מגלעד שליט ועד פולארד, עם נעמה יששכר באמצע... הכל עבור "פוטו -אופ"...

$(function(){})

לעוול של "עיסקת שליט" נתניהו אחראי בלעדית והתמונה שלו, נקודה.
לשחרור פולארד אין לו קשר, משום שפולארד לא שוחרר.. ולא קיבל שום הנחות, גם לא בעשרים שנות נתניהו..
אבל לפספס תמונה בלעדית... השתגעתם ?

לע"מ

גם גלעד שליט וגם יונתן פולארד הם גיבורים שלא בטובתם של משחק כוחות שהיה ועודנו גדול ממידותיהם.

שליט נחבא אל הכלים מאז שחרורו וטוב שכך. הוא הרי יודע שנפל בשבי באופו מביש למדיי והמחיר ששולם על שחרורו היה איום ונורא.

1,027 אסירים ביטחוניים וביניהם 280 מחבלים  שנשפטו למאסרי עולם על תכנון וביצוע פיגועי טרור ורצח בישראל.

פולארד הינו אדם שאהב כסף ואהב את ישראל ומפעיליו הישראליים ניגנו על מיתרי שתי אהבותיו אלו בוירטואוזיות. השתמשו בו ואחר כך זרקו..  אדם שנמק בכלא ובתנאים קשים במיוחד, לפחות עשור יותר מדי, רק בשל הכעס האמריקני על התנהגות הישראלים. 

ואם פולארד צריך להודות למישהו, זה רק ללוח השנה שבו הגיע סוף סוף מועד שחרורו , ללא קיצור רגע ולנוהל לפיו עוכבה יציאתו מארה"ב. נוהל שנשמר בדקדקנות . רגע, האמריקנים יכלו לנסות ולהאריך לו את התקופה.. ולא עשו זאת, הללויה והללו את טראמפ ונתניהו.

כן, אותו נתניהו שכעס על אובמה שלא היה מוכן להקדים את שחרורו מהכלא, אך לא העז להתעקש מול טראמפ אפילו בנושא התרת עלייתו ארצה, כאשר כבר היה לאחר תום מאסרו הארוך ללא כל פרופורציה. וזה אותו נתניהו שלא הצליח אפילו, בשעתו, לארגן לו הקלה בתנאי המאסר הדרקוניים.

 בארה"ב בכלא פדרלי "מקסימום סיקיוריטי" אין כיריים לבישול בתא, גם לא לימודים אקדמיים ובוודאי לא חופשות וביקורי התייחדות..ואולי היה ניתן לבקש להעבירו לכלא נוח יותר. כמובן בשקט וללא פירסום וגזירת קופונים. אבל...  

אבל, כשהוא בא סוף סוף ונישק כמו יהודי טוב את הקרקע בנתב"ג, היה זה נתניהו שהצטלם ניצב מעליו בפוזה מנהיגותית. בבחירות הקודמות היה לו את ה"שחרור" של נעמה ייששכר... פסטיבל או הצגה מתוזמרת עם פוטין וכמה אפשר למצות את התמונה שלו מקבל חיסון?..

ואם אתם חושבים שאני "סמולן" חמוץ... קיראו ציטוט ממאמר דעה באתר "סרוגים" שאינו חשוד, חלילה, בסמולניות: 

גם אחרי שחרורו, 5 שנים של הגבלות עם צמיד אלקטרוני ואיסור יציאה מהמדינה, לא קוצרו אפילו בדקה, למרות 4 שנים של "הידיד" טראמפ, ועסקות מאה, והסכמי 'שלום תמורת שלום'. דקה הוא לא קיבל.

במצעד הבושה שנקראת "מדינת ישראל ויונתן פולארד" אפשר לציין את המטוס שהביא אותו לארץ. לא מטוס רשמי של מדינת ישראל, אלא תרומה של מיליארדר, שהביא אותו במטוס פרטי.

ובסוף כל התהליך המבזה הזה, הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל את פניו בשדה התעופה, בצורה סודית, בטקס אישי בנוכחות אדם אחד, כדי שאף אחד לא יעז לקחת לו את הקרדיט המלא על "המאמצים" לשחרורו. בבחירות הקודמות הייתה זו נעמה יששכר, שהפכה לפרויקט "המדיני" של נתניהו, שאכן הצליח לשחרר אותה מהמאסר ההזוי ברוסיה. אבל להשתמש ביונתן פולארד לקמפיין, זה כבר שיא חדש של "גניבת דעת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה