, שיש להמתין לביאת המשיח כדי לשחוט פרה נוספת, ובלשון הרב גורן ('פרה אדומה בזמן הזה'):

"את הפרה העשירית יעשה לפי הרמב"ם מלך המשיח, מהרה ייגלה אמן כן יהי רצון, כמו שכתב בהלכות פרה אדומה פרק ג' הלכה ד'. די בדברים אלו של הרמב"ם, כדי להוכיח את ההבל שיש במעשים אלו של הכנות לשריפת פרה אדומה בזמן הזה".

אלא שפעם ייצגו את הציונות הדתית הרב גורן ודומיו וכיום אלו הרב אריאל וכנופייתו.

ועליהם ניתן לצטט את הפרשנות הבאה:

במקורות נכתב שבעוד שאפר הפרה מטהר (מטומאת מתים) הרי שהעיסוק בהכנתו מטמא ..

והרב אנשלמה אנשתרוך (מדרשי התורה) ביאר, שהפרה היא רמז לחומר, משום כך העוסקים בה טמאים כי הנמשך אחרי החומר נטמא, ומאבד מכח שכלו. (יש הוכחה טובה יותר?..)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה