ליכודניקים מרוקאים תתעוררו ! התועמלנים של נתניהו הופכים אתכם לבדיחה...

$(function(){})

כשחרדי אשכנזי שלא שירת בצה"ל והינו מראשי התועמלנים הביביסטים מארגן "הפגנה סטייל מימונה" ליד ביתו של השופט ברק ומסתחבק איתכם לבוש קפטן רקום של אישה... הוא כנראה משוכנע שאתם מקבלים ש"מרוקאי שווה מימונה ומופלטה" וזה הכל.

פייסבוק, טויטר, מש' לוי

ליכודניקים מרוקאים תתעוררו ! התועמלנים של נתניהו הופכים אתכם לבדיחה...

את המילים הבאות אני כותב לא כמתנגד של נתניהו ואני אכן מתנגד חריף. אני כותב זאת כמי שאשתו בת גאה לעדה המרוקאית ומי שמכיר אותה היטב.

בתמונת השער מופיעים שניים: בנימין נתניהו בארוע "מימונה" אוחז מופלטה. תמונה מקובלת בין הפוליטיקאים מכל המפלגות ואף היא שווה דיון בהזדמנות, מי ומה גרם להם לחשוב שחבישת תרבוש ואכילת מופלטה יקנו את לבכם ללא קשר להתנהלותם בנושאים הקיומיים.

אלא שמימין יש תמונה של "מוטציה" שהתפתחה מתמונות הביקורים הללו ב"מימונה". מצולם כאן תעמולן חרדי שהינו פעיל ליכוד מוכר, ברל'ה קרומבי שמו.

בתמונה הזו הוא התפאר השבוע ברשת, עת אירגן את ה"מימונה" כהפגנה ליד ביתו של השופט אהרון ברק, - כדי לערוך לו היכרות עם המרוקאים- וכקונטרה לאמירה של ברק לפיה בשעתו לא מצאו שופט מרוקאי ראוי.. (אמירה ששיחקה לידיהם של ברל'ה ושות' בענק)

והליצן הזה אפילו לא ידע שהוא לובש קפטן נשי .. עד כדי כך הוא מכיר אתכם, המרוקאים. 

האיש הזה אירגן גם את "הפגנת המליון" (כביכול) וזה בסדר. ואני אפילו מוכן לקבל לצורך הנושא, גם את טענתו ההזויה שהצעידה על תמונות השופטים לא התרחשה וכי "לא הספיקו להרים את השלטים לאויר והיה צפוף, אז דרכו עליהם"...

אך הפעם לא מדובר בי, אלא בכם:

האמנם תניחו לאדם הבזוי הזה להציגכם כעדה שכל מהותה זה מימונות ולספר לכם שמי שפרש לפני 17 שנה, הוא עדיין האחראי להיעדר ייצוג הולם לעדה בביהמ"ש העליון (ונניח שאכן יש בעיה אמיתית כזו וזה דיון נפרד)- זה פשוט עלבון לאינטליגנציה, שלכם, של כולנו !

קומו והצטרפו לאיציק סודרי, לשעבר דובר ש"ס ומרוקאי גאה ולתגובתו על כך:

ציטוט: למה התנגדתי לחאפלה שהתקיימה אתמול מול הנשיא אהרון ברק? חשבתי אז והיום עוד יותר אחרי המראות שבעיני מבזות את המאבק הצודק על שיוויון בייצוג במערכת המשפט ובכל לבני עדות המזרח.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה