לקראת שבת- שש מחשבות לשישה ימים..

$(function(){setImageBanner('531b7612-28f1-43d0-83ff-39d9f3b43521','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})


שישה נושאים מהשדה הפוליטי והאקטואלי בארץ שעניינו אותי השבוע.
יש עוד רבים, אך כמה אוכל להעמיס עליכם?..

פרטי

  1. מעניין אותי מאוד מה חשו אמש – כששמעו בהקלטה ברורה את נתניהו מציב כיעד את חיסול הועדים וההסתדרות- יותר ממאה אלף מצביעי הליכוד העובדים בתעשיה האוירית, בנמלי הים, ברשות שדות התעופה, ברשויות מקומיות ועוד ועוד, כל אלו שנהנים מהגנה מקצועית של וועדי עובדים חזקים (ויש שיאמרו מדי חזקים, אבל לא העובדים כמובן..)
  2. ומעניין אותי קצת פחות.. מה חש לפני שבוע שר הבריאות יולי אדלשטיין, כאשר פורסמו רשמית פרטי ההסכם עם "פייזר" למסירת מידע רפואי (הסכם שלי אין בעיה איתו, שיהיה ברור) – והוא הפנים כי כאשר נשלח אל המצלמות והמיקרופונים לטעון בלהט כי אין שום הסכם, שוב פעם הפך אותו "הקוסם" לשפן..
  3. מעניין אותי מה עבר בראש של שרה נתניהו כאשר חודשיים לפני בחירות החליטה לדרוש ניקוי 4 שעות ביום ע"ח המדינה לבית ריק בקיסריה. כאלו מה, את באמת לא מבינה/ לא איכפת לך מה זה עושה לתומכיכם דווקא? כי המתנגדים נהנו, ביג טיים..
  4. מעניין אותי מה עבר לבני גנץ בראש כשניסה להסביר את התבטאותו האומללה לפיה יאיר לפיד "שונא בני אדם" (ונתניהו "מורכב"..) בהסבר ההזוי והמופרך שלפיד שונא אנשים "ממקום טוב.."
  5. מעניין אותי האם איילה חסון יכלה להיות יותר עלובה ופתטית, מאשר כשנכנסה בחרדת קודש לביתו של הרב קנייבסקי. ושם לא רק שלא החליפה איתו מילה, גם לא באמצעות "מתורגמן" והתעלמה מהעובדה שהרב הישיש פשוט נימנם מול המצלמה ואותה גרר הנכד הכל יכול החוצה.. לדבר איתו.
  6. מעניין אותי עד כמה יכולים ערוץ 13 וערוץ 12 להידרדר ברמת העיתונאות העלובה שלהם.

מצד אחד בולעים ומיד מקיאים כמקשה אחת את הסיפור המופרך על המפגינים שאיימו כביכול על נתניהו כשעקפו מחסומים ליד ביתו וכו' ואפילו מצרפים תמונה שצולמה במקום אחר... (ערוץ 11, כרגיל, היה ספקן וענייני יותר)

ומצד שני, פורקים את תסכולם על היותם "פיונים" של בלפור, במתקפה מרושעת ורחוקה ממקצועיות, על הקיצונים מימין. החל בסיקור המוטה של מותו הטרגי של אהוביה סנדק המנוח  וכלה בסיקור החד צדדי של פרשת אותו מתנחל אשר חשוד כי היכה באגרוף את מפקד סיירת גולני. כי רק "הארץ" כן "הארץ" טרח לציין שהמתנחל טוען בדיוק ההיפך, כי הוא זה שהוכה..

אותי לימדו בחוג לעיתונאות שיש לציין זאת, גם אם לא מאמינים לו.

ש ב ת  ש ל ו ם !

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה