לשחרר את הנבחרת להשאיר את וילי !

$(function(){setImageBanner('d8b6209d-aed7-4d97-bc89-f2523b352e73','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

נס גלוי בדמות שיפוט ביתי על אדמת מולדובה סדר לנבחרת ישראל ניצחון דחוק על נבחרת מהדרג הששי. זה היה ניצחון פירוס שכולו הפסד אחד גדול, וזה קרה לא בגלל כדורגל. זה קרה כי זו נבחרת בלי טיפת כבוד עצמי וכבר מזמן אבדה את הקשר למדינה שאותה היא אמורה לייצג.
בעת נגינת ההמנון נהוג לעמוד דום! משהו צריך לספר את זה להתאחדות לכדורגל


הראשונים לזלזל בהמנון היו אוהדי ביתר ירושלים. פעם היה נהוג בטדי להחליף את המילים עין לציון צופיה למילים "עין של .....לא רואה". רמז לשחקן מכבי תל אביב שעינו נפגעה בשל מחלה. היו ימים, מאז ביתר הפכה לקבוצה שולית בכדורגל הישראלי והיא מככבת בעיקר בטורי החדשות וניתוח האכזבות.


זוכרים שבימי חמישי היינו מתקבצים סביב השידור של מכבי תל אביב בכדורסל? בימים שמשה דיין היה מגיע ללחוץ את ידי השחקנים. למכבי תל אביב היו אז את אולסי פרי וארל ויליאמס, שניהם הפכו גם לבני אברהם בשלב מסוים.


בשירת ההמנון הם היו פשוט עומדים נח, ומכבדים את המקום שהם חיים בו ועובדים בו. הם אגב נולדו בווירג'יניה.
פעם היה נהוג לעמוד דום בעת השמעת ההמנון, התקווה. זוכרים את הימים שחופני כהן, נאחל לנו המון בריאות בהזדמנות זו, היה שר את ההמנון באצטדיון רמת גן? 50,000 איש שרו את התקווה בדום מתוח. 


מספיק לראות את הסרטון בסוף הכתבה הזו. הוא לא כל כך ישן. עופר לוי שר את ההמנון באצטדיון רמת גן והשחקנים עומדים דום מתוח.
גם במשחקים של נבחרת ישראל ולמעשה בכל פעם שהוא מושמע. היום השחקנים עומדים בשורה מחובקים כמו אחרי מסע כומתה. לעמוד דום ולכבד את ההמנון, זה לא קרה.

אני יכול להבין את השחקנים הלא יהודים בנבחרת. הם ראויים לייצג ולהיות שם גם אם אין להם נפש יהודי הומה. שישחק מי שטוב.
אבל הבעיה כאן היא עם השחקנים היהודים. אלו שאמורים היו ללמוד דבר או שניים במערכת החינוך או בשירות הצבאי.

מאלה אתה מצפה שיעמדו דום בעת שירת התקווה. הם מייצגים את המדינה, או כך לפחות הם אמורים. למונדיאל ממילא לא נעלה. לפחות אפשר לייצג את הסמל בצורה ראויה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה