לתשומת לב אנשי השב"כ ומוקיריהם. זהו מי שעומד מאחרי "המחאה זלגה לשב"כ"... גל בייסברג, "מנהל המשברים" המייעץ למירי רגב.

$(function(){setImageBanner('c98ccaaf-9f4a-4c33-937d-41cc1d5786e1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

כך נראה ניצול הזדמנויות וניהול משברים מבית מדרשו: השרה אמרה לנהג "תיסע" (מול מאבטחי השב"כ)? אז נודיע ש"המחאה זלגה לשב"כ" !
לפני שנתיים התפאר האיש הזה כי הוא כבר לא יחצ"ן. מדוע? כי "מעמד היחצ"ן הינו שתי אוקטבות מעל זונה"...
ומה דעתכם על מעמדו של "מנהל משברים" היוצר בזדון משבר באמינות השב"כ, רק כדי להגן על פטרוניתו?

צילום מסך ערוץ 13

זהו גל בייסברג, מי שעומד מאחרי "המחאה זלגה לשב"כ"...

"מנהל המשברים" המייעץ למירי רגב.

(גילוי נאות:

בעבר היו לי קשרים עסקיים תקינים לחלוטין עם החברה שבבעלות האיש הזה. למעשה הוא מייצג עדיין כמדומני לקוח מפרסם של האתר. האם אותו לקוח ימשיך בכך? אני מקווה שכן. ואם לא, אז לא...)

אם לא ראיתם את תחקיר "המקור" על מירי רגב, רוצו לראותו ! 

https://13tv.co.il/item/news/hamakor/season-23/episodes/dd7ln-904068665/

ואם ראיתם, היה שם בין יתר החשיפות, סיפור מאלף על עוד "מאכער" שצמח בשנים האחרונות בערוגות מאוד מסויימות והפך להיות בו זמנית אדם עשיר (המתפאר בראיון במחזור חודשי של כמעט מליון ש"ח לקבוצת "גלאי תקשורת שבבעלותו, יחד עם אחיו, אלמוג) והוא מייצג של גופים כלל לא מוטים פוליטית, כמו "הסתדרות העובדים הלאומית"  והכי חשוב לענייננו, במקביל הוא  "פרשן" אצל אילה חסון וכמובן בערוץ 14 ובו זמנית אחד מיועציה הקרובים, כמובן "בהתנדבות" של מירי רגב.  

וכך האיש הזה מייעץ לכאורה לנהל משבר: ביצירת משבר אחר, חמור פי כמה באמון הציבור בשב"כ ! כי למי איכפת?

קבלו תקציר על מה שנחשף עליו בתחקיר המטלטל:

המדובר בעצות שלכאורה נתן בייסברג לרגב והופיעו בקבוצת ה"ווטסאפ" הפנימית של מקורבי השרה (ראו בתמונה) ,ושיא השיאים: הכפשת  השב"כ. "חברים והשרה, יש כאן איום שהוא הזדמנות אדירה!!! המחאה זלגה לשב"כ. שרה חשה מאוימת. לא נתן לבצע הפיכה במדינה. אז מה אם אמרה שייסע? אז מה כוס רבאק? מה מחר? הפיכה צבאית? השתגענו?".

תזכורת: ה"איום" היה סירטוןשל שרת התחבורה מירי רגב, שמורה לנהג שלה לנסוע קדימה ולפרוץ מעגל אבטחה של היחידה לאבטחת אישים של השב"כ. הנהג אומר לשרה כי אם ייסע קדימה הוא ידרוס את המאבטחים, אולם היא צועקת עליו שייסע, שוב ושוב. הנהג אכן נסע ומאבטח נפגע ברגלו.גל בייסברג. צילום מסך מתוך תחקיר "המקור"

צילום מסך מתוך תחקיר "המקור"

צילום מסך ערוץ 13

דברים בשם אומרם...

אמת בפירסום:..

קבלו ציטוט מתוך תחקיר של "העין השביעית"

בייסברג, בתגובה ל"המקור", הצהיר: "לא עבדתי עם השרה רגב, לא קיבלתי לכיסי שקל לא ממנה ולא ממשרדה. ואיני יועץ פוליטי".

כעת חושפת "העין השביעית" כי במשרד התחבורה דווקא כן היו מעוניינים להעסיק את בייסברג, ולהעסיק אותו כיועץ פוליטי. ב-18 בספטמבר 2023 נשלח לחשב הכללי מסמך תחת הכותרת "העסקת עוזר פוליטי לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים - מר גל וייסברג".

לפי המסמך, אותו "גל וייסברג" יועד להיות מועסק אצל השרה רגב במשרד התחבורה כ"עוזר פוליטי" לתקופה של ארבע שנים (עם אופציה להארכת החוזה לשלוש שנים נוספות"), בפטור ממכרז ובעלות של יותר מחצי מיליון שקל ("עד 528,048 ₪"). בתוככי המסמך צוין כי העוזר הוא "גל וייסברג", אולם ה"ספק" הוא דווקא "גל בייסברג".

מדוע המסמך הסתיר את זהותו של בייסברג? דובר השרה מירי רגב, דודו סאסי, מוסר בתגובה ל"העין השביעית" כי "אולי מדובר בטעות כתיב". במשרד יחסי הציבור עומדים בתוקף על הגרסה: בייסברג לא קיבל כסף ממשרד התחבורה ולא הועסק על-ידי מירי רגב. גם דוברה של רגב אומר כי "גל מעולם לא הועסק על ידי השרה או המשרד". מדוע אם כן ביקש המשרד להעסיק את בייסברג בפטור ממכרז? לפי דובר השרה, "בסוף החליטו לא להתקשר איתו".

ממשרד האחים בייסברג ביקשו למסור: "מדובר בנייר שאין לו שום ערך, לא נחתם ע"י גל או כל גורם אחר מטעמו. גל לא התקשר עם השרה רגב או המשרד".

עכשיו הכל בסדר...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה