לחדול מהפגנות הענק בבלפור, לעבור למחאה בכל פינה במדינה!

$(function(){})

קורא אבי בן דוד לאחיו ואחיותיו למחאה.
טוען: הגיעה העת לצמצם ההפגנה בבלפור ולהרחיב פריסה ארצית של המחאה ובדרכים שונות ומעצימות, לפני שתהפוך לבומרנג !
קובע: מטרת ההפגנות אינה לשכנע את המשוכנעים וגם לא להפחיד את הקיסר ולהטריף את הקיסרית. המטרה העיקרית היא לגרום לתומכי נתניהו מהזן הלא "ביביסטי" ואלו שמוחם עדיין לא נשטף - להפנים כי קסמו של "הקוסם" פג וכי חלק גדול מהעם רואה בו אפס בניהול המשבר.

צילומי מסך

 

אני מניח שטור זה לא יזכני בשיאי פופולריות, בשום צד, אך אני חייב לכתוב את אשר על ליבי.

ההפגנה במוצ"ש היתה מדהימה ומרגשת ודווקא לכן מוטב שתהיה האחרונה במתכונת זו.

מדוע?

א' כי בסופו של יום אכן יש בהתקהלויות המוניות סכנה לבריאות הציבור ורבים מדי בציבור לא מבינים את חשיבות ההתקהלות ולא רואים בה ערך עליון. כך שלבסוף הן תגרומנה להגברת הקיטוב.

ב' להפגנות מגיעים יותר ויותר מוחים מן השוליים ההזויים,אשר מתבלטים בחריגות הופעותיהם, השלטים שלהם וכו' ורק מחפשים תשומת לב, אך פוגעים במטרת רוב הנוכחים, שהיא להחליף את השלטון ולא, נניח, לסגור את מג"ב...(כפי שקראה אחת הכרזות)

ג' הבה נודה באמת. תושבי האזור אכן נפגעים מההפגנות ובתדירות שכזו, הדבר יהפוך לבסוף לעוול שאינו בר תיקון כלפיהם .

ד'  מטרת ההפגנות אינה לשכנע את המשוכנעים וגם לא להפחיד את הקיסר ולהטריף את הקיסרית והנסיך המטורלל. (אם כי זה בהחלט בונוס נחמד...)

לדעתי המטרה העיקרית היא לגרום לכחצי מליון תומכי נתניהו מהזן הלא "ביביסטי" ואלו שמוחם עדיין לא נשטף - להפנים כי קסמו של "הקוסם" פג וכי חלק גדול מהעם רואה בו אפס בניהול המשבר והוכחה חיה לטענתו מימים ימימה שאדם העומד לדין לא יכול לנהל את המדינה.

אנחנו לא נצליח לשכנע את חסידיו השוטים שהוא נכשל ולא נשכנע את האחרים שהוא כה מושחת כפי שאנו מאמינים.

אבל, כן נצליח לשכנעם שרוב העם כבר לא לצידו.

איך נעשה זאת?

דבר ראשון הייתי מגיע עם עיריית ירושליים ומשטרת ישראל להסכם לפיו בבלפור יהיה מאהל מחאה קבוע המכיל עד 100 איש ומצוייד בשרותים כימיים וכו'. אבל לא תהיינה הפגנות.

המאהל יהווה את ליבת המחאה וממנו ישודרו ברשתות ב"לייב" שיחות ונאומים של מובילי דעת קהל ומשפיענים והוא יישאר  תמיד לצנינים בעיני הקיסר בבואו ובצאתו, כאשר מאהל זהה יוקם בקיסריה, באותם תנאים.

את המחאה עצמה יש לנתב למחאה מתמשכת, עוצמתית ןהעיקר- כזו שרבים ככל האפשר יבחינו בה. הדרכים לכך- רבות. ורק לדוגמה, מלבד מחאת הגשרים והצמתים הכה מוצלחת, ניתן להכריז על כיבוי אורות אחיד בו זמנית בלילות מסויימים, תליית סדינים מעבר למעקי המרפסות והחלונות בשעות מוסכמות, השמעה בו זמנית בכל אמצעי -שיר מסויים בקולי קולות, או עצירה סימולטנית בשעה קבועה מראש של כלי רכב בשולי כבישים ודרכים למשך 2 דקות ויציאה מהם עם אפוד זוהר "לבדוק צמיג"...

כל ההצעות האלו, פשוטות וקלות ליישום, גם בימי בידוד חברתי ונועדו ליצור נוכחות אדירה של המוחים בארץ כולה, בפיזור אמנם אקראי, אך עדיין בעל משמעות אדירה בנראות שלו.

בואו נגרום לשכנינו ועמיתינו שעדיין מתקשים להיפרד מהנוחות שבאמונה במנהיג עליון וחכם מכל אדם... נראה להם שהמתנגדים לו רבים מספור ולא נמצאים דווקא בשכונות ה,אליטיסטיות" אלא בכל מקום, גם סביבם.

כך נצליח, אולי, לחולל את מפולת השלג שתגבר עד שתגרום גם לעסקני הליכוד לפקפק בתבונת מהלכיו ולבחון אפשרויות להחלפתו בראשות התנועה.

כי ללא פילוג כזה בליכוד, נישאר צודקים, גאים ו.. מובסים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה