מדוע אני מייחל למפלת טראמפ?

$(function(){setImageBanner('82cd18d4-3382-4f86-be56-d741a0123d35','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45931,'Image','');})

כי טראמפ מסוכן לעמו, לעולם וגם לישראל ! כי הוא שקרן חסר תקנה שלא יזהה את האמת אף אם תהלום במרכז פרצופו. הוא שונא ומחפיץ נשים, בור ועם הארץ הכופר במדע וחושב שהוא יודע כל ולא טורח להקשיב לאיש. ומפני שהוא רשע, פשוטו כמשמעו.
ראו עוד ועוד !!..

רשמי

בניגוד לאחרים, לא חייתי בארצות הברית שנים, לא התעשרתי בה (או בכלל) ולא אימצתי לעצמי את ה"תרבות" שלה על כל מגרעותיה ומעלותיה גם יחד.

אולי לכן, אני איני רואה עצמי מחוייב לרעיון של המשך שליטה עתידית של בעלי ההון והלבנים בארץ גדולה זו לשעבר ולא אצטער אם הרוב ההיספני והשחור יגיע לעמדות הכוח להן הוא זכאי, במוקדם או במאוחר.

אני אף לא חושב שבניגוד לעבר הדי רחוק, עדיין יש לנו מה ללמוד ממדינה בה עשרות מליונים לא זוכים לטיפול רפואי משום סוג בשל עלותו. מדינה בה מליוני תושבים מושלכים תרתי משמע, בצידי הדרך, שם הם מתגוררים במיצבורי דלות ומתמכרים לשתייה וסמים, מדינה בה אפילו רבבות חיילים משוחררים ששבו משדות הקרב, הופכים להומלסים, או שלא זכאים לטיפול רפואי מקיף דיו.  זו איננה  מדינה שיש ללמוד ממנה ומניהולה משהו, להיפך !.

ולא שהדמוקרטים טובים בהרבה, ממש לא. אבל הם לפחות, ברובם, בעד זכות האישה על גופה, בעד "אובמה קייר" על כל מגרעותיה, נגד שימוש חופשי בנשק כולל תת מקלעים מהירי ירי...  ונגד ההטבות המטורפות במיסוי לבעלי ההון.

עם זאת, איני הופך את כל הרפובליקנים בהכללה לבריונים נעדרי חמלה, כשם שלא את כל הדמוקרטים ליורשיה עלי אדמות של האחות תרזה..

אלא שבדיוק כמו בארץ, ההגונים מבין הרפובליקנים זזו הצידה והעימות הינו בעד או נגד טראמפ. כשביידן הינו ברירת המחדל..

נכון, ביידן אינו מציאה גדולה בשלב זה של חייו, אבל הוא לא מסוכן לעתיד ארה"ב ולעתיד העולם כמו טראמפ.

מדוע טראמפ מסוכן?

טראמפ מסוכן כי הוא שקרן חסר תקנה שלא יזהה את האמת אף אם תהלום במרכז פרצופו. הוא שונא ומחפיץ נשים, בור ועם הארץ הכופר במדע וחושב שהוא יודע כל ולא טורח להקשיב לאיש. והוא רשע, פשוטו כמשמעו. ראו את התבטאויותיו והעלבונות שהוא מטיח באחרים, גם ביומיום ואת הרוע המילולי בו התייחס לשחורים שמחו אחרי הרצח של צעירים שחורים בידי שוטרים ובריונים.

ויותר מכל, איך הנבל שכשחלה בקורונה נהנה מכל פיתוח נסיוני שרק היה זמין בכל מקום שהוא, המשיך לשכנע את ה"רדנקס" חסרי הדעת שקורונה אינה איום והם, שלרובם אין ביטוח בריאות, חזרו לקראוונים ולבקתות, בריאים, חולים? למי איכפת...

מה הפלא שהאיש הזה לא מסוגל לגרום לאנשים בסביבתו, מהצוות שלו, לכבד אותו כמלוא הנימה. ראו כמה פרשו בטריקת דלת וכמה הוא פיטר כשגילה שאינם עבדים נרצעים.. ומה הם כתבו וסיפרו עליו לאחר מכן !

האיש הזה אף איננו פטריוט אמריקני אמיתי. הוא לא שירת את ארצו בשום דרך וחמק מגיוס לוויטנאם למרות שבילה 5 שנים באקדמיה צבאית..  ומעולם לא תרם מאומה לציבור בשום דרך, אלא רק היה מעורב בשערוריות אחת אחרי השניה.

(רק לאחרונה נחשף כי טראמפ שקוע בחובות של 421 מיליון דולר, כי בשנים 2016–2017 שילם מס הכנסה לאומי בסך 750 דולר, וכי ב-10 מתוך 15 השנים האחרונות לא שילם מס הכנסה כלל...)

האדם הזה מצליח לשכנע את עשרות מליוני המתוסכלים ממצבם הכלכלי ההולך ונשחק ומהתמוטטות הסדר החברתי שהכירו - כי אחרים אשמים בכך. ובמידה מדהימה  של זדון  מצליח להאשים אחרים בכישלונותיו. (נשמע מוכר?..)

אבל, מסתבר כי הוא עצמו יודע איזה "לוזר" הוא וכיצד נכשל בכל עסק שנגע בו... ויצא מהתסבוכות רק על חשבון הפרייארים שהאמינו בו ולכן גם בחברות שהקים וסגר אחת אחרי השניה בפשיטות רגל "מפוארות".

ולכן בסתר ליבו הוא מעריץ אנשים נחושים וחזקים באמת ומתבטל בפניהם. ראו יחסו לפוטין... (פעם גם חשב שנתניהו חזק, אבל נראה לי שמזמן תייג אף אותו כ"לוזר" שלא מסוגל לנצח 3 פעמים בבחירות)

ואם לא די בכך, האיש הרע הזה כבר מכין מבלי להסתיר זאת  את המרד שלו בחוקה האמריקנית ואת הכחשת התוצאות אם יפסיד בבחירות.

הבה נקווה כי יפסיד באופן ברור וחד משמעי וייעלם מבימת ההיסטוריה.

ועתה להיבט הישראלי.

רבים בארץ חושבים כי טראמפ טוב לישראל. איזו בדיחה...

טראמפ סייע לנו, כל עוד הדבר תאם את האינטרסים שלו הכרוכים לחלוטין בתמיכה של האוונגליסטים (עוד "דורשי טובתנו" – ממש כמו שהאיכר שמאכיל בחציר עגל צעיר  דורש את טובתו.. הרי אלו מאמינים שבלעדינו ובלעדי ה"ארמגדון" שאנו נשלם את מחירו כמובן.. לא ישוב משיחם)

אבל, התמיכה הזו עדיין מעולה, גם אם בנושא השגרירות בירושלים ורמת הגולן מדובר במילים ריקות.

 אך מאחר וטראמפ הוא טראמפ, הרי שלא במקרה הסתיר נתניהו את עיסקת המטוסים. נתניהו כבר הבין מזמן שהפקיר את עתידנו בידי המטורף הג'ינג'י שאותו אסור להרגיז, חלילה !

תארו לכם שמחר, חלילה, יחליף את אבו מאזן איזה נוכל חלקלק כמו דחלאן וימכור לג'ארד קושנר ("המומחה ליחסים בינלאומיים" הידוע..) איזו אשליה להסכם.  נניח כזה שיכלול ויתורים רבים מצידם, בכפוף לתנאי אחד קטן, מתן אפשרות למאתיים אלף פלשתינאים לשוב לבתי אבותיהם בישראל.  ממש לא הרבה... הרי לפחות למליון וחצי מהם יש שושלות יוחסין וכתובות מדויקות של בתי אבותיהם..

תארו לעצמכם את דונלד ממהר לצייץ בטויטר " איזה דיל עשיתי ! 1.3 מליון פלשתינאים ויתרו על זכות השיבה ומחרתיים נחתום על הסכם שלום..!" 

וזה לא מצחיק, בכלל. האיש הזה ישליך אותנו אם יצטרך, אל מתחת לגלגלי רכבת דוהרת ואפילו לא יביט לאחור.

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה